5 Eylül 2013 Perşembe

OKK 8.Blog tur 5.Gün Aşk Tüm Zamanların içinden Geçer serisi// Kerstin Gier Görünenin Arkasındaki Gizli Dostlar: Hayaletler^^


Herkese değişik bir yazıyla merhaba^^

Turumuzun 5.günündeyiz, 2.özel yazımı yazmaya birazdan başlayacağım ilk olarak nasıl bir yazıdır diyenlere ufak bir açıklama yapmak istiyorum ;)
Yazım hayaletler üzerine olacak ;)
Nerede çıktı bu hayaletler diyen olursa da tur yaptığımız Aşk Tüm Zamanların içinden Geçer serisinde baş kahramanımız Gwen'in özel bir yeteneği vardır ve hayaletleri görür ;)
Tabii herkes deli olduğunu düşünür ama özel yeteneği sayesinde komik ve dürüst (hayalet) arkadaşları da vardır :)

Kitapta geçen bütün hayalet karakterler acayip komik, okuyunca ne demen istediğimi anlayacaksınız ;)

Gelelim yazıma ;)
Gerek film, gerek kitap olsun hayaletlerin geçtiği her şeyden azıcık bahsedeceğim ;)

İlk olarak komik film Hayalet Sevgililerim^^


Doğrusu filmi izlemedim ama çok komik bir film olduğunu biliyorum ;)
Konusundan adamın ölen sevgilileri buna musallat oluyor ve rahat bırakmıyor ;)


Cennet Gibi^^


Filmi izledim ve çok güzeldi :)
Komaya giren bayan doktor evine gider ama evinde yabancı bir adam kalmaktadır. Evini kurtarmak için elinden geleni yapar ;) Bu arada hayalet halini sadece evinde kalan adam görür ;)


Hayalet sevgilim^^


Filmi tabii kide izledim :) hayalet olan kadı kıza az çektirmedi :P
Ama sonunda onlar erdi muradına biz çıkalım kerevetine ;))


Ürpertici aşk^^


Kore filmi olan fim on numara bir şeydi :)
İzlediğimiz de gülmekten krizlere girdik ;)
Küçük yaşta başına gelen olumsuz durumdan sonra hayaletleri gören kız hayattan soyutlanır ta kii sihirbaz oppa ile karşılaşana kadar ;)


Korkunç Bir Film 4


Serinin neredeyse hepsini izledim diyebilirim ;)
Hepside birbirinden komikti, hayaletler bile komikti :D


Scooby Doo^^


Hepimizin bildiği ve keyifle izlediği komik ötesi seri ;)
Hem çizgi film olan hemde seri halinde filmi olan Scooby Doo hayaletlerle başa çıkmaya çalışırlar ama nasıl? :D


Şimdi de korkunç Hayaletli filmler^^

Hayalet Süvari^^


Johnny Deep'in oynadığı ve benim en en en sevdiğim hem komik hemde korkunç olan film :)
Eski zamanda geçer ve doktor olan Johnny Deep cinayetleri araştırı ve sonucunda bir hayaletle karşılaşır ;)


Karanlık Sırlar^^


Kore fanı olsam da filmi izledim :)
Ama araştırma yaptığımda güzel ve korkunç bir film olduğunu anladım ve en kısa zaman da izlemek için bir kenara not almayı düşünüyorum ;)


Paranormal Activity^^


Para dahi verseler bu filmi izlemem :)
Aynen öyle canlar çok korkuyorum böyle filmlerden birde gerçekse wuuhhuuu işte o yüzden uzak dursun benden :)


Hayaletli Diziler^^

Supernatular^^


Kaç sezon yaptığını dahi bilmediğim ama merak ettiğim tek dizi :)
Az bölümleri olan ama baya sezonlu olan dizi de her şey var mübarek :)
Yakın zaman da izler miyim bilemiyorum ama ;)


Hayaletli Kitaplar^^

Robert Harris//Hayalet Yazar^^



Linda Howard//Sweeney^^


Kitabı okudum ve sevdim :)
Evet karakterimiz hayaletleri görüyor ve küçük bir kasabada yaşadığı için tuhaf tuhaf baktığı için New York'a taşınıyor.
Ama orada başına gelen olayların haddi hesabı olmaz ;)

Laura Whitcomb//Hayalet Sevgilim^^


Doğu Yücel// Hayalet Kitap^^


Jim Butcher// Hayalet Tehlikesi^^


Jonathan Carroll// Aşık Hayalet^^


Kitap elimde ama okumadım henüz :/


Yazım bu kadar canlar inşallah keyif almışsınızdır ;)
Sizinde bildiğiniz hayaletli filmler, diziler ve kitaplar varsa isimlerini beklerim ;))


Çekilişe katılmak isteyenler^^
BU linki tıklayın^^

Tur takvimimiz^^

The Reading Lady - Zaman Yolculuğunda Ne Giysem?
Pudra Tozu -Kitap Kapaklarının Masalsı Hikayesi - Uluslararası İnceleme
Kütüphanemden KitapManzaraları - Yakut Kırmızı Film Hak. Bilgi

06.09.2013
3. Kitap Zümrüt Yeşil Yorum


07.09.2013
The Reading Lady - Geçmiş Yüzyıl Eğlenceleri
Kitap Tutkusu -Serinin Karakterleriyle Keyifli bir Söyleşi
Kütüphanemden Kitap Manzaraları - Bir Zaman Yolculuğuna Nasıl Hazırlanır?
Fighting!! - Görünenin Arkasındaki Gizli Dostlar : Hayaletler.


08.09.2013
Seri Hakkında Genel Yorum










8 yorum:

  1. Fakat Casper?? :) Ailemizin hayaletleri hakkında tatlı bir yazı olmuş. Bu arada Ürpertici aşkı izlicem :D Elinize sağlık!

    YanıtlaSil
  2. İnanır mısın Casper en baş köşede olması gerekirkene unutmuşum ben :D Sağ ol canım ;) Kesinlikle izle, süper bir film <3

    YanıtlaSil
  3. Canım eline sağlık çok güzel bir yazı olmuş :)))

    YanıtlaSil
  4. supernatural de az bölüm mü varmış? 22-23 bölümden 8 sezon... başlarsan da bırakamazsın bence yani kendini hazırla da başla :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Biliyorum sezon çok ama her sezon içinde bölümler az ;) Onu kastettim ;) Evet başlarsam bırakamam o yüzden şimdilik başlamıyorum ;)

      Sil
  5. Ürpertici Aşk'a göz koydum. İzleyeceğim *-*

    YanıtlaSil

Elinizi korkak alıştırmayın.^^ :D