19 Eylül 2013 Perşembe

OKK 10.Blog tur 2.Gün Ayaklı Bela// Jamie McGUIRE Tatlı Bela Kitap Yorumu^^





Çok beğenilen ve çok okunan Tatlı Bela kitabı tarafımdan okundu^^

İlk çıktığı sırada herkes tarafından okunuldu ve çok sevildiği için bayaa merak ettim, almak istediğim sıralarda alamadım kısmet değilmiş. :)) Tam almaya niyet ettim o sırada Ayaklı bela kitabına tur yapma isteği geldi tabi bende okumadığım için yayıncı Tatlı belayı gönderdi bunun için Yabancı Yayınlarına çok teşekkürler^^



Doğrusu çok sevilen Tatlı Belayı ben pek sevemedim iyiydi yine ama ısınamadım kitaba :// Yanii başta çok güzeldi kızı sevdim, Trav'in davranışı iyiydi nasıl ki Abby'yle arkadaş oldular orada ipler koptu. Trav herkesin korktuğu, kızların tek sevgilisi Trav Abby den sonra 360 derece döndü. Birde Abby'nin Trav'e boş boşuna acı çektirmesi yok muydu elime geçseydi saçını başını yolardım.


Konusunu herkes biliyor yine de el alışkanlığı deyip biraz konuya değinmek istiyorum. :))
Abby zorlu hayatından kaçıp üniversite okumak için çok sevdiği kardeşi dediği America'nın yanına gider. İlk senesinde kimse tanımaz ama karşısına geçmişini hatırlatan biri çıkınca ne kadar kendini korusa da Trav'in aşkına karşı koyamaz. 
Başta çok zorlanır, hatta tam kendisinin istediği tipte bir erkek karşısına çıkar her şey yolunda derken kendini tekrardan Trav'in çekiminden alıkoyamaz^^ Trav de kendini Abby'ye fena kaptırır ve her şey çok ama çok değişir. 
Konusu böyle, kitap seri değil o yüzden yazar sonunu güzel bağlamış, sonda heyecan tavandı :)) 


İkinci kitabı Ayaklı bela olsa da o Trav'in ağzından anlatıldığı için seri değil dedim bu arada :))
Ama aldığım duyumlara göre yazar Trav'in kardeşlerini de yazacakmış :)
Karakterlerden America ve Shepley'yi çok sevdim tabi America yine kadınlık damarını gösterim Shepley pek iyi davranmasa da favori çiftimdi ;))

Tavsiye kısmına gelince neredeyse bütün kitap seveler okumuştur ama bu yorumdan sonra ister okuyun ister okumayın size bırakıyorum ;))

Kitaba Puanım 5/3

Abby'nin ağzından okudum, tabi tur olduğu için Trav'in ağzından da okudum hangisi daha iyiydi Ayaklı Bela kitap yorumundan okuyabilirsiniz ;))

Turumuzun takvimi^^

19 Eylül 2013

Tatlı Bela Kitap Yorumu

20 Eylül 2013

Christian Grey'in Kayıp Erkek Kardeşini Bulduk!: Travis Maddox - Pudra Tozu

Beni Kimden Dinlemek İstersin? Abby? Travis? - Kitap Tutkusu

Beautiful Disaster (Tatlı Bela) Çılıgınlığı - TATTOO - Pudra Tozu

Yurt Dışı Kapakları - Fighting!!

21 Eylül 2013

Ayaklı Bela Kitap Yorumu 

Tabii çekilişimiz devam ediyor :)
İki kişiye Ayaklı Bela hediye^^
Çekiliş için BURAYI!! Tıklayın ;)





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Elinizi korkak alıştırmayın.^^ :D