21 Eylül 2013 Cumartesi

OKK 10.Blog tur 4.Gün Ayaklı Bela// Jamie McGUIRE Kitap Yorumu^^


 Turumuzun 4. ve son gününden herkese selam :)

Bu gün Ayaklı bela kitabına yorumumu yayınlayacağım :)
İlk kitap Tatlı Bela yorumu için buraya bakabilirsiniz :)

İlk olarak Tatlı bela kitabındansa bu kitabı daha çok sevdim ve beğendim :)
O kitapta Abby çok duygusuzca davranmıştı ama bu kitapta Trav'in duyguları çok iyiydi :)
Keşke yazar sadece Ayaklı Bela'yı yazsaymış :/
Neyse Diğer kitapta Trav'in duygularını az biraz anlıyoruz ama burada aklından geçenler gerçekte daha iç karartıcı :) Yanii ayyy öyle bunalım geçirtecek kadar kötü olması ciddi anlamda kötü :/ 
Bu kitapta yine ve yeniden Abby'ye gıcık oldum >_<


Yani yazık günah Trav'e ama işte gel de akıllı Abby'ye anlat :P
Bazı yerleri atlayarak okudum bu bir gerçek çünkü aynı şeyi Tatlı Belada da okudum :)

Şimdi konuya biraz değineceğim :)
Kitabımız Trav'in gözünden anlatıldı, İlk başlarda Abby'yi gördüğünde ilgisini çeker ama nasıl Abby diğer kızlar gibi olmadığına karar verdiyse biraz Abby'yle uğraşmak ister ama gel gör ki aşk buna engel olur.
Başlarda sürekli yakın olmak isteyen Trav sonrasında Abby'nin yanından ayrılmasını hiç ama hiç istemez. 
Ama Abby her seferinde reddedince başka bir şey diyemez.
Birde kendisi kadar kötü olan ve dışarıya çok iyi biri rolü gösteren Abby'nin yeni erkek arkadaşı Trav'i daha deli eder.
Abby ne kadar Trav'in zorbalıklı hallerine karşı çıksa da sonunda Trav'i  anlar ve aşkına karşılık verir.
Trav çok mutludur ama Abby yine rahat durmaz ve ilişkileri yine çıkmaza girer.

Konusu böyle :)
Şahsen bazı yerlerde Trav'i kınadım, yanii anlıyorum aşıksın ama öyle sülük gibi neden kızın peşine takılıyor, ayrıldığı zaman ortalığı birbirine katıyor ve dizlerinin üstüne çöküyorsun?
Yani cidden kınıyorum :/


Bazen öyle hallere girdiki kendimi pencereden aşağıya atasım geldi :P

Uzun lafın kısası bu kitap Tatlı bela kitabına göre daha iyiydi, daha çok bunu beğendim ama Ttavis'in kardeşlerinin kitaplarını okur muyum bilemiyorum, çıkınca karar veririmm ;))
Kitabın sonuna bayıldığımı söylemek isterim :)
opps! Spoiler! :D
Tatlı Bela'nın sonunda çiftimiz evleniyor, bu kitapta ise çocukları oluyor :)
Ayy çok iyi sevindim ne diyeyim
Onlar erdi muradına biz çıkalım kerevetine :D

Tavsiye kısmına gelirsek, Tatlı Bela kitabını okumadım daha diyen varsa bence ilk bunu okusun eğer Abby'nin duygularını da merak ediyorsanız Tatlı Bela'yı alın okuyun derim :)
Bu kitapta bazı yerleri çok sevdim ve sizinle paylaşmak isterim :)

Alıntılar;

"Benim için bitti, Travis."
İrkildim."Böyle deme."
"Bitti.Evine git."
Kaşlarımı çattım."Benim evim sensin."

******

"Artık bitti ya, bütün o kötü şeylerin de geri istiyorum...Sadece iyileri yeniden yaşayabilmek için."

Alıntıya Not: Oyyy burada ne kötüydü Trav :/

******

Orada Olacak.
Gitmek bir hata olabilir.
Tuhaf kaçabilir.
Orada olacak.
Ya birisi ona dans etmeyi teklif ederse?
Ya evleneceği adamla tanışmasına tanık olursam?
Beni görmek istemiyor.
Sarhoş olup onu kızdıracak bir şey yapabilirim.
O  sarhoş olup beni kızdıracak bir şey yapabilir.
Gitmemeliyim.
Gitmek zorundayım orada olacak.

Alıntıya not: Yine damardan bağladı Trav :(

*******

Spoiler içeren alıntı :D

"Çocukları öp, sonra da on bir yıldır kapak-olsun-başardık-işte kutlaması yaparız. Ne dersin?"

21 Eylül 2013

Ayaklı Bela Kitap Yorumu 

Tabii çekilişimiz devam ediyor :)
İki kişiye Ayaklı Bela hediye^^
Çekiliş için BURAYI!! Tıklayın ;)

Bir turumuzun daha sonuna geldik :)
Başka bir turda görüşmek üzere, takipte kalın ;)
Katkılarından Dolayı Yabancı yayınlarına çok teşekkürler^^






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Elinizi korkak alıştırmayın.^^ :D