30 Eylül 2013 Pazartesi

OKK 13.Blog tur 2.gün Kiralık Ten//Bernice L. McFadden Siyahi Yazarlar^^



Selamm :)
13.Turumuzun 2. gününde özel yazımda Siyahi yazarlardan bahsedeceğim :)
Ülkemizde pek fazla Zenci yazar yok sadece 3 tane var gibi duruyor :D
Yanii evet ben okudum var diyen arkadaşlar söyleyebilir mi? :))
Çok işime yarar şahsen ;)
Şimdi yazarlarımız tanıyacak olursak :)


Brenda Jackson^^


Ülkemizde Ephesus yayınlarının tarafından piyasaya sürülen Pamuk ipliği kitabı ile kendisini tanıyoruz :)
Kitabı okudum, yazar zenci olunca karakterlerde zenci oluyor onu öğrendim :D
Ama ben okuyunca hep zenci gibi düşünemedim :/
Alışkanlık her halde :)


Bu kitaplarda yazarın yurt dışında çıkıp da bizde çıkmayan kitapları^^


 Kapakları beğendim :)


Maureen Smith^^


Yine Ephesus yayınlarının tarafında kitabı çıkarılan yazar.
Kitabının adı Seninim, herkes tarafından çok sevildi ama ben alıp okumadım.
Şahsen tarzım değil, günümüz aşk kitapları güzel ama fazla abartılı :/ 


Ülkemizde çıkan kitabı :)

Yazarın kitapları yetişkinlere yönelik olduğu kapaklarından anlaşılıyor, yabancı kapakları şöyle;



Kitabına tur yaptığımız Zenci yazar Bernica L.McFadden^^


Yazarın kalemini ile ilgili bilgim yorumda saklı :)
Daha çok arkadaşlık üzerine romanları var gibi duruyor.
Yazar ülkemizde başka kitabı yoktur, ilk çıkan kitabı ise Kiralık Ten :)
Yazarın yurt dışında çıkan kitapları^^



Bu arada bu kitap Kiralık Ten'in orijinal kapağı.
Bizim kitabın ismi orijinal değil ama Şeker de olmazdı demii :D




Başka yazar bulunmadığı için bu kadarcık :)


Tur Takvimimiz^^

30.09.2013

Pudra Tozu – Ön yargılarımız : Fahişelik.
Kütüphanemden Kitap Manzaraları – Ön yargılarımız: Irkçılık.
Pudra Tozu-Martı Ailesinin Sonbahar Kitapları.
Fighting!! – Siyahi Yazarlar.


01.10.2013

Yorum

Çekilişimiz Devam ediyor!! :)
Çekiliş için Burayı Tıklayın!!!









1 yorum:

  1. Evet ben okudum çok eski bir kitabın yazarı. Alex Harley. Kökler (The Roots) adlı kitabın yazarı. Kendisi siyahi bir yazar.

    YanıtlaSil

Elinizi korkak alıştırmayın.^^ :D