26 Eylül 2013 Perşembe

OKK 12.Blog tur Aşk&Çikolata&Harlequin Debbie Macomber/Bir Melek Gibi Kitap Yorumu^^



Bir günlük, süper 12.blog turundan herkese merhaba^^
Gerçekten süper olan bir turdu ve kitap çikolata ile birlikte olunca değmeyin keyfimize :)


Öğlen ki duyurum da ilk defa bir Harlequin kitabı okuyorum dedim ve seçimim acayip güzel yönde bence :) Aslında seçme olayını diğer tur arkadaşlarım yapmış onlara da teşekkür ediyorum, hem sevdiğim yazar hemde hikaye tam benlik bir şeydi :)
Kitap 112 sayfaydı ama bittiği için ciddi anlamda çok üzüldüm, bittikten sonra ahh keşke bitmeseydi dedim ama ne yazık ki bitti :(
Sonradan sürekli kitabı düşündüm ve düşününce yüzümde aptal bir sırıtış :) 


Ve acaba böyle bir kitap yine bulup okuyabilir miyim diye de düşündüm :D
İnşallah bulurum :)
Biraz konudan bahsedersek :)
3 Yıl boyunca özel bir şirkette sekreterlik yapan patronunun her kaprisini çeken, işinde çok iyi olan, herkes tarafından sevilen Bethany'yi bir tek patronu fark etmiyordur ve Bethany patronu Joshua Norris'e sırılsıklam aşıktır.
Hiç bir ilgi göremeyen Bethany sürekli istifasını vermek ister ama bir türlü veremez hem dolgun maaşlı işini hemde patronunu bırakmak istemez.
Bir gün iş çıkışından sonra ev ve en yakın arkadaşı Sally  ile bara giderler, olaya bakın ki Bethany'nin patronu da oradadır ve hali hiçte iyi değildir.
Bethany merak edip gidip sorunca alacağı cevaptan hiç hoşnut olmaz ama işlerde o saatten sonra değişir.
Patronunun derdi 10 yaşındaki kızının bundan böyle yanında yaşama başlayacaktır ve çocuk bakma işini hiç bilmez.
Joshua çocuk bakımı bilmediği için Bethany'den yardım ister ve 10 aşındaki küçük kız bazı şeylerin farkına varınca işin kendisine düştüğünü ve bir şeyler yapmasının gerektiğini anlar.
Kitap böyle devam ediyor :)

Ciddi anlamda ben çok sevdim :)


Zaten dediğim gibi Debbie benim favori yazarım ama bu kitap diğer tarzlarına göre daha farklı olunca ben daha çok sevdim :)
Bence bu konu üstünden daha çok kitap yazmalı :)

Tavsiye kısmına gelince benim gibi bu kitapları hiç okumayanlar bence kesinlikle okumalı. Kısa ve öz aşklar süpermiş yaa :)
Kitabın bağlı olduğu Stars of romance türünden başka hikayelere bakmak isterim tabii Harlequin'in diğer türlerine de :)


Konseptimiz AŞK&ÇİKOLATA&HARLEQUIN 
olunca çikolata vazgeçilmezimiz oldu ve benim en sevdiğim çikolata markası Ülker'in daha yeni tadına baktığım Ülker Çikolata Karamel Dolgulu çikolatasından karar kıldım, öneririm :)

Bir Melek Gibi hikayesine puanım 5/5


Bugün kimler hangi kitaba yorum yapmış, yorumları nedir bilmek istiyorsanız takvime bakın derim :)
Birde türleri öğrenmek istiyorsanız :)

Tur Takvimimiz

The Reading Lady–Historical Romance/Classics
Pudra Tozu - Romance
Kitap Tutkusu– Highlife 1/2
Fighting!! – Stars of Romance/Special
Çekiliş: Fighting


The Reading Lady – Lynne Graham/Tek Dokunuş
Pudra Tozu – Kim Lawrence/Tehlikeli Oyun
Kitap Tutkusu – Lynne Graham/Büyük Fedakarlık
Kütüphanemden Kitap Manzaraları – Maya Banks/Geçmişin Ayak İzleri
Fighting!! – Debbie Macomber/Bir Melek Gibi


Çekilişimiz devam edecektir^^
Çekilişe katılmak isterseniz BURAYI tık tıklayın :D



Harlequin Yayınlarına katkılarından dolayı teşekkürler^^




1 yorum:

  1. Bayıldım yoruma :) Debbie'nin normal kitaplarını sevmesem beyaz diziyi güzel yazıyor. Elinize sağlık ve her şey bir yana o ağlayan Kyuhyun'na içim gitti :'((

    YanıtlaSil

Elinizi korkak alıştırmayın.^^ :D