22 Eylül 2013 Pazar

Monstar^^ Bir Gençlik Dizisi^^



Herkese harika ama sonu salakça biten bir diziyle merhabaa!! :))

Evet yanlış duymadınız sonu çok salakça bitti ama ilk olarak buna değinmek istemiyorum, şirooo! :D
Dizi ilk çıktığı zaman vaay bee hem gençlik, hem okul, hem ünlü ve son olarak da MÜZİK. İşte tam benlik bir dizi dedim. :)
Bekledik dizinin yayınlanması bitsin, tabii o sıralar fazla dizide izleyemiyoruz ilk olarak başladığımız, yarım kalan dizileri bitirelim dedik bitirdik.
Dizimiz 12 bölüm ama bölümler tam 80 dakika O_o
Evet bayaa uzun ama 16 bölüm yapacaklarına 80 dakika yapmışlar iyi de yapmışlar :) ama 2 bölüm birden izleyince zor oluyordu o ayrı :))
Neyse efenimm maşallah diziye bütün datlu, taş, komik oppaları toplamışlar, kızları söylemiyorum yine kızlar dövülesi hemde kızgın sopayla :P
Diziyi çoook ama çoook sevdim keşke uzun olsaydı dedim ama her güzel şeyin bir sonu vardır derler ve bitti  :(( İnşallah devamı olur ;)
Oyuncular süper hepsini sevdim hele Star oppamı onu daha bir sevdim :D

Yeterince övdük şimdide konusuna bakalım :)
Yoon Sul Chan ünlü bir grubun lideridir, bir film çekiminden sonra başına gelenlerden sonra starlığını tehlikeye atar bundan kurtulması için yapması gereken bir şey vardır ama kabul etmez çünkü kendisi haklıdır ama bu olayın kapanması için başka bir şartı yerine getirmedi gerek o da okula gitmek. Okulda Min se-yi adında bir kızla karşılaşır ve başta kız ilgisini çekse de artık bir yerden sonra sürekli yanında olmak ister ama kız tam bir uyuzdur :P

Okulda bir çok farklı zor durumlarda olan kişilerde vardır ve bazı olaylar sonucunda Sul chan yardım eder.

Konusu böyle şimdide oyunculara bakalım ;) 


Yoon Sul Chan//Yong Jun hyung
Kendisi son zamanlarda bayaa kafayı taktığımız,şarkılarının mükemmel olduğu Beast grubunun üyesi, süper sesi ve karizması vardır DİKKAT! :D
Dizide her ne kadar ağır abi, ünlü olsa da tam bir küçük çocuk, ilgiye aç bir oppa :((
Neyse efenimm bir süreliğine ünlülüğe ara verip okula başlar ve başlarda zorlansa da sonları alışır.
Oyy Oyy star oppam sürekli "Ben starım" Demesi yok mu? wuuhhuuu -_-

Min Se-yi//Ha Yeon Soo

Vee dizimizin Baş kız karakteri :P
Kız Allah için çok güzel ki sonlara doğru sanki zoraki sete geliyormuş gibi saç baş dağının ve bakımsızdı :P Ses de mükemmel ama kızımız biraz hımm nasıl desem akılsız. Tamam her zaman iyi oğlanın tarafı tutulur ama arkadaş kör değilsin oppamızın halini görüyorsun :// Neysee :P
Kısacası oyunculuk iyi ama yok rol hiç iyi değil :P
Unni Bir süre Amerika da yaşar ama babasının ani ölümü nedeniyle Kore'ye Teyzesinin yanına yerleşir. Annesi vardır ama babasının ölümünü annesin yüzünden olduğunu öğrenince aralarındaki ipler kopar.


Jung Sun Woo//Kang ha Neul
Sınıfın başkanı, zekisi, yeteneklisi ve ilgisizi :P
Evey yanlış duymadınız her ne kadar sınıf başkanı olsa da bazı şeylere çok ilgisiz ve sadece kendini düşünen bir tip. Takii uzak diyarlardan gelen bir kıza kadar.
Kız başkanı değiştirir tabii çevrede olan herkese ağzı açık şekilde bakakalır :D
Oppamıza Minho ve sulli'nin dizisinden tanırız, çook datlu yaaa ;)
Ama burada beni verem etti arkadaş, yaav sende kör değilsin oppa görüyorsun ki kız başkasını seviyor neden daha peşini bırakmıyorsun :P
Birde onun peşinde olanları görmüyor ya yine neysee :P


Han Ji Woong
İlk dizide olacağı için sevinmiştim, şahsen çok komik kendisi ama burada neydi o öyle yaaa :P
Hayattan soğumuş, saçlar almış başını gitmiş vs. vs. :)
Rolü öyle baş rol oyuncusu gibi değil ama yine de diziye katkısı çok :D


Kızın adını unuttum ;)
Kendisi sul chan hayranı, fanı nasıl okuluna hatta sınıfında okumaya başladı o zaman devri döndü :)
Zeki ama bir o kadar da vurdum duymaz bir arkadaş :)
Sinirlenince çok pis oluyor uzak durulsun bence ;)


Kim Na Na
Babası Mafya olan, çocukluğu barlarda geçen bir kız.
Herkes tarafından korkulan ama aslında için pamuk kadar yumuşak olan kişilik :)
Ahh kızın seside aşkı kadar güzel ama gelde anlayan olsun :P


Gözlükleri çıkarsa, saçını şekil yapsa datlu oppalar arasında yerini alır ;)
Sınıfın radyosu, sesi mükemmel olup sessiz olunca sınıfın ağası tarafından zorla radyo yapılan haline acınılası oppa :/


Dizinin ilişki tablosu^^


Kasıntı ve kötü olan oppa başlarda ıykdı ama sonraları wuuhuuhu :D


Saça dikkat canlar, yolda görsem böylesini korkar kaçarımm :D


Star oppamın ve karşısındaki çirkef kıza dikkat :P
Kız tam boğulacak türdendi :P 


ahahhah sen süt içi tabii artık kendileri de ne içiyorsa ;))
Şarap içiyorsa yuuh derim yaşınız kaç sizin beee :P


Ahh Star oppam ahhh anlıyorsun bizi ;)
bizdee bizdeee^^


ehhehhehe bu kişileri tanıdınız varsayıyorum ;)
Ama bunların ortaya çıktığı zamanlar öyle komikti ki :)
Kızın hayali şarkıcıları ;)


Bu jest neydi öyle bayıldımm^^


Toplu halde ki ilk resimleri^^


Bu da düzenledikleri gösteriden sonraki halleri ;)



Bence de Min se-yi kafayı yemiş olmalısın :P
Taş gibi oppa dururken aklın nerelerdee :P
Star oppam burada çok datlu bu arada^^


Bu resimde olanlar acayip komikti :D
İzleyince bana hak vereceksiniz ;)


Dizi tanıtım zamanından bir kare :)
Bence dizi çekilmeden önce ki halleri ;) Şişko ve sarı oppaya bakın hele tip :D


Oyyy gel de vurulma arkadaş^^
Gözlükler ayır hava, saçlar ayrı hava, kendisi apayrı hava :)
Havanı yesinler :D

Vee Gifler^^
Uyarı!!
 Star oppamın çok gifi var ama çoook aradım doğru düzgün gif yoktu o yüzden bu kadar az ama çok seveceksiniz biliyorum ;)


oyyşşş yoruma gerek bile yok canlar <3


Bu sahneden önce acayip bir şekilde dayak yedi :D


Biliyoruz oppacıüım sen starsın ama bu kadar belli etmeye hiç ama hiç gerek yok :D
Şahsen her bölümde kaç kere "Ben Starım, Star" dedi sayamadım :D


wuuhhuu gülüşe dikkat!! :))




Star oppam kesin Shadow şarkısını söylüyordur :D
Tabii söyleme tarzına bit :D


oyyyş nasılda utanmışlar :D

VEE 
THE END :P


Yoruma başladığımda sonu salakça biten dizi dedim değil mi? 
Evet cidden salakça biten bir son daha :P
Yanii bu senaryocular süper fikirler üretiyorlar ama dizinin sonu gelince damarlarımı tıkanıyor acaba diye çok merak ediyorum :/
Yanii o nasıl bir son sayın seyirciler, yeminle diziyi mahvetmişler.
Ne umutlarla dizinin sonunu bekliyoruz ne buluyoruz. Hak mı reva mı bu bize???
Star oppamız bazı şeyleri itiraf etmeden, acaba yarışmayı kazandılar mı kazanmadılar mı öğrenemeden hoooop bitti :P
Eveet bayaa içimi döktüm ama sizde benim yerimde olsanız sizde aynısını derdiniz, eminim.
Tavsiyem tabii kide izleyin bu dizi hayatta kaçmaz ama sonunu iyi beklemeyin yanii iyi bitti ama saçmalığın daniskasıydı ://

Yorumumu burada bitiriyorum ama bir kaç süper videolarda paylaşmazsam olmaz ;)

Videoda star oppam yeteneklerini döktürüyor ama kız yine dikleniyor gel de del olma ://


                                         








Videolarda bu kadar :)
Başka bir yorum da görüşmek üzere ;)

13 yorum:

  1. Diziyi bende izledim. Başrol kızın oyunculuğunu beğenmedim. Zaten herşeyi 2 kere söylettirdi hı hıdiye anladığı bişey olmadı :) Sonu bence iyiydi kız kimi seçti belliydi. Ne saçma ne fantastik sonlar var bu gayet normaldi. İzlenmese de olurmuş. Ben şimdi Master's Sun izliyorum çok güzel ilerliyor finalde berbat etmezler umarım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynne kız çok saf mı diyeyim yoksa var mı biraz onda anlamadım :D Yok yaa bazı şeyler çok askıda kalmış gibi sonda, beğenmedim :/ Eveet o dizi favorimmm <3 13.bölüm neydi öyle O_o 14. ve diğer bölümleri dört gözle bekliyorum^^

      Sil
  2. Bence gizli başrolde Kim Na Na vardı. Özellikle dizinin ikinci yarısında daha bir ön plana çıktı ki ben onu Min See Yi'den daha çok sevdim! Min See Yi sadece sesi güzeldi onun dışında ne oyuncukuğu oyunculukta ne de yerlere göklere çıkarılacak bir rolü vardı.
    Beast Jun Hyung hakkında yazacak o kadar çok şey var ki! Bu dizi ve rolüyle benim rapperlara olan bakış açımı değiştiren insan!
    Güzel dizi, kötü final ama yine de izlenmeye değerdi!
    Eline sağlık canım :) SARANGHAE :D kalp kalp kalp

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Katılıyorum ablaa sana kim Nana iyidir diğerine göre ama onda kıymet veren olmadı :P Kınıyoruz ;)) Oyy star oppam bir taneydi yaa, rolüne uyan bir oyuncu görmedim desem yalan olur gördüm ama bu da cuk diye oturmuş :) Evet güzel diz, kötü final :P Teşekkür ederim ablacım KALP

      Sil
    2. Beast Jun Hyung kendini oynamış diye duydum :D ondan tam rol ona göreydi :)))

      Sil
  3. Cok sinir oldum sonuna, hatta depresyona soktu beni resmen! Abi o kadar para harca o kadar zaman harca unluleri topla bu kadar guzel dizi yap sonunu bağlayama!!! Yarida kaldi dizi ya o veliaht prenste se-yi ye biseyler besledi o cadalozda star oppama biseyler besledi ama yarida kaldi.beden hocasiyla sinif hocası arasindada bi seyler olcakti hepsinden onemli basroller arasinda bisi olcakti hic biri olmadi bu ne ya depresyona sokmaya ne haklari vardı beni :( ayrica ilk defa bi basroldeki kız bu kadar güzeldi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Her bir kel,mene katılıyorumm :) Zaten Kore Dizi senaryocuları sonunu doğru düzgün bağlayamıyorlar. Kırk yılda bir güzel sonlu dizi var :/ Kız güzeldi ama oppa hepsine on basardı :) Jun Hyung Oppam :* "Starım ben, star, star!" :D

      Sil
  4. bn 8.bölüm sonrasını izlemedim duydum ki sonu kötü bitiyomuş hemen sadce finali izledim haklılar berbat izlemenizi tavsiye etmem

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Doğrusu ne finaller gördük bu onların arasında en iyisi :D Bir daha izleyebileceğim bir dizi, devam edip bitirebilirsin ;) Gerçi kız sona doğru manyaklaşıyor ama neyse Jun Hyung Oppa için izlenir ;)

      Sil
  5. Monstar filmindeki tum sarkilarin ismini bilenler lutfen yazsin hepsini bilmeyenler min se yinin babasinin sarkisini bide gozluklu erkekle tombul kizin hayal ettigi grup sarkisi varya onun ismini soyleyin lutfen

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İsim değil de link vereyim sana. :) https://youtu.be/B0yIWTI2Fiw

      https://youtu.be/Ew0IM4dYP6Y

      Aradıkların bunlardır umarım.^^

      Sil
  6. istediğim şeyi bulamadım ama filmi bende izledim bu filmden sonrs gitara merak saldım onun için 1. bölümde son kısımlarda olan şarkı çok hoşuma gitmişti onu arıyodum bilen varsa yanıtla cevaplayabilirmi okuduğunuz için kamsahamnida

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Seneler oldu, hiç hatırlamıyorum desem yeridir. :D Umarım bilen vardır. ;)

      Sil

Elinizi korkak alıştırmayın.^^ :D