17 Eylül 2013 Salı

Dating Agency: Cyrano Dizi Yorumu^^


Uzun zaman sonra harika bir dizi yorumuyla herkese selamm!! :)
Evet izlediğimiz dizi harikaydı :)
Zaten yazın çok ama çok az dizi izledik birde kötü olsaydı artık yuh derdim :/
Yani bu yazdan hiç birşeycik anlamadım o yüzden sakın plan yaparak başlamayın yaza ;)
Neyse efenim dizi ciddi anlamda güzeldi, Zaten dizideki bazı oyuncuları tanıyoruz ve nasıl bir oyunculukları olduğunu biliyoruz :)
Normalde izlediğim her dizi de bazı yerler çok ama çok kızarım ne hikmetse bu dizi de hiç kızmadım :D 
Bu dizinin birde filmi var, onu izledik şahsen dizi ondan daha güzeldi ve filmin oyuncu seçimi güzel olsa da konusu ve sonu hiç güzel değildi.
Filmi nasıl bitirdik bilemedim :) Bu arada filmde Choi Daniel ve Park Shin hye oynuyor ;)
Azıcık konusundan bahsedecek olursam :)
Tiyatro oyuncusu olan Byung hoon bazı borçları ödemek için çocukluk arkadaşından kalan tiyatroyu çöpçatanlık şirketi gibi bir şeye çevir. İşinde iyice uzman olmuştur ve bir çok çifti mutluluğa erdirmişler dir.
Min Young da bir çöpçatanlık şirketinde çalışıyordur ama Byung Hoon gibi mantığıyla değil kalbiyle çalışır ve bazen başarılı bazen başarısız olur. Son müşterisinin olumsuz olayından sonra işi bırakır ve rastgele Byung Hoon ile karşılaşır.
 Byung Hoon baştan başka çalışan istemese de işe yarar niyetine işe alır.
Her bölümde değişik değişik çiftler oynadı ve bir sürü tanıdık konuk oyuncu oldu :)
Anlayacağınız dizi harika ötesi ;)
Şimdi oyuncuları tanıyalım :D

Byung Hoon-Lee Jong Hyuk
Kendisini ilk olarak centilmenler de tanımıştık oyy orada ne komik ve genç duruyordu burada da aynı saç kesimini falan yapsalardı yine genç dururdu ama ne yazık ki burada öyle yapmamışlar yine de çok komikti :))
Oyunculuk süper, kendisinin rolü saygın bir tiyatrocudur ama bazı nedenlerden dlayı borçlarını ödemek için çöpçatanlık işi yapmak zorunda kalır.

 
Min Young -Choi So young
Kendisi SNDS grubunun bir üyesi :)
Şahsen o gruptan hiç kimseyi güzel bulmuyordum ama bu kız bence aralarında en iyisi ;)
Oyunculukta süper ;)
Çoğu dizilerde bayan karaktere sinir olurum ama buna hiç sinir olmadım çünkü aşkı için savaştı ve ne kadar hor görülse de diretti, aferin kız :D
Kendisi aklı değil kalbiyle iş görenlerde o yüzden çöpçatanlık şirketinde kovulur ve bazı rastlantılar sonucu Byung Hoon'un yanında işe başlar ;)

Bizim hem odun hemde karizmatik oppamız Mon Jin yanii Hong Jong Hyun^^
dizide neredeyse en sevdiğim oppa oldu :)
Sessiz sedasız kendi halinde ohh miss ama bir o kadar da her şeyden haberdar :)
Kendisi  byunh hoon'un çöpçatanlık şirketinde çalışan bir eleman :)


A rang yanii Jo Yoon Woo :)
Bu oppayı da dizide çok ama çok sevdim :) İlk olarak Flowers Boy Ramyun Shop da izledik, oarada pek iyi değildi ama burada büyümüş bildiğiniz :)
Çok tatlı olmuş, zaten dizide hem böyle aklı havada hemde çok düşünceli biri olarak rol yapıyor, beğendim kendisini ;)
Bu oppada mon jin gibi çöp çatanlıkta çalışıyor :)
Hem öğrenci hemde her işte çalışan bir tip :) 



Seung Pyo-Lee Chun Hee
Tiyatronun yanındaki restoranın sahibi ama Çöpçatanlık şirketiyle baya ilgilenir.
Ama bir zaman sonra kendini aşık olmuş bir şekilde bulan seung pyo vereceği kararlar çok ciddi olacaktır :)
Kendisini ilk defa izledik ama on numara oyunculuk ve karizma var :D 



Dizinin ilişki panosu^^
Orada boş bir kadın resmi var o kişi ilerde çıkıyor ortaya ;)


Min young öğrenci olmak zorunda kalırsaa :D 
Ayy çok komikti, o yaşta tekrardan öğrenci olsa da ben ce öğrencilik yakışmış :)




Dizide bir kaç bölümde bir çiftin aşk hayatını anlattılar benim favorimm lise, aşçı ve hemşire çiftleri^^ 
Sizde izleyince benim gibi düşüneceksiniz kesinn :))


Tip, sanki mafya adamıı :P


Hele bakın kimler kitap okuyor ^_^
Yakışmış eline kitap oppa^^


Vaaaay bu resmi çoook sevdimm ^_^

Biraz da giflere bakalımm demii^^
Gifsiz yorum olmaz Nokta. :D


ahhahah işte yukarıda demek istediğimin kanıtı^^


Vaay vaaay vaaay 
Kimler varmış burada :)
Kendilerini çok çok az görmüş olsa da diziye renk kattığı bir gerçek^^


Delüleer :D


Veee işte asıl bomba^^
Gözleriniz böyle oldu demii O_o
Evet gördüğünüz gibi kendileri Shınee grubunun bir tanecik üyesi Taemin ^_^
Oyy datluluk abidesi, nasılda rolüne yakıştı :)
Kesinlikle uzun soluklu bir dizi çekmeli, sen şarkı söylenerek harcanıyorsun Taemin <3
Tabii şarkı söylerken de ayrı tatlı yaa neyse :)


Sırf senin için zeka küpü aldımm ama oppa yapamıyorummm :((



ahahhahah işte en favori sahnem :)
Bu göz kırpmayı neden yaptığı öğrenince çok güleceksiniz ;)


Byung Hoon kaç kedi geliyooooor!!! :D


Ahh ahh oppaya yapmadıklarını bırakmadılar :(
Yaa o ip kopsa, ya oppa düşse ne olacak?
Kore de datlu bir oppa gitmiş olacak :/
Cıks yapmayın öyle ;)


Dizinin maskotu gibi bir şeyleri idiler :D
Ama yaptıkları süper komediydi :P


Veee The End^^



Sonu da diziye yakışan bir şekilde bitti bence :)
Oppamız biraz naz etse de en sonunda dize geldi :)
Kızımızda aşkına sahip çıktı tabii, aferin kız sana :) Grubunu sevmem ama seni sevdimm :)

Tavsiye kısmına gelirsek tabii kide izleyin derim, süper komedi ve romantik bir dizi :)
Oyuncularda süper ne diyeyim başka :)

Diğer yorumlarda görüşmek dileğiyle, sevgiyle kalın :))



12 yorum:

  1. Kesinlikle! Gifsiz olmaz ^^ Ve yine eğlenceli ve güzel bir yorum olmuş tatlım, ellerine sağlık =D Buna başlamam lazım ama ne zaman ya T.T

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tabii kide olmaz^^ :D Sağ ol canımm benim :) Başlamalısın, süper ve eğlenceli bir diziydi :)

      Sil
  2. Yine eğlenceli ve bilgilendirici bir dizi yorumu! :) Diziyle ilgili iyi şeyler duymuştum ama izlemeye yazıyı okuduktan sonra ikna oldum. Şu anda izlediklerim bittiğinde sırada dating agency var! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım :) Bence de listenin başlarında olmalı :) Komik ve eğlenceli bir diziydi gerçekten ;) Diğer dizilerin ve bunun için iyi seyirler sana o zaman ;)

      Sil
  3. yazını okuduktan sonra kesinlikle izlemeye karar verdim=))) indirdin mi yeppudaa dan mı izledin acaba? ben o siteyiçok beğeniyorum kore dizi ve film izlemek için ancak görüntü kalitesi güzel olsun istiyorum var mı bir önerin?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İzlemesin canım ;) Şahsen indirerek izliyoruz, internet kablolu çok az çekiyor ve bizim minibook dan çok zor izleniliyor o yüzden indiriyoruz çok da kaliteli oluyor ;) Şimdi ki online dizi filmlerde görüntü kalitesini yükseltebiliyorsun istersen koreantürk'e bir bak olmadı Yeppudaa dan devam ;) Çünkü yeppudaayı seviyorum, çok güzel bir site ;)

      Sil
  4. Yeppudaa dan izlemeye başladım ancak 360 çözünürlük benim için yeterli gelmiyor.. Amerikan filmlerini hd izlemeye alışınca kore dizilerindeki bu çözünürlük keyif vermiyor. Yeppudaayı ben de çok seviyorum ama keşke buna bi çözüm getirseler=) gerçi onlara bağlı bir durumda olmayabilir onlar çeviriyorlar sadece.. Yine de yetkililer duysun sesimizi burdan :P
    bana da beklerim=)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence yeppudaa da sorun değil aldıkları sitenin görüntü kalitesi iyi değildir ;) Çünkü işlerinde çok iyiler, neredeyse bölümleri hemen çeviriyorlar seviyorum kendilerini ;) Yine de sormak gerek bir çözüm getirebiliyorlar mı diye ;) Blogunuza baktım, kozmetikle işim olmasa da takibe aldım, kolay gelsin ;)

      Sil
  5. Her geçen gün güzel kore dramaları çoğalıyor yaaa... Keşke boş zamanlarımızda çoğalsa :(
    Şu çöpçatanlık iŞini mesleğe çeviren bir kore filmi izlemiştim onu sevmiştim bakalım bunuda sevebilcem mi? :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Demi demii :) Ayy okul başladı daha da zor izleyeceğiz :( Bende izledim onu ama sevmedim, bir zaman sonra sıkıldım :/

      Sil
  6. ŞEF ROLUNDEKİ ÇOCUGU MASTER SUNDA İZLEMİŞTİM DAHA SONRA BURDA DİZİYİGORUNCE İZLEMEYE KARAR VERDİM GÜZEL BİR DİZİ.HEPSİDE ROLLERİNE YAKIŞMIŞ.AMA BAŞROLDEKİ ADAM BİRAZ YAŞLI OLMUŞ GİBİ GELDİ AMA ÇOK RAHATSIZ ETMEDİ.AMA EN ÇOK AH RANG A BAYILDIM ÇOK SEVİMLİ.BİRDE SU SARKICI COCUK VARDI 1 BÖLÜMDE O NASIL BİR CİLTTİ YA NE KULLANIYOR BUNLAR

    YanıtlaSil
  7. Seung pyo smile youda ki esas kızın abisi

    YanıtlaSil

Elinizi korkak alıştırmayın.^^ :D