18 Eylül 2013 Çarşamba

OKK 10.Blog tur 1.Gün Ayaklı Bela// Jamie McGUIRE Tanıtım-Çekiliş^^


Herkese 10.blog turumuzdan merhabalar^^

Turlarımıza hız kesmeden devam edeceğiz demiştim bir önceki turumuzda ve evet hız kesmeden devam ediyoruz hemde herkesin çok sevdiği bir kitap ile :)

Trav ve Abby severleri buraya bekleriz :)
Tabii kitabı okumayıp merak edenleri de ;)

Şimdi ilk olarak kitabımızı tanıyalım ;)

Aşıksan başın belada!

Abby Abernathy; geçmişini unutmak için kalkıp uzak bir şehre okumaya gelen, temkinli, kendi hâlinde bir kız. Travis Maddox; hayatını dövüşerek kazanan ve aşka inanmadığı için tek gecelik ilişkilerle avunan bir erkek. Aşk ve bela birbirine hiç bu kadar yakışmadı...

Travis annesinden hayatla ilgili iki şey öğrendi: Aşkı bul. Ve onun için ölümüne mücadele et. 

Bu hikâyeyi biliyorum demeden önce bir kez daha düşünün. Her aşk hikâyesin de iki taraf vardır: Esas oğlan ve esas kız. Tatlı 
Bela'da esas kızı dinledik; peki ya, esas oğlan? 

Bir erkeğin aşkı için verdiği mücadeleyi kendi ağzından tüm içtenliğiyle dinlemeye hazır olun...
(Tanıtım Bülteninden)

Takvimimize göz atmak isteyenler ;)

18 Eylül 2013

Tanıtım ve Çekiliş
Çekiliş:Fighting!!

19 Eylül 2013

Tatlı Bela Kitap Yorumu

20 Eylül 2013

Christian Grey'in Kayıp Erkek Kardeşini Bulduk!: Travis Maddox - Pudra Tozu

Beni Kimden Dinlemek İstersin? Abby? Travis? - Kitap Tutkusu

Beautiful Disaster (Tatlı Bela) Çılıgınlığı - TATTOO - Pudra Tozu

Yurt Dışı Kapakları - Fighting!!

21 Eylül 2013

Ayaklı Bela Kitap Yorumu 


Tabii çekilişi kaçırmayalım :)

2 kişiye Ayaklı bela kitabı hediye :)

a Rafflecopter giveaway

Katkılarından dolayı Yabacı Yayınlarına teşekkürler^^




18 yorum:

  1. Nuray Durmuş https://www.facebook.com/nuray.takazdurmus/posts/535101839914597 nuraydurmus1974@hotmail.com

    YanıtlaSil
  2. Merhabalar;
    Blogunuzu yeni keşfettim ve hemen takibe aldım.
    346. takipçiniz benim.
    Bu arada birbirinden güzel hediyeleri olan 3 farklı çekilişim var, kaçırmayın derim, muhakkak beklerim :)
    Sevgiler
    http://whiteglaze.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba :)
      Hoş geldin :) Bloguna şimdi bakıyorum, katılabilirsem katılırım ;) Teşekkürler :)

      Sil
  3. katıldım bol şans hepimize

    YanıtlaSil
  4. çekilişe nasıl katılacağım?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım postta Rafflecopter kutucuğu var çekiliş için, bütün istenilenleri yapıp çekilişe katılabilirsin ;)

      Sil
  5. Tatlı Bela'dan daha çok sevilmiş bu kitap. Ee, söz konusu Travis olunca normal sanırım. :) Bu arada çekilişte blogları takip et bölümlerindeki kutucuklara takip ettiğim bloglovin hesabımdaki adımı, yani adımı ve soyadımı yazdım. Doğru mu yaptım acaba?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şahsen bende çok sevdim bu kitabı :) Trav için değil benim ki, yazar burada duygulara baya dokunmuş ve çok gerçekçi anlatmış :) Önemli değil o da olabilir :)

      Sil
  6. bende katıldım buda e-postam orkide-girls@hotmail.com

    YanıtlaSil
  7. katıldım harika bir blog ve çekiliş sevgiler...
    Tuba Önde
    tondeumut@hotmail.com

    YanıtlaSil
  8. Katıldım, mail adresim: bsr.ay53@hotmail.com
    iyi şanslar herkese (:

    YanıtlaSil
  9. Merhaba :)
    Çekilişe katıldım. Umarım kazanırım (sanırım çok bencilim :D)
    tugcek.96@hotmail.com

    YanıtlaSil

Elinizi korkak alıştırmayın.^^ :D