23 Eylül 2013 Pazartesi

OKK 11.Blog tur Vampire Knight (Vampir Şövalye-1) Matsuri Hino Tanıtım-Çekiliş^^



Herkese Merhaba canlar :)
Süper hatta mükemmel bir tur ile yine karşınızdayız :)
Sürprizler ve turlar hız kesmeden devam ederken takipte siniz değil mi? :))
Bu turumuz ise bambaşka bir kitaba daha doğrusu Manga'ya :)



Asya tarafını sevenler kesin Manga'nın Anime'nin ne olduğunu bilirler bilmeyen de varsa yarın ki özel yazı da öğreneceksiniz ;)
Kitap her ne kadar Manga olsa da yine Fantastik :)
Karakterlerimizin için de sivri dişli yakışıklılar var desem? :D

Şimdi Kitabımız konusuna bakalım o zaman :)

Tanınmış bir okul olan yatılı özel Cross Akademisi'nde gündüz ve gece dersleri var. Gündüz derslerine sıradan öğrenciler devam ederken elit bir grup olan gececi öğrencilerin hepsi birer vampir!! Gündüzcüler için vampirlerin varlığı da gece derslerinin gerçek yüzü de kesinlikle bir sır.

Okul müdürünün kızı Yuki ile ailesi vampirler tarafından öldürüleli beri vampirlerden ölesiye nefret eden Zero çocukluk arkadaşı ve gece derslerinin sırlarını koruyorlar. Onlar Akademinin Koruyucuları!! Vampirlerden nefret eden Zero'nun sakladığı büyük bir sırrı da var! 

Takvimimiz :)
23.09.2013
12.00
Tanıtım
Çekiliş: Fighting!!

19.00
Kitap Tutkusu – Manga Nedir ve Nasıl Okunur? 
Kütüphanemden Kitap Manzaraları – Anime Nedir? Anime Hakkında Bilinmesi Gerekenler.

24.09.2013
12.00
Pudra Tozu – Vampire Knight Yazar ve Seri Sıralaması Hakkında.
Kütüphanemden Kitap Manzaraları – Vampire Knight Animesi Üzerine.
Fighting!! – Vampire Knight'ın Çekici Karakterlerini Tanıyalım.
The Reading Lady –Alışverişte Manga ve Manga Figürleri Çılgınlığı.
Kitap Tutkusu – Vampire Knight Kökeni ve Vampirlerin Özellikleri.

19.00
Yorum


****ÇEKİLİŞ****


a Rafflecopter giveaway


Katkılarından Dolayı Akılçelen Yayınlarına çok teşekkürler^^





13 yorum:

  1. Çekilişi görünce resmen şok geçirdim ya inanamıyorum yıllarca nerde bulurum diye aradım ben bu mangayı yaa =D
    Şu anda ekrana bildiğiniz ağzım açık bakıyorum.
    Kazanma şansım azda olsa bu heyecanı bana yaşattığınız için teşekkür ederim =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ehheheh boş şans diyeyim sana canım, belki kazanırsın ;)

      Sil
  2. Merhabalar!! Bir korefanı olarak anime ve mangalara da bayılıyorum bu yüzden bu çekilişe katılmasam olmazdı!! :D Vampire Knight mangası benim olmalı!! :D Böyle güzel bir çekiliş için teşekkürler ^^
    İletişim: efekizlari@hotmail.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba :) Bol şans canım sana da bir kore fanı olarak el atmamıştım manga, animeye falan ama yok çok şeker ve güzellermiş :)

      Sil
  3. çekilişe bende katıldım çok çok istiyorum bu kitabı kazanmayı anime ve manga hastasıyım umarım bana çıkar buda e-postam orkide-girls@hotmail.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bol şans :) Şahsen okudum, güzel kitap ve seri :)

      Sil
  4. çekilişe bende katıldım.

    cydmuhlis@hotmail.com
    Muhlis çakmak

    YanıtlaSil
  5. Çekilişe bende katıldım :)
    tugcek.96@hotmail.com

    YanıtlaSil
  6. Vay be kaderde böyle bi çekilişe katılmakta varmış. Ne yazsam bilemedim ki, heyecan bastı açıkçası :D
    Ama İnşALLAH çıkarda mutluluğumu devam ettiririm. Başarılar herkese :D

    busra04_13@hotmail.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kaderde böyle bir tur yapmak da varmış :D inşallah,bol şans ;))

      Sil
  7. Death Note'u tamamladım sıra Vampire Knight'e geldi :)
    angelapermus_98@hotmail.com

    YanıtlaSil

Elinizi korkak alıştırmayın.^^ :D