13 Ocak 2021 Çarşamba

İzlediğim Filmler 40//Şipşak Aile, Magnolia'da Yılbaşı Partisi, The Grinch^^

Selam^^
Yeni yılın ilk film yorumu sizlerle. Geçen yıl böyle ahım şahım bir film izlemedim, En'lerde o yüzden pek bir film yok. Bu sene daha güzel filmler izlemek dileğiyle. :) Bu yazıda olan filmleri yılın son zamanlarında izledim, bu zamana kaldı ne yapalım. 



Şöyle eğlenceli bir film izleyelim deyip isimden yola çıkarak başladık, tam ismi gibi böyle çoook komik değil ama çok güzeldi. Bayıldım ben. Aslında klişe, yetimhaneden çocuk almak isteyen çiftimiz bir kaç testten geçmek zorundadır. Bunları başarıp çocuk seçince aslında iki kardeşinin daha olduğunu anlayınca bir an tereddüt ediyorlar ama yaşamaya başlayıp birbirlerine alışınca işler yoluna giriyor. Tabii ummadıkları kişiler ortaya çıkana kadar.
İzleyen herkes çok beğendi, sizde izleyin tavsiye ediyorum. Burada çiftimizde çok komikti ve çok uyumluydu. :)



Bu çocuk çok komikti yaaa. :D



asdfghjklşi



Yılbaşı, Noel filmlerini seviyorum. Bu filmde onlardan biri. Eskilere dayanan arkadaşlıklarını işte de devam ettiren çiftimiz VJ olarak çalışmaktadırlar. Sabah programları yapan çiftimizin daha iyi yerlerde radyoculuk yapmak için planlar yapacaklardır ama işler karışır ve fark edemedikleri duygular ortaya çıkar.
Çook sevdim, gerçekten izlediğim iki filmde güzeldi. Böyle kafa dağıtmalık hoş filmlerden, izlemek isterseniz tavsiye ederim. :)








Eğlenceli animasyonlardan biriydi. Grinç'in noellerle bir alıp veremediği vardır ve kimsenin mutlu olmasını istemez, o yüzden bütün noel mutsuz geçsin diye elinden geleni yapar ama işler istediği gibi gitmez ve içindeki sevgiyi bulmaya çalışır.
Tavsiye ederim, biraz korkunç gibi ama güzeldi. :)




Köpeği aşırı tatlıydı <3




Daha çok güzel filmler izlemek dileğiyle, sevgiyle kalın^^



Buralarda da varım^^





11 yorum:

  1. Şipşak Aile filminde çok gülmüştüm ya. Grinç te güzeldi hatırladığım kadarıyla. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok komikti gerçekten. :D O da güzeldi. ;)

      Sil
  2. Grinç'e sinemaya ilk geldiğinde arkadaşlarla gitmiştik ve hiçbirimiz fragmandan beklediğimizi bulamamıştık. Aklımda tek, uyandığı bir sahne var orası kalmış eğlenceli olarak :) Bizde niye böyle oldu hiç bilmiyorum ama sizin beğenmenize sevindim :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben izlemeden önce hiç ama hiç bilmiyordum asdfghjklş O yüzden sıkıntı çekmedim ama sizin için kötü olmuş. Hevesle gidiyorsun ve sonuç. :/

      Sil
  3. Rica ederim, keyifle izle güzeldi film^^

    YanıtlaSil
  4. 2021 güzel gelmiş kuzucum. Şipşak aileyi merak ediyorum bende hafta sonu bakacağım 😍

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet biraz öyle oldu. :D Keyifli seyirler o zaman^^

      Sil
  5. Şipşak aileyi ben de çok beğendim. Diğerlerini de listeme ekledim 😊

    YanıtlaSil

Elinizi korkak alıştırmayın.^^ :D