7 Mayıs 2021 Cuma

Blogları Canlandırma Projesi//Nisan Ayı Raporu ve Mayıs Ayı Teması^^



 Selamlar^^^
Blogları Canlandırma Projesinde Nisan ayını da geride bıraktık. Nisan ayında Aile, çocuk ve dostluk üzerine yapımlar izleyip, kitaplar okuduk.
Mayıs ayında Aşk ve Sevgi üzerine film, dizi izleyip ya da kitap okuyacağız. Çok fazla seçenek olduğu için seçim yapmakta zorluk çekmeyeceğiz gibi. Sizde şu an Aşk ve Sevgi temalı bir kitap okuyup, film veya dizi izliyorsanız projemize katılabilirsiniz.^^
Proje hakkında hala bilgi sahibi değilseniz Buradan! detayları öğrenebilirsiniz^^



Gelelim Nisan ayında yazılarını paylaşan Blogger arkadaşlara^^


,


3- Film Yabancı Dizi Anime ve Kitap - Harika Çocuk Kitap Yorumu



6- Şemsiyenin Altındaki Kız - This Is Us Film Yorumu


8- Sade Soda - Momo Kitap yorumu 


10- Duygu'nun Mekanı - Animeler 
13- Gülben Çapkın - Şeker Portakalı Kitap yorumu






19 - Beş Senede Devri Alem - Ustad Hotel Kitap yorumu 

20 - Şule Uzundere - Kumral Ada Mavi Tuna Kitap Yorumu





Yorumlar için bütün yazan arkadaşların ellerine, emeğine sağlık^^
Sizde projemize katılmak isterseniz yorum bırakabilir ya da sosyal medya hesaplarımızdan bize ulaşabilirsiniz^^
Sevgiyle kalın^^



Buralarda da varım^^






20 yorum:

  1. Nisan ayı için yazmıştım. Mayıs ayına katılmak için de sabırsızlanıyorum. Çok güzel bir seri. :)

    YanıtlaSil
  2. Bu ay katılım azalmış. :( Neyse mayısta daha çok katılım olur inşaallah. Hemen linkleri kontrol edip, yorumlamadıklarımı yorumlamaya gidiyorum. Eline sağlık. :)

    YanıtlaSil
  3. Bu arada Bez Cadıları, Kavanozdaki Beyin, Şemsiyenin Altındaki Kız ve Buffiy in linkleri mobil görünümde gösteriyor. Linklerin son dört karakterini silersen düzelir. :)

    YanıtlaSil
  4. benimkini unutmuşsuuun, ilk ben yazmıştım galiba sanki :) önümüzdeki günlerde okurum hepsini :)

    YanıtlaSil
  5. Ben de yazdım :)

    YanıtlaSil
  6. Ben eksiğim sanırım listede :'))

    YanıtlaSil
  7. Herkesin emeğine sağlık. Ne güzel bir ay oldu :)

    YanıtlaSil
  8. Yine her zamanki gibi güzel bir tema seçilmiş☺

    YanıtlaSil
  9. Bu tarz bir liste çok faydalı oluyor. Hiçbir yazıyı kaçırmamış oluyoruz. Paylaşım için teşekkürler. Bu da benim yazım:

    https://suleuzundere.blogspot.com/2021/04/buket-uzuner-kumral-ada-mavi-tuna.html

    YanıtlaSil
  10. willoughby ailesi film değil kitap yorumuuuu :)

    YanıtlaSil
  11. heey on numara yanlış olmuş, kendi dünyasında değil duygu emanet olacaktı :)

    YanıtlaSil
  12. işlem tamam, hepsini okudum, yorum yaptım, yaklaşık 1.5 saat sürdü, bir tek minihanok un bloguna yorum dapamadım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Emeğine sağlık, onu instagramda sor istersen.

      Sil
  13. Elini sağlık, katılımcılar için çok faydalı oluyor bu yazılar :)

    YanıtlaSil

Elinizi korkak alıştırmayın.^^ :D