19 Mayıs 2021 Çarşamba

İzlediğim Filmler 46//Aşk Garanti, Sır Tutabilir Misin?, Noel'e Yakışır Bir Düğün^^

Selamlar^^
Ramazan ayıda, bayramda bitti. İkisi de çok güzeldi çok şükür. Bitince içim hüzünle doldu. Rabbim sağlıkla ve ailemizle beraber tekrardan Ramazana kavuşmayı nasip etsin inşallah. :)
Sizin nasıl geçti?
Filistinde yaşanan olaylar yüzünden sosyal medyada fazla eskisi gibi paylaşımlarda bulunamıyorum, içim almıyor. Ama hayat devam ediyor, dualarımızla onların yanındayız.
O yüzden daha fazla bekletmeden yorumlarımı yazıp, yayımlamak istiyorum.



İkizle bir cumartesi gecesi gel film izleyelim önerisiyle başladık bu filme. Filmi taa Ramazandan önce izlemiştik, düşünün nasıl geç kalmışım yorum yazmaya.
Film avukat olan bir kadınla ve çok saçma ama sonunda haklı olan davasıyla ona gelen adamın arasında geçen ilişkiyi anlatıyor. Biraz mantıksız oldu cümle ama bence anladınız. Kadın avukat, adam müvekkil. :D
Olay ise bir aşkı garanti eden siteyle ilgili. İzleyip, keyif aldık. Çok klişe olabilir ama bence güzeldi. Bu tarz filmleri seviyorsanız bence keyif alırsınız. :)



Kadın başta çok iyi bir şirkette çalışıyor izlenimi veriyordu ama sonradan izleyip öğrenince biraz üzüldüm açıkçası. :D



Bence çok tatlılardı. :)





Cik-lit'in en iyi yazarlarından olan Sophie Kinsella'nın kitabından uyarlanan Sır Tutabilir misin?'i aslında izlemeyi düşünmüyordum, düşünmüyorduk. İkizle kitaba hastayız, çok seviyoruz ama fragmana baktığımda bu nedir ya dedim. Hiç beğenmedim, kitapla kalsaymış çok daha iyi olurmuş. Zaten film çokta adından söz ettirmedi belli ki. :D Filmi izlemeyi düşünmüyorduk ama denk gelince bir bakalım dedik.
O kadar şeyi filmde görmek rahatsız ediciydi ne yazık ki, kitapta bize geçen duygu yoğunluğu filmde havada kalmıştı. Kitap kalında değil ama neden böyle oldu bittiye geldi anlamadım. Oyunculardan mı yoksa halen daha benim filmi sevmemem mi bilemedim.
Orta halli, sonu sizi çokta şaşırtmayan bir filmdi. Kitap daha güzeldi ama, filmden önce kitabı okumanızı öneririm. ;) Yani kitaptan sonra filmi bile izlemeseniz olur. :D









Film izledim ama kitabı bir kere daha okurum. Okursam üçüncü okuyuşum olacak bu arada. :D




Klasik, klişe noel filmlerinden biriydi. Yıllar önce büyük şehre taşınıp, orada çok güzel kariyer yapan başrol kızımızla, kasabayı terk etmeyen adamın arasından geçen hikayeyi konu alıyor. Tabii bir de kasaba sakinlerinin birbirlerine olan destekleri vardı.
Film güzeldi ama kızın sürekli aşağılayıcı tavırları, söylemleri çok sinir bozucuydu. İzlerken aşırı sinir olduk ikizle.
Buna rağmen güzeldi bence, Noel filmlerini seviyorsanız, zaman geçirmelik filmlerden biri. :)



Bu kadını bir yerde izledik ama bir türlü çıkaramadık. :D





Sır Tutabilir Misin? TV+'da var, diğer iki filmi ise Netflix'de izledik. TV+ ücretsiz. :)
Diğer yazılarımda görüşmek dileğiyle, sağlıcakla kalın^^
İzleyecek olanlara şimdiden keyifli seyirler^^



Buralarda da varım^^





 

8 yorum:

  1. Üç filmi de izlemedim açıkçası. Genellikle kitaptan uyarlama filmler kitap kadar etki yaratmıyor. Çoğu konu üstünkörü anlatıldığı için uyarlama filmler başarıyı yakalayamıyor. Ama yinede okuduğum bir kitabın film versiyonununda izlemek isterim elbette. Tavsiyelerin için teşekkürler. Saygılarımla. Vesselam...

    YanıtlaSil
  2. Aşk Garanti gerçekten de tatlı, güzel bir yapımdı... :) Emeğinize sağlık...

    YanıtlaSil
  3. üçünü de izliycem, çok severiim :)

    YanıtlaSil
  4. Sır Tutabilir Misin ilgimi çekti. Kitabını okuyacağım. Öneri için teşekkürler.

    YanıtlaSil

Elinizi korkak alıştırmayın.^^ :D