29 Ocak 2021 Cuma

All Together Now//Film Yorumu--Blogları Canlandırma Projesi(BCP)^^

Selamlar^^

Blogları Canlandırma Projesi'nin ikinci yazısı film yorumumla karşınızdayım. Aslında farklı bir film izleyecektim ama o dediğim film Türkçe dublajlı olmayınca izleyemedim. Belki ilerde izlerim, merak ediyorum onu da.

Bu filmi de Netflix'de umutla ilgili arama yapınca bulduk. Konusu, evlerinden atılan anne kızıyla beraber çalıştığı okul servisinin otobüsünde yaşamaya başlar. Otobüsü kendisi sürdüğü için sıkıntı olmadığı için hayatları zorda olsa rutüne binmiştir. Kızı Amber ise para kazanmak için bir sürü işte çalışır. Çalıştığı huzur evinden arkadaş edinen Amber yaşlı bir kadının odasında duşunu, arkadaşının evinde yardımcı olarak çalışarak geri kalan ihtiyaçlarını karşılar. O sırada Amber yetenek sınavı içinde para biriktirmektedir. Annesinin işten ayrılması ve istemediği eski alışkanlıklara başlamasıyla aralarında uçurum olur. Hayatı ise annesinin başına gelenlerden sonra karmakarışık olur.

Umutta burada başlıyor işte. Arkadaşlarından yardım almayı reddeden Amber onlardan da uzaklaşır, bir de köpeği hastalanınca daha da çıkmaza girer. İşte burada gerçek arkadaşlık, dostluk çıkıyor ortaya. Bir de umut.

Bu tarz filmleri seviyorum, hayatın içinden, umudun bitmediğini anlatan filmleri. O yüzden etkinliğimiz için izlemiş olsam da izlediğim için mutlu oldum. Arada el işime odaklandığım için kaçırdığım yerler oldu, o yüzden birazda üzüldüm. 
Kısacası yorumu toparlarsak sevdim filmi, umutla dolu filmleri seviyorsanız bakabilirsiniz. Bu arada filmde Amber'in arkadaşlarından yardım almamasına çok kızdım ama bir yerde de hak verdim. Bunu da yazmak istedim. :)
Blogları Canlandırma Projesi etkinliğimiz hakkında bilgi almak isterseniz Burayı! tıklayabilirsiniz.
Şubat ayı Uzak Doğu hakkında olacak, bekleriz. :)
 












32 yorum:

  1. Sanırım bir dram filmi :) Denenebilir bi film evet :)

    YanıtlaSil
  2. Güzelmiş konusu. Adını bile duymadığım ne filmler kitaplar çıkıyor ortaya. 😂

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aradığımızda her şeyi buluyoruz, hatta şahane filmler buluyoruz. :)

      Sil
  3. yaaa süperiş valla bu etkinlik çok iyi oldu güzel malzemeler çıktı :D

    YanıtlaSil
  4. Temamız için çok uygun bir filme benziyor All Together Now, bu ay için geçti ama gelecek aylarda izleyeceğim :)

    YanıtlaSil
  5. Bu tarz filmler hep güzel oluyor ama umut hep acıyla birlikte yaşıyor...

    YanıtlaSil
  6. Proje kapsamında yazan bütün bloggerlar birbirinden habersiz umuda yer vermişiz bloglarımızda (: Bu dönemde en çok ihtiyacımız şey olduğundan olsa gerek.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne güzel değil mi? Evet şu an en ihtiyaç duyduğumuz şey...

      Sil
  7. Filmin afişinden şöyle sıcak, çerezlik bir film yorumunu çıkarıyorum :))
    Ben de dublajlı film izleyemiyorum ama el işi devreye girince olay farklılaşıyor sanırım ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çerezlik ama anlamlı. Evet el işinde dublaj sıkıntı, zaten o yüzden dizilerimi izleyemiyorum. :)

      Sil
  8. Hayatta ki tüm olumsuzluklar bence dostlarla alt edilebilir. İnsanın gerçekten dostu olan az sayıdaki insan ile başaramayacağı bir şey yokmuş gibime geliyor. emeğine sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim, aynen öyle. Hep iyi insanlarla karşılaşmak dileğiyle...

      Sil
  9. oyyyy bunu hemen not aldım ne hoş gözüküyoooo :)

    YanıtlaSil
  10. Konusu güzelmiş umarım sonu mutlu bitiyordur çok merak ettim izlerim ben dee :)

    YanıtlaSil
  11. gerçi umut ve dostluk kazanıyor demişsin yorum yaparken çıktı aklımdan bu, otobüste yaşamak zorunda olduklarını düşündükçe, ne zor bir durum yaa

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnsan kendini onların yerine koyunca gerçekten zor. İzlemelisin^^

      Sil
  12. İzleyecektim ama vakit bulamadım, aklımda bu film :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İzledikten sonra alırım yorumunu ;) Şimdiden keyifle izlee^^

      Sil
  13. Hiç duymamıştım bu filmi. Seveceğim gibi gözüküyor, atıyorum hemen listeye. Emeğinize sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yeni gelmiş anladığım kadarıyla, hatta 2020 diye hatırlıyorum. Birde güzel filmi aramak lazım bazen, çok popülerler hayal kırıklığı olabiliyor, güzeli hep saklı. :/

      Sil
  14. Bu filmi hiç görmemiştim. Güzel bir filme benziyor. Yorum için teşekkürler :*

    YanıtlaSil
  15. Konusu bende merak uyandırdı listeme ekledim bakacağım mutlaka :) Blogları canlandırma projesi sayesinde listem iyice kabarıyor ne guzeell :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O zaman şimdiden keyifli seyirler olsun^^ Evet güzel öneriler aldık <3

      Sil
  16. Bu hafta izlemeye çalışacağım çünkü çok merak ettim öneri için teşekkürler:)

    YanıtlaSil

Elinizi korkak alıştırmayın.^^ :D