21 Ocak 2021 Perşembe

İzlediğim Filmler 41//Tavşan Peter, Bizim Köyün Şarkısı, Can Dostlar^^

Selam^^
Bu sefer izlediğim üç filmde çok güzeldi, her yazıda çok fazla değişik ve farklı tarzlarda filmler izlemediğimi fark etmişsinizdir. :D  İlgimi çeken, beni eğlendiren filmleri izlemeyi çok seviyorum fark etmiyor bazen tarzı falan. :D Bu sefer ki yayınımda ise bir yarı animasyon, diğerleri ise çocuk filmleri var.



Netflix'de denk gelince ikizle bakalım dedik. Çocuk kitabından uyarlanan film 3D canlı animasyonla karşımıza çıkıyor. İzlerken çok eğlendik, Peter kardeşleriyle beraber sakin bir yerde yaşar, Bea tarafından korunan tavşanlar komşunun bahçesine girmek isterler ama sahibi izin vermez, rahatlıkta vermez. Onun ölümünden sonra yeğeni gelince işler bu sefer daha farklı olacaktır.
Gerçekten çok güzeldi, kesinlikle tavsiye ediyorum, izleyin çok eğleneceksiniz. ;)







Çok tatlılardı :D




Hafta sonu TV'de görünce izlemeye başladık, normalde Güldüy Güldüy şovu izlemiyorduk, çocuk filmi diye bakalım dedim. Çok güzeldi, çocuklarınızla beraber izleyeceğiniz filmlerden.
Çınar'ın babası iflas edince kardeşi, babası dedelerinin köylerine gider. Annesinin mirası olarak şarkıya düşkün olan Çınar yarışmaya girmek ister ama parası yoktur ve dahil olduğu grubu onunla alay edip gruptan çıkarır.
Okula gittiği zaman diğer öğrencilerle baştan alışamaz ama zamanla dost olurlar ve hayalini gerçekleştirmek için hepsi yardım eder. Hepsi çok iyi çocuk oyuncular, bu yüzden bile izlenmeli. :)
Film Netflix'de mevcut. :)










Aynı ekibin diğer filmi, bu da çok güzeldi. İki filmi de öneririm ama aynı ekibin diğer filmini izleyemedik pek. Hoşumuza gitmedi.
Konusu, mahallede hiçbir çocuk dışarıda değildir, aileler tarafından pek umursamayan çocuklar kendi başlarına arkadaş edinip kimsenin oynamadığı parkta oynamaya başlarlar ama parkın yanındaki evdeki adam rahat bırakmaz. Olaylar böylece başlar. Gerçekten çok güzeldi, diğer filmler gibi öneriyorum. Aile yaşamı hakkında da güzel bir ders veren filmlerden biriydi bu arada.
Not: Çocuklar olmasa bile sizde izleyebilirsiniz. ;) Bu filmde Netflix'de var. 










Diğer yazılarımda görüşmek dileğiyle, sağlıcakla kalın^^


Buralarda da varım^^





12 yorum:

  1. Geçen BCP için film ararken üçünü de gördüm bir ara izlerim demiştim. Şimdi sende görmek de güzel oldu...

    YanıtlaSil
  2. Hiçbirini izlemedim ama ilk fırsatta izleyeceğim. Peter ın giflerine bayıldım. Çok tatlılar. :)

    YanıtlaSil
  3. Tavşan Peter'i bende merak ediyorum. Listenin başına çekmem lazım sanırım :)

    YanıtlaSil
  4. Animasyon olanı düşünebilirim ;)

    YanıtlaSil
  5. Tavsan peter i ben de merak ediyorum. Guldur guldur cocuk ekibin de filmleri cok eglenceli. Bu guzel yazi icin tesekkurler ilk is tavsan peteri izleyecegim Ins.

    YanıtlaSil
  6. İlk filmi senden görüp izledim yine. Güzeldi. animasyon filmleri çok seviyorum. Diğer filmleri de eğlenceli bir şeyler izlemek istediğimde tercih edeceğim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İzlersen eğer şimdiden keyifli seyirler^^

      Sil

Elinizi korkak alıştırmayın.^^ :D