30 Eylül 2017 Cumartesi

Silber 2//Kerstin Gier Kitap Yorumu^^

Selamlar^^
  Instagram hesabımdan beni takip edenler bilir, Silber serisinin ikinci kitabına başlayıp, birinci kitabın çoğu yerini unuttuğum için bunu yarım bırakıp birinciyi okuduğumu biliyorlardır.
Araya başka bir kitap alarak ikinciyi de okumuş bulundum. İkinci kitap birincinin aynısı gibi miydi bilemiyorum. Çok olmasa da ilkine göre biraz durağandı, zaten ortada olan kitapla az aksiyonsuz, olaysız geçiyor gibi. Bu kitabı da sevdim ama ilki kadar değil diyebiliriz. :) Bira kaç neden var ama, onlarda yorumumun devamında. :)

Rüya kapılarının ardındaki gizem ortaya çıkıyor...
Liv zor durumdadır çünkü Gizemli, en özel sırlarını blogunda paylaşıp durur. Ama haber kaynağı nedir? Üstelik Henry de birdenbire yalanlar söylemeye başlamıştır ve Liv bunun sebebini öğrenmek için yanıp tutuşur. Tüm bunlar yetmezmiş gibi, geceleri sonsuz rüya koridorlarında kötücül bir varlık dolaşmaya ve Liv'in kardeşi Mia da birdenbire uykusunda gezmeye başlar.
Gecelerini kâbuslar, gizemli karşılaşmalar ve ortaya çıkarılması gereken sırlarla geçiren Liv, gündüzlerini ise entrikacı bir büyükannenin de dahil olduğu yeni ailesiyle ilgili sorunlarına ayırır. Peki, onunla uğraşmaktan bir türlü vazgeçemeyen eski düşmanları peşini bırakacak mı?

Liv hayatına kaldığı yerden devam eder ama tek farkla, yine gizli gizli rüyalar da Henry ile buluşmayı bırakmaz. Bunun yanı sıra Liv, kardeşiyle beraber yeni taşındıkları Grayson'larin evinde de sıkıntılar yaşamaktadırlar. Her şey üst üste gelir ama en büyük darbe Gizemli'dendir. Kimsenin bilmediği sırları bilen Gizemli'nin kim olduğunu öğrenmek ister, bunu yanı sıra Henry'nin ondan bir şeyler saklamasına ise daha da sinirlenir.
Liv bu kitapta da bir rahat yüzü görmedi. İlk kitaptaki gibi sevdik kendisini, o esprili halleri, rüyalar da Jaguar olarak dolaşması komediydi. Son kitapta neler bekliyor kendisini merak ediyorum.


Henry, Grayson, Arthur ve Jasper. Hepsi bu kitaptaydı diyemem. Mesela Jasper'ı yazar göndermiş, Grayson yine tatlı, Henry aşk adamı ve Arthur. İşte bu kişi ilk kitaptakinden farklı mıydı onu okuyup görmek lazım. Bunun yanı sıra Mia ve Lottie süperlerdi. Mia'nın o tilki gibi zeki aklı ve uyguladıklarına bayıldım ama sonradan yaşadıkları üzücüydü. :( Tabii sinir olduğum kişiler de vardı. Mesela Emily, Florence. Hadi Florence'nin haklı sebepleri vardı ama Emily? Çıks, çıks Grayson'u hiç hak etmiyorsun. Birde kitaba yeni katılan babaanne var. Ona bir şey demiyorum çünkü zaten kitapta hak edecek cezayı aldı. :D


Bu kitabı da ilk kitap kadar sevdim ama Jasper'ın olmaması, yazarın Liv ve Henry için yaptığı planlar doğrusu pek hoşuma gitmedi. Bu sebeple ilk kitap bir tık daha iyi. Birde Gizemli bu kitapta çok az vardı, onu o esprili hallerini daha çok okumak isterdim. Okurken aklıma takılan bir diğer konuda bu kızların neden bir türlü akıllı telefonları olmuyor!? Yani illa iPhone mu almak gerek. Fakirler diyeceğim ama güldürmeyin beni. Yazar neden böyle bir konuda bu kadar dirayetli davranmış anlamadım gitti.
Bu arada nedendir bilinmez bu kitaba kendimi veremedim. Oysa ki yazarın kalemine bayılıyorum. Belki 3 kitaplık serilerde olan ikinci kitap durgunluğunu yaşamışımdır. Bu kitapla mı alakalı yoksa benimle mi bilemiyorum ama ilk kitap gibi hevesle okumadığım bir gerçek.
Neyse. Gelelim son kitaba. Yazarımız son kitapta Gizemli'nin kim olduğunu açıklamayı düşünüyormuş. Doğrusu çok merak ediyorum ve tahminim hiç yok. Bakalım kimmiş bu Gizemli.^^

Tavsiyeye gelirsek, Silber serisini okuyun, okutun. Çok tatlı, sıradışı, sevilesi ve merak edilesi bir seri. Şu rüya olayının gerçek olmasını isterdim şahsen. :D Tabii ben Grayson gibi düşünüyorum ama ufak kaçamaklar da olabilir. :D Çok sevdiğim bu seriyi hatta yazarın bütün kitaplarını öneriyorum. Sizlerde çok seveceksiniz!! :*

Silber 1 Yorumu İçin Tık Tık^^

Kitaba Puanım 4/5^^
(Çünkü Jasper yok!)


Alıntılar^^

Çünkü Anti-Diyet-Bisküvi hakkında hiçbir şey bilmiyordun. Tanrım, seni çıtkırıldım! Bense bugün hem Arthur'la hem de Senatör Tod'a karşılaştım, gıkım çıkıyor mu?


*****

"Normalde asla alkol almam,"diye kendimi savundum. "Ama büyükannen gerçekten... daha sonra ulusal marşı söylemem gerekirse... ah, yoksa dilim şimdiden dolaşmaya mı başladı?"
"Hayır!" Grayson şimdi kahkahalarla gülüyordu. "Liv, bunda hiç alkol yok...Sadece baharat sıcak portakal suyu."


*****

Ama ne derlerdi? Öldürmeyen acı, güçlendirir miydi? Ya da Bay Wu'nun her zaman dediği gibi: "Dökülen suyu tekrar geri dolduramazsın." Başka bir deyişle, olan olmuştu ve hayat devam ediyordu.



Bir yorumun daha sonuna geldik, başka yorumlarda görüşmek dileğiyle.^^



Buralarda da varım^^







28 Eylül 2017 Perşembe

Kitap Alışverişi// Okuoku^^

Herkese Merhaba^^
Yine ve yeniden kitap alışverişi ile karşınızdayız. En son daha kitap yok demiştim değil mi? Şimdi de alışveriş yazısı yazdığımı göre bence artık sözüme inanmayın. :D 
Yine de birazcık da olsa ara versek çok ama çok iyi olacak. :D



Başlıkta da anlaşıldığı üzere alışverişimizi Okuoku'dan yaptık. Yine indirimler, yine bizi kendine çeken alışveriş sitesi. :D
Tabii kendileri hakkında bir kaç şey yazacağım ama ilk önce kitaplarımıza bakalım.^^


Pandemonyum&Requiem//Lauren Oliver^^

Bir önce ki siparişlerimiz de Deliryum'u almıştık. My Twin'e hemen oku ki diğer siparişler de indirim bitmeden 2 ve 3. kitapları da alalım dedik. Okudu ve çok sevdi. Gördüğünüz üzere seride böylece tamamlanmış oldu. Kısa bir seri olduğu için bende en kısa zamanda okuyacağım. :)


Bozgun&Yangın&Solgun//Lauren Destefano^^

Artemis Yayınlarından çıkar çıkmaz dikkatimi çeken bir seri olmuştu, kısa bir zaman sonrada 9.90 TL'lik kampanyada yer alınca almazsak olmaz dedik. Tabii ilk iki kitap Kankamız G.'den hediye.^^ O burayı okumasa da tekrardan teşekkür ediyoruz. <3 :*
Not: Sıralama resimdeki gibi değil, ben yanlış dizip öyle çekmişim. :D Doğrusu ise; Solgun, Yangın ve Bozgun.^^



Kral Katili//Virginia Boecker^^

Cadı Avcısı kitabını sevmiştim ve seride iki kitaplık olunca fazla uzatmadan alayım dedim. My Twin'ede öneriyorum seriyi. Birde Okuoku'da 12.90 TL olunca fazla pahalıya almak yerine böyle bir tercih yaptık. En kısa zamanda okuyup seriyi bitirmeyi düşünüyorum. :)



Her Şey İçin Teşekkürler//Tommy Wallach^^

My Twin kitabı istetince ve Okuoku'da da ucuz olunca sepete ekledik. Kapak ve tasarım çok güzel ki Yabancı görseli iyi yapıp içeriğine pek önem vermeyen bir yayınevi olduğu için pek umudum yok  ama yine de dış görünüşten benden tam puan aldı. :) İlk My Twin okuyacak, bakalım değer mi kapağa ve verdiğimiz paraya. :D



Kitaplarımız böyle. Resimlerin az olması az kitap aldığımızı yansıtmasın. :D Şaka bir yana ben resimleri ekleyince az resim mi ne dedim de. :D  İki seri almışız mesela. :D  Gelelim Okuoku'ya. Her gelen siparişte hata görünce olur böyle şeyler deyip fazla uzatmıyordum ama Okuoku'da artık çizgiyi aştı yani. Tamam ucuz fiyatlar ama ucuz diye sayfaları katlanmış kitaplarımı göndermek zorundasın Okuoku?? Doğrusu değişim içinde göndermek istemedim, Instagram'da görüyorum gönderen müşterilere aynı şekilde iade ediyorlarmış. Eskiden böyle değildi, pek bir özensiz olmaya başladılar. Biraz müşteri memnuniyeti ne olur. Sonuçta az az buz para vermiyoruz. Haa bir sürü de kitap alışveriş siteleri var ama Okuoku indirimler ile kalbimizi çalıyor, yine de bu çalma işini böyle yapmasına hiç gerek yok değil mi ama. -_- Bir daha ki alışverişimiz de yine aynı şekilde hasarlı gelirse bu sefer her mecradan(Twitter, Instagram, Facebook vs.) kendilerine yazacağım. 
Bunu yanı sıra yine ayraçlar ve kahve vardı. Bu sefer Kahve Mahmood'du. İlk defa deneyeceğiz, bakalım nasıl. :)



Bir yazının daha sonun geldik, başka yazılarda görüşmek dileğiyle. :)
Sevgiyle ve bol kitapla kalın.^^




Buralarda da varım^^





25 Eylül 2017 Pazartesi

İzlediğim Filmleri #2 // My Annoing Brother, Bir Alışverişkoliğin İtirafları, Love, Rosie(Kadere Bak)^^

Herkese merhaba^^
Yine bir film yorumu yazısı ile karşınızdayım. Bu sefer ki filmlerimiz de Kore filmi de var. :) Gelelim filmler.^^


Hyung(My Annoing Brother.)


Instagram'da denk gelip hemen izlediğim film. Jo Jung Suk olunca diziler ve filmler benim açımdan daha farklı oluyor. Adamın oyunculuğu MÜ-KEM-MEL!!
Bu sebeple kendisini en iyi oyuncu ilan ediyorum.Bunun yanı sıra bir de kadro da Park Sjin Hee var. Sevdiğim kadın oyunculardan ama bu filmde çok geri planda kalmış. Böyle geri planda kalacaktı neden kabul etti merak ettim. D.O zaten Exo'nun en yetenekli oyuncu adayı. Filmde bir de kör rolünü oynamış, vay be dedim. Geleceği var bu çocuğun. :D

Konusu;

Doo-Sik (Jo Jung Suk) dolandırıcılıktan hapse girer ve kardeşi Doo-Young (Do Kyung Soo) sayesinde cezaevinden tahliye olur.15 yıl sonra eve dönen Doo-Sik kardeşi ile birlikte yaşamaya başlar. Doo-Young judoda gelecek vaat eden bir sporcudur ve milli takım için yapılacak seçmelerden bir gün önce Doo-Young bir kaza geçirir ve hayatı altüst olur.
Yeppudaa. com'dan alıntıdır.

Fragman İçin Tık Tık!!

Oyuncular;
Jo Jung Suk
Park Shin Hee
D.O

Filmi sevdiğim söyelenemez. Her yazımda dile getiririm bu adamlar(Koreliler) dizi konusunda çok iyiler ama filmde çuvallıyorlar. Konu çok iyi ama başarılı bir şekilde beyaz perdeye aktaramamışlar. Ne güldüm, ne ağladım. Vasat bir film olmuş. Verdiği mesaj güzeldi ama bu kadar yatırılan paraya, emeğe yazık. Dizi olarak çekselerdi daha iyi ve seyircisi bol olurdu bence.
Not: Afişler de komik bir filmi gibi dursa da ağır dramdır haberiniz olsun. :)
Dipnot: Tavsiye olarak da eğer oyuncuları sevmiyorsanız boşuna zaman kaybetmeyin derim. :)




Jo Jung Suk yine oyunculuğunu konuşturmuş. Ne güldüm ama(Evet nadir güldüğüm yerler oldu. :D)




Bu kısım da film biraz güzelleşti. Jo Jung Suk'un değişip kardeşine yardım etmesi güzeldi.(Spoi değildir.)





Gelelim ikinci filmimize.^^

Bir Alışverişkoliğin İtirafları^^


Kendisi Sophie Kinsella'nın Alışverişkolik serisinin ilk kitabı, adından da alığı gibi Bir Alışverişkoliğin İtirafları kitabının uyarlanan filmidir. (Ne yazdım ama. :P)

Konusu;
Bir Alışverişkoliğin İtirafları filminin konusu, Becky Bloomwood modayı takip etmekten kendini alıkoyamayan ve bu durumunun farkında olan bir alışveriş koliktir. Bu takıntısının masrafını karşılamak için iş bulmak zorunda kalan Becky mali danışmanlık konusunda köşe yazarlığı teklif edilir ve tabii ki ortaya komik sonuçlar çıkar.
Fullfilmizlesin.com Alıntıdır.

Fragman İçin Tık Tık!!

Oyuncular;
Hugh Dancy
Isla Fisher
Joan Cusack
John Goodman
Krysten Ritter

Birebir kitapla aynı olduğunu söylemek isterim. Tabii bir kaç detaylar dışında. Çok sevdim, oyuncular ve karakterlere uyumlu oluşları çok güzeldi. Seri film olarak devam etseydi çok sevinirdim ama yapacak bir şey yok. Kaç sene olmuş çekselerdi çoktan çekerlerdi. Oysa ki Sophie'nin her bir kitabı film olmayı hak ediyor. :)
Kitabını okuduysanız kesinlikle izleyin, kitabı okumadan da izleyebilirsiniz ama şunu bilin ki kitap daha komik ve daha güzel. :)



Burada Becky coştuda coştu. Ben utandım be. :D


Bu kadar elbise ve ayakkabı da cidden fazla. :D



Love, Rosie(Sevgilerle, Rosie.)^^


My Twin izleyip kesinlikle izlemelisin demesinin üstünden bir seneden fazla geçti. Tabii ben o sıralar fazla film izlemiyorum. En sonunda Youtube'da karşıma sık sık çıkınca ve Pegasus Yayınları da kitabını(Kadere Bak) basınca izlemek istedim. Gerçi ilk kitabı okuyup izlemek daha mantıklı geldi ama aklıma uyup iyi ki kitabını okumamışım. Eğer öyle bir şey yapsaydım kafayı sıyırırdım sinirden herhalde.
Filmde bile zor dayandım. -_-
Neyse efenim güzel filmdi, kesinlikle öneriyorum.

Konusu;
Rosie ve Alex  5 yaşından itibaren çok iyi arkadaştır. Birbirlerine daha öncesinde başka gözle hiç bakmamışlardır, ya da gerçekten öyle midir? 18 yaşında yapmış oldukları seçimler sonucunda birbirilerinden uzaklaşacaklardır. Seneler sonrasında aralarına mesafeler girmesinin ardından geçmişte yaşadıklarını ve anılarını unutmayı başaramamışlardır. 

Fragman İçin Tık Tık!!

Oyuncular;
Sam Claflin
Lily Collins
Suki Waterhouse
Tamsin Egerton
Art Parkinson


Her iki oyuncuyu da çok severim, Lily Collins Kemikler Şehri filminden sonra favorim oldu. Sam Claflin ise Senden Önce Ben'de daha bir favorim oldu.(Önceden izlemişliğim var ama hangi filmdi unuttum.)
Tekrar, tekrar izleyeceğim bir film kendisi. Tabii ki de öneriyorum sizlere de. :)




Her bir sahnesi olaydı ve akışı bozmadan seneler atlaması ise en beğendiğim yönü oldu bu filmin.


Burada yüreğim parçalandı. :(


Şu gamzeyi gören var mı? İşte o filmin en bi harikasıydı. <3


Sam Claflin'in tipine bakın. :D






Bir film yorumu daha bitti. Başka yazılarda görüşmek dileğiyle.^^


Buralarda da varım^^

22 Eylül 2017 Cuma

Who Are You: School 2015 Kore Dizi Yorumu^^

Herkese merhaba^^
Yine bir dizi yorumu ile karşınızdayım. Bu sefer hemen yayınlamayı düşünüyorum çünkü yeni dizimin bitmesine az kaldı, üst üstte olmasını istemem. :)
Gelelim dizimize. Man To Man'i yarım bıraktığım zaman canım okulda geçen, gençlik dizisi izlemek istedi. Bende baya övülen School 2015'e başladım. Ama izledikten sonra keşke ya School 2017 ya da Sassy Go Go dizisine başlasaymışım dedim. Bir dizi bu kadar mı yavaş ilerler arkadaş. İzlediğim zamanlarda sırf yeni diziye başlamak için bitirmek istedim. Haa oyuncular iyi hoştu ama serinin bence en vasat ki daha 2017'yi izlemedim yine de en vasatı bu diziydi. 2013 bile bundan kat kat iyiydi, aşk olmadığı halde.

Konusu;
Dizi, Gangnam, Seul, Güney Kore'deki prestij sahibi özel bir lise olan Sekang Lisesi'nde geçmektedir. Eun-Byul (Kim So-Hyun), bu lisede popüler bir öğrencidir ve gizemli bir şekilde ortadan kaybolur.
Bu arada, Lee Eun-Bi (Kim So-Hyun), Go Eun-Byul'a ikizi kadar benzemektedir. Eski okulunda arkadaşsız olan ve zorbalık gören Eun-Bi okuldan atılır. Arkasında uzaklara gideceğini belirten bir yazı bırakarak kendini suya atar. Gözlerini bir hastanede açar ama hiçbir şey hatırlamamaktadır. Herkes onu kaybolan Eun-Byul zanneder. Eun-Bi her şeyden habersiz Eun-Byul'un hayatını yaşamaya başlar.
Gizli sırları ve arzuları ortaya çıkmaya başlarken okulda popüler bir kız olarak kalabilmek için kendi kişiliğini gizleyerek mücadele eder. Zaman ilerledikçe, onların seçkin dünyası, kendi kurallarına ve düşüncelerine ters gitmektedir.
O eski kuralları yıkabilecek mi ve onların arkadaşlarını değiştirebilecek mi?

Güney Kore Sineması'ndan alıntıdır.

Konusu böyle. Kim So Hyun iki karakteri de çok iyi oynamış. Aynı kişi oynamasa iki karakteri de dersiniz farklı kişiler. O derece iyi performans sergilemiş kendisi. Bu yönüyle gerçekten iyiydi dizi. Başlarda da iyiydi ama sonradan iş artık çekilmez bir hal aldı. Hele o aşk üçgeni. :( Bu aşk üçgenin de sadece Yook Sung Jae'ye sempati kurdum. Bence diziyi kendisi yürüttü.
Neyse aşktan başlarsak eğer bu yazı uzar gider. 
Bu kadar yoruma göre diziyi ne kadar sevdiğim gözler önünde. Sassy Go Go daha iyidir diye umuyorum, hatta inancım tam. :D



Kim So Hyun 
Lee Eun Bi,&Go Eun Byul^^
İkiz olan Eun Bi ve Eun Byul'un farklı hayatları vardır. Biri okulu zekisi, sevileni ve sert gibi duran kızı olurken diğeri notları biraz düşük, arkadaşları tarafından hor görülen ve yetim bir kızdır. Hayatları hiç ummadık bir zamanda değişince Eun Byul kendini bir anda ikizinin yerinden bulur. Başta zorlansa da karşısına çıkanlar yüzünden yeni hayatına alışmaya çalışır ve yeni arkadaşlarını, ailesini korumaya and içer. 
Kim So Hyun'u ilk defa böyle uzun soluklu dizide baş rolde izledim. Kızın oyunculuğu tartışmasız çok iyi. Her rolünde hakkını verir. Burada da hem sert hem de yumuşak başlı karakterleri çok iyi oynamış. 


Nam Ju Hyuk//Han Yi An^^
Okulun yüzme takımında olan Yi An Eun Bi'ninde en yakın arkadaşıdır. Uzun yıllar Eun Bi'ye karşılıksız sevgi beslese de ortaya çıkan olaylardan sonra arkadaşlıklarını ve aşkını sorgulayacaktır.
Nam Ju Hyuk'un bu sene ki izlediğim kaçıncı dizisi bilemiyorum. Her 3 ayda bir yeni dizi çekiyor. :D Daha yeni The Bride of Habaek dizisi bitti ve yakın zamanda yine bir projede göreceğiz gibi. :D Biraz ara vermeli bence. Oyuncuğuna söz yok ama bu dizi de olmamış be Nam Ju Hyuk. :( Kim Bok Joo'da o kadar iyiydin ki burada çok vasat kalmışsın. :(


Yook Sung Jae//Gong Tae Kwang^^
Okulun en aylak ve her şeyi boşveen öğrencisidir. Bir gün Eun Bi'deki değişiklikleri görür ve gerçekleri araştırmak ister. Öte yandan aile içi huzursuzluklarda peşini bırakmaz.
Yook Sung Jae ne tatıydın sen burada. Goblin'den sonra hiçbir dizi de yakıştıramazdım seni ama burada da Goblin'de olduğun kadar iyiydin. Hatta burada daha iyiydi. Bu tarz yapımlarda, hatta başrol olarak daha sık görmek dileğiyle.^^



Kim Hae Jun//Cha Song Joo^^
&
Lee Cho Hee//Lee Shi Jin^^

Lee Eun Bi'nbin en yakın arkadaşlarıdır. Song Joo ünlü olmak isterken Shi Jin'in aklında geleceğe dair planları yoktur ve bu canını sıkar.
Kim Hae Jun'u ilk defa izledim ama Lee Shi Jin'i Seven First Kiss'den tanıyabiliriz. İlk dizi de gördüğüm zaman hadi canım dedim ama yok gerçekten oydu. Burada çok hantal bir oyuncuyu canlandırıyordu. Seven First Kiss'de ne kadar yaşlı dursa da burada tam öğrenci rolüne bürünmüş, ilginç. :)


Lee Pil Mo//Kim Joon Seok^^
Okulda en sevilen öğretmen olan Joo Seok öğrencilerine çok düşkündür ama geçmişte yaşananlar peşini bırakmaz ve omuzlarında büyük yük taşır. 
Oyunculuğu harika olan bir oyuncu daha. Dizi de çok sevdim kendisini. İlk defa izlesem de son olmayacak. 


İsmini hatırlayamadığım kötü karakter.
Her dizi de kötüler çok kötüdür ama bu uslanmaz en kötülerden. Bir öğrenci için çok fazla nefret ve öfkeli bir karakter yapmışlar, ilginç. Acaba böylesi insanlar gerçekten var mı?
Kendisini, ilk defa izledim, kötü role çok iyi yakışmış. :D



Bae Soo Bin^^
Son bölümler de konuk oyuncu olarak diziye katıldı ama o kadar sert bir öğretmendi ki şaşırdım kaldım. :D Yine de oyunculuk iyi, keşke şöyle mülayim bir rolde oynasa. :(



Resimler^^




Ne çekti be bu kız. :(


Fakir ama sürekli kaban değiştirip, marka giyen yine! bir karakter yapmışlar. -_-



Gülüşe bak yaaa <3


O bisiklet var ya dizi boyunca sadece elde taşımalık olarak icat edilmiş. Bir bölüm ya da sahnede de mi sürülmez o bisiklet. Çok canım sıkıldı bu duruma, az gerçekçi olun yaaa. :D



Bakışlara dikkat.^^





Gülüşü, mimikleri, her şeyiyle harika olan Yoon Sung Jae^^


Bu sahne çok tatlıydı ama sonrası tam bir komedi. :D


Bkz.
Açık sözlülük her daim iyidir.





Bu kısımda yüreğim parçalandı. :( İkinci erkek olmak sana yakışmamış Yook Sung Jae. :(


Evet, o güzelim saçları gittiler son bölümlerde siyaha boyadılar. Bence hiç yakışmamış. Görünce çok üzüldüm. :( Sarı civciv haliyle daha iyiydi. :(


Senaryo okumasından^^


Gifler^^



Deli bu çocuk. :D


Bakışlara dikkat, Nam Ju Hyuk, sende iyisin. :)







Burada ne güldüm.:D Hatta resmini almıştım ama baktım gifi var daha eklemedim buraya. :)



Kim So Hyun'a bu saç şekli çok yakışmıştı. 


Şöyle ters bakıyor yaa ne diyeceğimi şaşırıyorum. :D





Dizi de kanka değillerdi ama kamera arkasında tam tersiler. :D



Bu iki gifte olan sahnelere çok üzülmüştüm. :( En çokta yukarıdakine. :(




Ostlar^^

타이거 JK - Reset (Feat. 진실 of Mad Soul Child)^^

Wendy (Red Velvet) & Yook Ji Dam-Return^^

Younha - Pray^^

윤미래 (Yoon Mi Rae) - 너의 얘길 들어줄게^^


Ve son^^

Dizimiz böyleydi. Resimlere ve giflere bakınca sadece Yook Sung Jae'den  bahsettiğimi düşünebilirsiniz ama hem bolca onun resimleri vardı hem de başta yazdığım gibi dizi de en çok kendisini sevdim. Diğerlerine de lafım yok ama karakter olarak sadece Yook Sung Jae kalbimi fethetti. 
Sonuna gelecek olursak beklediğim şekilde bitti ama son saniyeye kadar da merakta bıraktırdılar bizi. Aksiyon ve heyecanlı yerleri yoktu demiyorum. Hatta o kısımlar güzeldi ve izlenilesiydi ama sonradan o sakin sahnelere de daha heyecanlı ve dolu dolu sahneler ekleyebilirlerdi. Sıkılmama vesile olan şeyler bunlardı. Yine de belirli yerler de verdiği mesaj, okul hayatının ve arkadaşlığın ne kadar önemli olduğunu anlatan güzel bir diziydi.
Bu yorumuma rağmen izleyip, bir şans verebilirsiniz diziye. Belki benim ruh halim izleyememe vesile oldu, kim bilir. :)
Son olarak Yeppudaa.com'a çeviri için teşekkürler.^^






Başka yazılarda görüşmek dileğiyle, sevgiyle kalın^^

Buralarda da varım^^