4 Eylül 2013 Çarşamba

OKK 8.Blog tur 4.Gün Aşk Tüm Zamanların içinden Geçer serisi// Kerstin Gier Safir Mavi kitap Yorumu^^



Herkese merhaba^^
Turumuzun 4.gününde 2.kitabın yorumunu paylaşacağız^^
Ve işte yorumum ;)

Aşk tüm zamanların içinden geçer serisinin 2.kitabı Safir Mavi okundu ve bitti :)
İlk kitabın yorumuna BURADAN! bakabilirsiniz ;)


Ve bu yoruma gelecek olursak, 2.kitapta ilk kitap kadar harika ve mükemmeldi :)
Tek kelimeyle bayıldım <3


İlk kitapta çok güldüğümü belirtmiştim bundan daha fazla güldüm :) 
Gwen'in yeni dostları evlere şenlik^^

Yazardan bahsetmeme gerek yok kalemi cidden iyi bu kitapta ustalığını daha da göstermiş :)
Yeni karakterler, yeni maceralar ve sırlar sizi beklemekte^^
Safir Mavi kitabında çoğu şeye sinir olmadım değil en çokta Gwen'in uyuz teyzesi ve kuzenine >_<
Arkadaş öyle bir kuzenim olsa saçını başını yolarım, ıyk öyle bir tip ki anlatamam :/


Tabii bizim ki lafını esirgemiyor ama olsun kötüler her yerde ve her zaman kötü :P

Biraz konusuna değineceğim ;)
Gwen bütün bu gizli işleri ve zaman yolculuğunu bırakır aklına başından alan Gideon'ı düşünmeye başlar. 
Başlarda ukala davranan Gideon sonraları Gwen'e fazla iyi davranır ve Gwen'in gönlünü fetheder ;)
Her ne kadar aşk güzel şey olsa da sırtındaki yükten de kurtulamaz ve yapması gereken ve öğrenmesi gereken bir sürü işle baş etmeye çalışır, neyse ki sınıf arkadaşı Leslie var. Her bir gizemi ve bilgiyi toplayan Leslie Gwen'e çok yardım eder.
Maceralı olaylar hiç bitmez ve birde tehlikeli Kont'un bir balosuna katılmak zorundadır.
Birde yine zaman yolcusu olan Paul ve Lucy var.
 İşleyen sisteme karşı çıkan ve zaman makinesi Kronografla'yı alıp kaçan iki aşığın tehlikeli ve zorlu işler beklemektedir ve tabii birde Gwen'i uyarmaları gerek.

Anlayacağınız Gwen'in ve kitapta geçen herkesin işi başından aşkın :))


Balo kısmına çok gülmüştüm yaaa , orada olmak çok isterdim ama ;)
Bu arada Gwen'in bir dostu olur ve sadece Gwen görür çünkü kendisi Kediye benzeyen, kanatları ve kuyruğu olan bir iblistir ve öldüğünü kabullenemez. 

Gwen baştan istemese de yeni hayalet arkadaşı ona çok yardımcı olacaktır^^
Zaten güldüğüm çoğu yer bu hayalet arkadaş yüzünden :D


Tavsiye kısmına gelince tabii kide ilk kitabı okuyunca sonu merak edip bunu hemen okuyacaksınız yine de alışkanlık söyleyeyim, kesinlikle okumalısınız ;)

Kitaba Puanım 5/5^^




ALINTILAR^^

Kendimi iki kat kötü hissettim.İlki, okul üniformamın üzerine giydiğim kırmızı- beyaz çizgili kabarık etek canavarı içinde (yol inşaatlarında trafiğin güvenliğini sağlamak için yere konan kukalara benziyordum) berbat göründüğüm için, ikincisi de, Şişdudak benden şikayet etmek konusunda hiç zaman kaybetmediği için.

******

"Mine eye and heart are at a mortal war, how to divide the conquest of thy sight,"
"Savaşır gözüm ve gönlüm öldüresiye , senin güzelliğinin ganimeti yüzünden."T.S Halman'ın çevirisinden.

******

Xemerius onu izledi. "Uyurken gözlüğünü çıkarıp çıkarmadığını mutlaka görmek istiyorum," dedi. "Eğer evden gizlice çıkıp bir heavy metal grubuna bas çalmaya giderse, sana haber veririm."
Alıntıya not:Dikkat! bunu evin ağır başlı uşağına söyleniyor :D

******

James ona şaşkınlıkla baktı. "Bu da ne? Pist, pist yaramaz kedi! Defol!"
Xemerius inanılmaz bir sesle homurdandı. "Ne, ne dedi bu?"
"Ah James!" dedim. "Lütfen dikkatle bak! Bu Xemerius, benim dostum, şey, o bir Gargoyle hayaleti. Xemerius, bu James, arkadaşım"

******

"Sorun değil,"dedim. "Ölülerden korkmam. Canlıların tersine-deneyimlerime göre-hiçbir şey yapamazlar."
Alıntıya not: ehehhe ne çok duyuyorum bu sözü yaaa :D

*****

"The greatest thing you'll ever learn is just to love and be loved in return."

Öğreneceğin en önemli şey sevmek ve karşılığında sevilmektir.
Not: Bir şarkı adıdır ama ben çok sevdim^^

******

"Eh, neyse, sanırım haftaya cumartesi ya da o sıralar anne ve babanın verdiği bir baloya davet edildim. Lord ve Leydi Pimplebottom."
"İnanmıyorum,"dedi James. "Annem seçkin toplulukları daver eder."
"Ahi çok teşekkürler,"diyerek gitmek için arkamı döndüm. "Gerçekten züppenin tekisin!"
"Bu bir hakaret olmamalı," diye arkamdan bağırdı James. "Ayrıca züppe de ne demek?"



Çekilişi kaçırmayın derim!! ;)
Kaçırmak istemiyorsanız BU linki tıklayın^^

Takvimimiz^^

04.09.2013
2. Kitap Safir Mavi Yorum


05.09.2013

The Reading Lady - Zaman Yolculuğunda Ne Giysem?
Pudra Tozu -Kitap Kapaklarının Masalsı Hikayesi - Uluslararası İnceleme
Kütüphanemden KitapManzaraları - Yakut Kırmızı Film Hak. Bilgi

06.09.2013
3. Kitap Zümrüt Yeşil Yorum


07.09.2013
The Reading Lady - Geçmiş Yüzyıl Eğlenceleri
Kitap Tutkusu -Serinin Karakterleriyle Keyifli bir Söyleşi
Kütüphanemden Kitap Manzaraları - Bir Zaman Yolculuğuna Nasıl Hazırlanır?
Fighting!! - Görünenin Arkasındaki Gizli Dostlar : Hayaletler.


08.09.2013
Seri Hakkında Genel Yorum



Katkılarından dolayı çok teşekkürler <3


8 yorum:

  1. gargoyle öldürdü beniiii :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benidee :) öyle bir tane hayalet görmek isterdim :D

      Sil
  2. bende gargoyle'ye bayıldım. su fışkırtıp arada ekstra kopmama neden oldu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sadece o mu, delü delü konuşması bile yeterdi :D

      Sil
  3. Ben baloda kizn sarki soyledigi yeri cok evdim ya
    gideon'a acayip gicik olmustum,kitabin sonu fena bitti

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende çok sevmiştim :) Ama Gideon'un keman çalışınıda duymak istedim :D Aynen beni de sinir etmişliği var Gideon'un :D

      Sil
  4. Filmini bulan veya ceviran bir Allah'in kulu yok mu ya? Agustostan beri ariyorum, birisi link atsin, bi sey yapsin cildiracagim gercekten.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba :) Verdiğim linkden filmi izleyebilirsiniz ;) http://www.hdizlefilmi.net/rubinrot-izle.html?postTabs=1

      Eğer hatalı olursa Rubinrot İzle diye aratırsanız daha çok seçenek çıkar ;)

      Sil

Elinizi korkak alıştırmayın.^^ :D