3 Eylül 2013 Salı

OKK 8.Blog tur 3.Gün Aşk Tüm Zamanların içinden Geçer serisi// Kerstin Gier Eski ve Yeni Londra^^




Herkese Turumuzun 3.gününden merhaba^^
Serimiz bildiğiniz üzere Londra'da geçiyor ama yazar Alman. Neden hikayenin özellikle Londra'da geçmesini istemiş anlamadım :)
Ana karakterimiz ve zaman yolcumuz Gwen sürekli eski zamana gidip geldiği ve sürekli etraf bir eski bir yeni olduğu için Eski&Yeni Londra ile ilgili bir yazı yazmak istedim .)
İnşallah yazımdan keyif alırsınız ;)


İlk olarak Eski Oxford caddesinden başlamak istiyorum ;)

Eski


Yeni


Hımm iki resimde baya fark var :)
Ama eski resim kaç yılında çekilmiş bilemeyeceğim:)
Resmi aldığımda tarih yazmıyordu :)

Şimdide Eski Londra evlerine bakalım :)

Eski

Yeni

Vaaaay baya bir değişiklik var ki eski olan ev mi onu çözemedim, ısrarla arayınca bu çıktı :D

Şimdi de Eski Londra köşklerine göz atalım :)

Eski

Yeni

Her ikisi de bence çok iyi :)
Bu köşkü Gwen'in evi olarak düşünebiliriz ;)
Eski resimde köşkte çalışanlar var, uşak, aşçı, bahçıvan gibi ;)

Şimdide Eski yıllardan günümüze kadar dayanan bir ev var ;)

Lawrence House1960's

Eski

Yeni

İlk resim siyah beyaz olduğu için pek anlaşılmıyor olsa da restore edilmişe benziyor :)

Gloucester Road Station, London England
Londra'da önemli bir yeri var herhalde  :)

Eski

Yeni

Londra'da kiliseler.

 Eski

Yeni

Tam olarak aynısını bulamadım, yani Tarihi kilise falan ama bunlarda birbirine benziyor :)

Gurd Mansion
Eski ve yeni zaman da yer alan bir konak :)

Eski

Yeni

Yeni çağın en gerekli aracı Eski&Yeni Arabalar^^

Eski

Yeni

Bizim zamanımızda çok çok çok gelişmiş ama yaa eski zamanda :O
Şimdi ki zaman kadar hızlı olamaz ama yine ayağını yerden kesiyor :P

Vee son olarak tabii kide Londra Köprüsü^^

 Eski 

Yeni

Sırf Londra'ya bu köprü için gidebilirim :)
Süper bir yer şu resme bakın hele :)


Vee yazımın sonuna gelmiş bulunmaktayım :)

İlk olarak Çekilişi unutmayın^^

Çekiliş için BU linki tıklayın^^

Tabii birde takvime göz atın derim:)

03.09.2013

Pudra Tozu –Kitabın Anavatanı Almanya'dan OKK'ye Özel Röportaj
Fighting!! – Eski ve Yeni Londra


04.09.2013
2. Kitap Safir Mavi Yorum


05.09.2013

The Reading Lady - Zaman Yolculuğunda Ne Giysem?
Pudra Tozu -Kitap Kapaklarının Masalsı Hikayesi - Uluslararası İnceleme
Kütüphanemden KitapManzaraları - Yakut Kırmızı Film Hak. Bilgi

06.09.2013
3. Kitap Zümrüt Yeşil Yorum


07.09.2013
The Reading Lady - Geçmiş Yüzyıl Eğlenceleri
Kitap Tutkusu -Serinin Karakterleriyle Keyifli bir Söyleşi
Kütüphanemden Kitap Manzaraları - Bir Zaman Yolculuğuna Nasıl Hazırlanır?
Fighting!! - Görünenin Arkasındaki Gizli Dostlar : Hayaletler.

08.09.2013
Seri Hakkında Genel Yorum






4 yorum:

  1. seriyi okudum bayıldım zaman yolculuğuna farklı bakış açısı getirmiş.keşke bir iki kitabı daha olsaydı okumaya doyamadım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sana katılıyorum, aynen bir kaç tane kitabının olmasını bende isterdim bu seriyle ilgili :)

      Sil
  2. eski Londra'da güzelmiş ama, gwen ne çekti şu eskiye dönüşlerden yazık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. valla yaaa birde kont var ki deyme keyfine Gween'in :D

      Sil

Elinizi korkak alıştırmayın.^^ :D