2 Eylül 2013 Pazartesi

OKK 8.Blog tur 2.Gün Aşk Tüm Zamanların içinden Geçer serisi// Kerstin Gier Yakut Kırmızı kitap Yorumu^^




Aşk tüm zamanların içinden geçer serisinin ilk kitabı Yakut Kırmızı kitabı sevilerek ve heyecanla okunup bitti :)
İlk olarak okuma hayatımda bir kere zaman yolculuğuyla ilgili bir kitap okudum, o da filmi vardı ve anca anlayabildim kitabı :/ Ama bu kitap apayrıydı :)







 İlk olarak yazarın kalemi mükemmel <3
İnsan tekrar tekrar okuyası geliyor, akıcı ve bayaa bir heyecanlı :)


Fantastik dünyaya yeni bakış açısı getiren yazar bence bu konu üzerinde devam etmeli, süper yazıyor :)
Kitaba gelirsek hem ciltli olması hem 3 kitaptan oluşması ve tabii kide Pegasus Yayınlarının 3 kitabı birden çıkarması okumaya engel değil bence, en azından beklemiyorsunuz :)
Çünkü kitapların sonu heyecanlı ve "Acaba ne olacak?" sorulu bitiyor :)


Değişik bir dünyaya kapılarını açan Yakut Kırmızı kitabı fantastik severlerin en en en beğeneceği bir kitap bence :)
Gerek karakter olsun, gerek yazarın dili ve konu seçimi olsun :) 
Seriyi ve karakterleri çok sevdim tam benlik bir seri bence devam etmeliydi!! :D
İsyannnn!!! :D

Kitabı okurken o kadar çok güldüm ki, çevremdekiler ne oluyor bu kıza gibisinden sürekli bana baktılar :) Tabii arada dayanamayıp Kübraya bazı yerleri okudum, bir yerden sonra YETER! dedi :D

Kitabın konusuna gelecek olursak;

2011 Londra'nın bir okulunda okuyan Gwen ailesinin acayip sırları ve gelenekleri ile yaşamaktadır. Babasını bir hastalık nedeniyle kaybedince annesi ve 2 kardeşi ile beraber gizemli uşağı, değişik halası, büyükannesi ve kötü huylu teyzesi, kuzeninin olduğu çok eski bir köşke taşınırlar.
Zaman sonra ailede olan şeyleri bilir ve kuzeni Charlotte'ın zaman yolcusu olması beklenir. (Bu 16-17 yaşları arasında gerçekleşir.) Kuzeniyle aynı okula giden Gwen bir gün erkenden eve gitme durumunda kalır ve halasının bir isteğini yerine getirmek için dışarı çıktığı zaman da kendini acayip hisseder ve kendini yıllar öncesi Londra sokağında bulur.
O sırada çok zorluk çekse de sonraları daha da zorluk çekecektir.
Muhafızların olduğu gizli bir yer giden Gwen hiçte iyi karşılanmaz, birde orada Gideon adında kendisi gibi Zaman yolcusu yakışıklı oğlanla karşılaşınca işler daha da karmaşık hale gelir.
Zorlu işler Gwen'i beklerken bir de herkesin kendisine deli dedirtecek bir yeteneği vardır,Hayalet görmek.
Gwen bütün bunlarla ve aşkla başa çıkabilecek midir?
Bunu öğrenmek için okuyun derim canlar çünkü baya heyecanlı :)

Evet karakter analize gelirsek Gwen'i sevdim, Gideon beni sinir etti ve kitapta geçen her türlü hayaleti sevdim :)
Şahsen Gwen'in yerinde olmak istemem okurken bile acaba kime güvensem diye sürekli kendime sordum, o derece sırlı ve çözülemeyen insanlar var :D
Tavsiye  kısmına gelince bence konusunu ve yorumumu okuyan herkes "Kesinlikle almalıyım bu kitabı" demeli demi ama :D

Şaka bir yana bence alıp okuyun, çok seveceksiniz ;)

Birde Kitabın iç detayıyla değinmek istiyorum :)


Her bölüm bitişinden sonra böyle şekilli yerler var ve yazı anlamlı sözler yazıyor yada Muhafız Günlükleri(Okuyunca ne olduğunu öğreneceksiniz ;)) ) ile ilgili bir şeyler yazıyor :)
Çok güzel bence ;)








İlk olarak kitaba puanım 5/5


Alıntılar^^

Kitapta çok güzel alıntılar var, daha çok alıntı var ama kitabı buraya yazamam demi ama :D





"Merhaba, adım Gwendolyn, büyük olasılıkla henüz doğmamış olan Lord Lucas Monttrase'un torunuyum."

******

"Bu, Charlotte'u geçmişe yollayacak olan bir zaman makinesi," diye ona açıkladım. "Hem Charlotte'un kanı da yakıt olarak kullanılıyormuş."

******

"Başkaları beni göremiyor," dedi küçük hayalet.
"Biliyorum,"dedim."Adım Gwendolyn, ya senin?"
"Senin için hala Doktor White'im," dedi Doktor White.

Alıntıya not: Kız hayaletlerle konuşunca yanında biri varsa o cevap veriyor ve bu alıntıda onlardan biri :D

******

"parola?"
Quark edit bisküvi yada öyle bir şey.
"Qua redit nescitis," dedi Gideon.
Eh, en azından yaklaşmıştım.

******

"Dersi birbirinizle konuşmak için mi astınız?"Gordon kafasına vurdu. "Pes doğrusu! Kızlar İşte!"
:P

******

Büyük halam sabahlığının kolu tostunun  üzerindeki marmelada süründüğü için kısık sesle sözdü. "İnsanın bu saatte yatakta olmasa gerek.Bunu hep söylerim"

******

Gordon Gelderman merdivenlerden bize yetişti. "Yine nişle konuşuyordun, Gwendolyn. Bu kez ne olarak gördüm."
"Evet, o en sevdiğim niş,Gordon. Onunla konuşmazsan kırılır."
"Tuhaf olduğunu biliyorsun, değil mi?"
"Evet, sevgili Gordon, bunu biliyorum. En azından sesim kalınlaşmıyor."

Turumuz tüm hızıyla devam ediyor, takipte kalın^^


Tur Takvimimiz^^

02.09.2013
1. Kitap Yakut Kırmızı Yorum


03.09.2013

Pudra Tozu –Kitabın Anavatanı Almanya'dan OKK'ye Özel Röportaj
Fighting!! – Eski ve Yeni Londra


04.09.2013
2. Kitap Safir Mavi Yorum


05.09.2013

The Reading Lady - Zaman Yolculuğunda Ne Giysem?
Pudra Tozu -Kitap Kapaklarının Masalsı Hikayesi - Uluslararası İnceleme
Kütüphanemden KitapManzaraları - Yakut Kırmızı Film Hak. Bilgi

06.09.2013
3. Kitap Zümrüt Yeşil Yorum


07.09.2013
The Reading Lady - Geçmiş Yüzyıl Eğlenceleri
Kitap Tutkusu -Serinin Karakterleriyle Keyifli bir Söyleşi
Kütüphanemden Kitap Manzaraları - Bir Zaman Yolculuğuna Nasıl Hazırlanır?
Fighting!! - Görünenin Arkasındaki Gizli Dostlar : Hayaletler.

08.09.2013
Seri Hakkında Genel Yorum


Çekiliş için BU linki tıklayın^^


Katkılarından Dolayı Teşekkürler^^



3 yorum:

  1. Bu kitap benim olmalı <3

    YanıtlaSil
  2. ben bu kitabı Türkiyeye izne geldiğimde oley yurduma geldim alışveriş yapmalıyım kafası nile hava alanında ki D&R dan aldım ama nasıl: diğer kitaplara göre daha dışarıda duruyordu pembe ve ciltliydi çok hoşuma gitmişti :D :D gerçekten çok hoş bir kitap ama diğerlerini alamadım daha (seri olduğunu bile bilmiyordum ki ben) ama sizin diğer kitap yorumlarınızı da okuduktan sonra en kısa sürede alıp okuyacağım :D

    YanıtlaSil

Elinizi korkak alıştırmayın.^^ :D