14 Eylül 2013 Cumartesi

OKK 9.Blog tur 3.Gün Karanlık Kalp//Lee Monroe Yorum^^


Turumuzun son gününden merhaba!^^
Son gün olarak tabii kide yorum gelecek :)
İlk olarak kitabı çok sevdim, bir fantastik seven, bayılan olarak dan tam benlikti diyebilirimm ;)
 Hadi gelin okumanız için sebepler sunayım size maddeli olarak :D ve bunu ilk defa yapıyorumm bu arada :D


1-Fantastik olması^^
2-2 tane yakışıklı mı yakışıklı oğlan olması^^
3-Heyecan ve maceranın dorukta olması^^
4-Diğer fantastiklere benzese de farkının az da olsa olduğu^^
5-Değişik ve göz alıcı bir Dünya'nın olması^^
vs. vs. vs.


Bu kadar değil ama şimdi bu kadarla da heyecan tavan yapmıştır değil mi? :D
Yazarımıza gelirsek dili de çok akıcı ve güzeldi, sevdim.
Zaten serinin 3.kitaptan oluşması beni bende aldı :D Uzun serilerde oldum olası uzak dururum ama bazen gözden kaçıyor ;))
Bu serinin de sadece 3 kitaptan oluşması harika :) Tabii Artemis ne zaman çıkarır diğer kitapları bilemeyeceğim :/




Konusuna gelirsek;
Jane okulunda zor zamanlar geçirir ve okula gitmekten vazgeçip evde eğitimine devam eder. Okulda yaşadığı zorlu zamanlar yüzünden hiç bir arkadaşı yoktur, küçük kız kardeşi Dot hariç. Yine de çok yalnız hissetmektedir, bir de rüyasında gördüğü gizemli yakışıklı vardır.
Kardeşiyle gezintiye çıkınca kasabaya gelen yeni çocuğa rastlarlar ve çocuk Jane ile çok ilgilenir. Bir zaman sonra yabancı çocuğun gizemli hayatına adım atan Jane'nin içi hiç rahat değildir.
Rüyalarına gelen Yakışıklı ile de arkadaş olan Jane bazı gerçekleri ve kendisi için yeni bir Dünya'yı çok merak eder ve kendini bilinmezin kollarına atar.
Bu süreden sonra bazı gerçekleri kabullenmeyen Jane'ye neler olacaktır?
Herkes gerçekten masum mudur?

Yine ve yeniden sorular :D Ama okuyup cevapları öğrenmek lazım değil mi?
Doğrusu bir kaç tahminim vardı yazar öyle örtbas etmemiş, bende tahminde bulundum vee doğru çıktılar :D
Kitabın sonuna gelirsek yazar hem heyecanlı hemde güzel bitirdi, beğendim :)

Ana karakterimiz Jane'ye bazen çok kızdım, çok düşünüp heme vazgeçen bir tipti :/
Arkadaşı olmaması çok kötü ve yaşadıkları çok zor ama canımm çok da içe kapanık olma :D 

Tavsiye kısmına gelince tabii kide okuyun derim :)
Diğer fantastik serilerde az farklı ama yine de yazarın kalemi ve maceralar okunmaya değer ;)


Kitaba da puanım :)
4 puan verdim, 1 puanı ise kız için kırdım :D Nedenini yukarıda belirttim ;)


Şimdi de benim sevdiğim alıntılara bakalım :)

"Hadi bir yere gidelim, sadece ikimiz...Kamp falan yaparız." Ben ayakkabılarımla aşk yaşarken, Evan, Cevap vermemi bekledi. Sonunda başımı kaldırdım.

*****

"Harika." Luca duraksadı. "Seni onunla görmek için sabırsızlanıyorum. Daha önce görmem şanssızlık getiri. Eski bir balo geleneği."

Alıntıya not: Aynı bizim gibi, gelini gelinlikli önceden görmek uğursuzluk getirir :D

*****

"Bazen hayat, sözlerini tutamayacağın kadar karmaşıklaşır." dedi Luca.

*****

Gözlerimi Vanya'ya diktim. "Zayıflık insancadır.Zayıflığı anlarım. Ben kötülüğü anlamıyorum"


Alıntılarımızda bu kadar :)

Diğer yorumlara göz atmak isterseniz, buyurun ;)

Yorum

Not!!
Çekiliş halen daha sürmektedir, takılmak isteyenleri buraya alalım :))


Başka bir turda görüşmek üzere, takipte kalın canlar^^


Katkılarından dolayı Artemis Yayınlarına çok teşekkürler^^








Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Elinizi korkak alıştırmayın.^^ :D