24 Eylül 2013 Salı

OKK 11.Blog tur 2.gün Vampire Knight (Vampir Şövalye-1) Matsuri Hino Manga Yorumu^^


Tekrardan selamm!!

Şimdide turumuzun Mangasına yorumumu yazdım :)

Blogum da ve kitap okuma hayatımda ilk defa böyle bir şeye yorum yapacağım :)
Şu yaşıma geldim ne manga okudum, ne çizgi roman okudum bu benim için bir ilkti ve bu ilki bana yaşatan Akılçelen Yayınlarına çok teşekkürler^^







Şahsen ben çok ama çok sevdim :)


Anime de izlemem daha çok izlenecek Kore dizisi olduğundan onlara zaman kalmadı ama nasıl Manga okumak kısmet olduysa Anime de izlemek şart oldu :)
Nedeni Mangamızın birde Animesi var izlemek çok istiyorum şahsen ;) 


Kitap baya çok ama daha yeni çıktığı için yakın zamanda serinin devamını çıkarır inşallah yayıncı :)

Manga da olsa azıcık konudan bahsetmek istiyorum :)
Özel Cross akademisinden hem gece hemde gündüz öğrencileri bulunmaktadır.
Gece öğrencileri gündüz kız öğrencilerinin çok ilgisini çekse de büyük bir sırları vardır, kendileri vampirdir.
Gececi öğrencileri koruyan birde iki öğrenci vardır.
İşleri zor olsa da hakkından gelirler.
Bu öğrenciler Yuki ve Zero.
Yuki Cross okul müdürünün üvey kızıdır ve gececi öğrencilerin sırrından haberdardır..
10 yıl önce Gece okulunun başkanı Kaname tarafından kötü bir vampirden kurtarılır ve bu sayede haberi olur.
Yukinin Kaname'ye karşıda özel hisleri beslemektedir, tabii Kaname de Yuki'ye ilgi duyar ama neden olduğunu bilemez :)

Zero da vampirleri bilir ama kendilerinden nefret eder ve müdür ve Kaname haricinden herkes den gizlediği bir sırra sahiptir.
Manganın sonlarına doğru sırrı ortaya çıkar ama bu sır nedir?
Öğrenmek için tabii kide okuyun derim :)


Valla serinin devamını okumayı düşünüyorum dediğim gibi çok ama çok sevdim :)
Hatta başka Mangalar da alacağım :)
İlk Kübra okumaya başladı o da çok sevdi :)
Kitabı aynı anda beraber okuduk :D
Bölümlere ayrılı ve yazar arada kenarlara yazarken ne yapacağını düşünüp de uygulamadığı bir kaç not düşmüş, çok şirindi :)

 Manga diğer kitaplara benzemediği için ufak bilgiler vermek istiyorum :)


Mangamız her kitap gibi değil, ters bir şekilde başlanıyor sağdan yani :)
Zaten ilk elinize aldığınızda arkası olması gereken yerden kapak resmi var ;)
Bu resimde başlangıç ;)


Hatta ilk kitaba başlayanlar için, ilk açıp baktığınızda bu uyarıyla kendinize gelip doğru yerden başlıyorsunuz ;)
Tabii baloncukları da nasıl okuyacaksınız onuda söylüyor ;)


Bu da Mangamızın içinden bir yer ;)

Bu arada ilk Mangama puanım 5/5




Tipler^^

Takvimimiz :)
Diğer blog tur arkadaşlarımın özel yazılarına ve yorumlarına bakın derim :)

24.09.2013
12.00
Pudra Tozu – Vampire Knight Yazar ve Seri Sıralaması Hakkında.
Kütüphanemden Kitap Manzaraları – Vampire Knight Animesi Üzerine.
Fighting!! – Vampire Knight'ın Çekici Karakterlerini Tanıyalım.
The Reading Lady –Alışverişte Manga ve Manga Figürleri Çılgınlığı.
Kitap Tutkusu – Vampire Knight Kökeni ve Vampirlerin Özellikleri.

19.00
Yorum

Tabii çekilişimiz halen daha sürmekte ;)
Link için BURAYI! Tıklayın ;)


Katkılarından dolayı Akılçelen Yayınlarına çok teşekkürler^^





2 yorum:

  1. BENDE MANGA OKUMAYA BAŞLAMAK İSTİYORUM FAKAT NERDEN NASIL TEMİN EDERİM BİLMİYORUM YARDIMCI OLURMUSUNUZ

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Almanız için size site önerebilirim ;) uygun fiyatta çok güzel mangalar var ;) http://www.arkadas.com.tr/PageShowProducts.aspx?text=9786055069025,9786055069001,9786055381394

      Buradean istediği,niz Mangayı seçebilirsiniz ;) Başka Mangalar da mevcut gibi duruyor :)

      Sil

Elinizi korkak alıştırmayın.^^ :D