17 Eylül 2013 Salı

Mim #5 Sorular Sorular^^


Herkese selam :)
 Kitap Tutkusu blog sahibi ablacım beni bir mim'e etiketlemiş :) Bende kısa da olsa sorulara cevap vereceğim :)  
Beni tanımaya ne dersiniz? :D


Eğlenceli bir mim olması dileğiyle :D

Ben kimim?
Ben 21 yaşında üni. öğrencisi, Erzincan doğumlu ve halen daha Erzincan da oturan bir tane ikizi olan kitap ve Kore aşığı bir gencim :D
Kore ve Kitap benim hayat felsefem diyor muşum ki gerçekten öyle :D

Blog’umun adı nereden geliyor?
Valla ilk blog açmaya niyetlendiğimde çok isim düşündük ama Kübra daha baştan beri Fighting !!olsun dedi dedi durdu bende baştan ısın masam da sonradan neden olmasın dedim ve Fighting!! ismini koyduk :)

Blog açmaya nasıl karar verdim?
Bir çok yerde gözüme çarpıyordu, bende hem kitap hemde Kore ile ilgili nerede yazı yazabilirim diye düşünürken eğlenceli olur diye blog açtım :)

Kişiliğim?
Valla nasıl anlatsam bilemedim o yüzden es geçiyorum :D

Hoşlandıklarım?
Tabii kide Kitap okumak <3


Korean Drama İzlemek^^


Vee K-POP dinlemek^^


Başka söze gerek yok herhalde :D 

Hoşlanmadıklarım?
Zorunlu olmadığı sürece çarşıya çıkmak, gezmek :) Arkadaşlarla oturulur ama gereksiz bir gezme benim tarzım değil :D O yüzden İkizim Kübra'yla çok kavga ederiz :D

En çok sevdiğin makyaj malzemesi?
Makyaj yapmam ama gerektiğinde gözlerime kalem sürerim :)
Sadece son zamanlarda BB krem aldık onu seviyorum, kullanıyorum :)

Çantamda olmazsa olmaz?
*Kitabım
*Cep telefonum
*Cüzdanım
*Kulaklığım
*Bir şişe su
*Selpak
vb. şeyler :))

En son okuduğum kitap?
En son okuduğum kitap Tatlı bela^^


Sorulara cevap verirken çok eğlendim :)
Beni mimlediği için Kitap Tutkusu Ablama teşekkürlerimi sunuyorum :)

Daha 2 tane daha mimi'im var, onuda en kısa zaman da yapacağım inşallah :))
Sevgiyle kalın^^


2 yorum:

  1. Anaam benim de ikizim var ben de 21 yaşındayım(nerdeyse) ben de kore ve kitap severiim haha ne kadar çok ortak noktamız varmıış:DD

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ehheheh cidden çok ortak noktamız varmış :D Kore ve kitapları sevmene çok sevindimm :)

      Sil

Elinizi korkak alıştırmayın.^^ :D