9 Eylül 2013 Pazartesi

Kitap Alışverişi^^ #4


Herkese merhaba :)
Yine bir kitap alışveriş yazısıyla karşınızdayım :)
Aslında kitaplarımız Turumuzdan önce geldi ama tur sırasında başka bir yazı paylaşmadığımız için bu zamana kaldı :)
Kitaplar çok çok çok güzel, bir kere sevdiğim 2 türden o kadar çok almışız ki vay bee dedim :)


Kitaplarımız Bayram harçlıklarımızla aldık, başka ne yapacağız bayram harçlıklarını :D
Birde bazı kitaplar çok uygundu, anlayacağınız bu kitapları çok uygun bir fiyata aldık, tebrik ediyorum kendimi bu yüzden :D
Kitap siparişimizi Kitap Sihizbazı'ndan verdik, biraz sorunlar oldu, siparişimiz bayaa bir sonra elimize geçti.
Acil okuyacağım bir kitap yoktu ama hediye edeceğim kitap geç gelince biraz aksilikler oldu :(

Neyse efenim elimize geçti yaa kitaplarımız bizden iyisi yok :D



Kitaplarımızın toplu çekilmiş hali :)


Tuhaf Melekler//Lili St. Crow
İlk fantastik kitap^^
Konusu ilgimi çekti için almak istedik :)



Vampir Akademisi//Richelle Mead

Puan ile aldığım kitap^^
Seriyi çok merak ediyordum başlayalım bakalım dedim ve ilk kitabı aldım :)
Birde filmi çıkıyor, filmini izlemeden okumak lazım :)



Gece Isırıkları//Chloe Nell
İlk kitabı okumadığım halde ikinci kitabı alana ne derler bilmem .D
Ama sevilen bir seri bunu biliyorum ;)


Melez// Jennifer L. Armentrout
Ne zamandır merak ettiğim seriler arasındaydı, en sonunda aldım :)
Kitap Sihirbazı'nın %40'lık indiriminden aldık bu arada :)



Bu yere kadar hep fantastikti dikkatinizi çektiyse :)
Şimdi ise Çit-lik ve günümüz aşk var :)


Aşkım New York//Lindsey Kelk
Ne zamandır Çit-lik okumuyorduk artık alıp okuyalım dedik :)


İkinci Çit-lik^^
Sevgiliye 50 Büyü//Linda Wisdom
Bu da merak ettiklerim arasında bakalım nasıl, biraz da fantastik gibi bir şeymiş kitap tam benlik :) :)


Son Çit-lik^^
Kitap karakteri evli diye biraz araya mesafe koydum yanii okuduğum Çit-likler de böyle bir şeyle karşılaşmadığım için değişik geldi bana :/ 
Ama bunu da seveni çok ;)


Beni Orada Bulacaksın//Jenny B. Jones

Bu da hem duygusal hemde günümüz bir aşkı anlatan kitap^^
Kübra kapağa vurulduğu için aldık ama konusu da ilgi çekici ;)


Kitaplarımız bunlar :) 
Şahsen hep birbirinden güzel^^
Keyifle okumak dileğiyle herkese iyi akşamlar^^
Sevgiyle kalın ;)


8 yorum:

  1. Çok güzel kitaplar almışsın,ben de kitap almak istiyoruuuuum!!^^Elimdeki kitaplar-bir türlü:)- bitmediği için maalesef biraz ara verdim almaya:/
    iyi okumalar..(Sanırım kıskançlık krizindeyim şu anda:D)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederimm :) Bizde bir ara almıyorduk ama artık dayanamadık aldık :) Bu yaz maşallah bi aldık ki kışın almasak da olur ;))

      Sil
  2. Vampir akademisi çok çok çok seviceksin :D en sevdiğim seridir. melezin o ilk kitabı biraz benziyor va'ya ama sonradan kendi özgün yolunu buluyor. başlangıçtya iki seriyi benzetebilirsin ama ikisi de ayrı ayrı favorilerim.

    canlarım keyifli okumalar <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok sevilen bir seri diye bende almaya karar verdim o zaman hayal kırıklığına uğramayacağım desene ;))) İlk olarak Melez kitabını okumayı düşünüyorum belki VA'ni benzetirimm :D Sağ ol ablacımmm <3

      Sil
  3. Of ya bende VA'nın eski kapaklısı var :(( | Güle güle oku ^_^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende eski kapak gelir diye düşündüm ama yeni kapak geldi sevindim şahsen, bu daha güzel ;) Teşekkür ederimm ;)

      Sil
  4. acaba ayıp olmasa ne kadara mal oldu kitap siparişlerin bu tür kitapları burada bulamıyorum pek yok

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım ben kitap sihirbazından aldım :) 2 tanesini puanımla bir kaç tanesini 4.50 tl indirimliydi oradan bir kaçını da normal fiyatıyla aldım 55 tl verdim :)

      Sil

Elinizi korkak alıştırmayın.^^ :D