28 Ağustos 2016 Pazar

Kırık Kalpler Reçetesi// Tom Formaro Kitap Yorumu^^

Merhabalar^^
Bir kitap yorumuyla yine karşınızdayım. Bu sefer ki sunumu, konusu ve kapağıyla bizi kendine çeken Kırık Kalpler Reçetesi kitabı^^ Kitap ellerime geldiği an hemen okumak istedim ve öyle de yaptım. Yorumu biraz geç girebildim nedeni ise bildiğiniz üzere zaman ve uzun süre bizi oyalandıran aksilikler. Lafı fazla uzatmadan konumuza geçelim ;)

İşini çok seven, başarılı bir şef olan Dante Palermo tam evlenme teklifi edeceği gün sevgilisi Abby tarafından terk edilir. Bu da yetmezmiş gibi açacağı restoranın ortağı sırra kadem basar…
Hayat Dante'ye çok kötü bir şaka yapmaktadır. 
Hayatını yeniden yoluna koymak üzereyken yıllar önce ölmüş büyükannesi, yanında getirdiği büyük bir "sır" ile bir gece aniden Dante'nin mutfağında beliriverir. İşte tam da bu geceden sonra Dante'nin hayatı bir anda değişir. Yemek yapmanın aşkla ve sevgiyle harmanlandığı bu hikâyede zaman zaman Dante'nin mutfağına zaman zaman da Sicilya'nın efsanelerle dolu dünyasına misafir olacaksınız. Dante'yle beraber aşkı sorgulayıp, onun gibi mutfağa girip belki sizler de dumanı üstünde tüten İtalyan yemeklerini yapmak için kolları sıvayacaksınız.
Kırık Kalpler Reçetesi, yemeği ve sevgiyi aynı mutfakta buluşturup okurlara aşk dolu bir hikâye vaat ediyor. 


Konumuz böyle^^
Tam aşçılara ve yemek konulu kitaplara hasta olanlar için. Gerçekten sadece hayat ve aşk üzerine değildi, bol bol yemekte mevcuttu kitabımız da^^
Normal de bu tür kitaplar da baş karakterimiz kadın olurdu ama burada tam tersi oluyor ve Dante'nin hayatına konuk oluyoruz. Dante bir çok zorluktan sonra hayallerine kavuşmasına çok az kalmıştır ama hayat bu ya nereden vuracağını bilemez. İlk ortak olacağını kişi tarafından kazığı yedikten sonra uzun yıllar beraber olduğu sevgilisinden tam evlilik teklifi arifesinde ayrılır. Hayat onun için o dakika da bitmiştir ama yine de hayallerine kaldığı yerden devam etmelidir. Ve bu konuda Dante'ye en çok yardım eden kişi babaannesi oluyor.
Ve hikayemiz buradan sonra başlıyor. Bir sürü karakter mevcut ve bir kaç kişi haricinden hepsini sevdim. Diğer karakterleri bahsetmeye gerek yok diye düşünüyorum çünkü kitapta bütün ilgi, düşünce ve olayla Dante'ye ait. Hepsini kitaptan öğrenin daha iyi bence :D


Kitabın yazarı bir erkek. Doğrusu başta kitabı okumaya çekingen kaldım. Acaba nasıl yazmıştır diye. Bu işte bayanlar daha iyi olduğunu düşünüyorum, yani bu türde. Yoksa çok sevilen polisiye yazarlarımızın hepsi erkek ama adı üstünden polisiye-gerilim :) Burada aşk var, arkadaşlık var acı çekmek var vs. bir sürü duyguyu, olayı barındırdığı için çekimser kaldım ama beni çok şaşırttı ve bir alkışımı aldı yazar :) Tabii yazarı erkek olunca argolu kelimelerden ve olaylardan kaçamıyorsun ama daha fazla olmasından iyidir.

Kitabımız da geçen yemekleri yazar öyle bir anlatmış ki inanın kitabı okudukça acıkıyordum. Birde yemekler İtalyan yemekleri, hiç tatmadığımız. Yazarın kalemi bu yönüyle harikaydı^^ Zaten yazarın biyografisine baktığımız da bu işlerle ilgilendiğini öğreniyoruz. 
Tabii kitabımızın artı yönleri olsa da eksi yönleri de vardı. Mesela yarıya kadar az sıkıldığım bir gerçek. Dante'nin eski sevgilisini unutamaması, sürekli düşünmesi ve işlerini aksatması vs. bunlar çok fazla yer tutmuş kitapta. Tamam çok sevmiş -ki bunu sonra göreceğiz- ayrılmak zor gelmiş olabilir ama ne bileyim yazar o kısımları daha az tutabilirdi. Birde durup, durup ortaya eski sevgili çıkmıyor muydu çıldırıyordum. Bir bitmedi eski sevgili olayı dedim ne yalan.
Bu yerleri okudukça 3 puan anca hak ediyor diyordum ama kitap ilerledikçe, Dante'nin aklı başına gelince ve olaylar çok ilginç yerlere gidince kitabı o kadar çok sevdim ki anlatamam :D Hele o son 60 sayfa ve planlar favorim oldu. Ve kitap sonuyla bizi tam ters köşe yaptı :D


Kitabımız da babaanne ortaya çıktığı zaman güzel hikayeler anlatıyordu ve o kısımlar en sevdiğim yerler oldu. Sonradan Dante'nin yemeklerinin insanları iyileştirmesi(ne demek olduğunu okuyunca anlayacaksınız) onları hayata bağlaması çok güzel bir konu ortaya çıkartmış. İşte bu kısımlar çok güzeldi ama işte eski sevgili mevzusu benden veto yedi :P

Kısacası kitabımız başlarda akıcı ortalarda tekrarlama olduğunu için sıkıcı ama sonuyla insanı heyecanda bırakan bir kitap olmuş. Kesinlikle tavsiye ederim. Hatta ve hatta yazarın varsa eğer çıkacak kitaplarını da şimdiden göz kırpıyorum^^
Mutfak, aşk ve hayatın harmanlandığı bu kitabı okuyun derim ;)


Kitaba puanım 5/4



Alıntılar^^


Beklenmedik anda gelen şeylere güven.


*****


"...Şimdi olacaksa olacaksa bir şey yarına kalmaz, yarına kalacaksa bugün olmaz. Bütün mesel hazır olmakta."


*****

"...Kalbinle barış ve izin ve iyileşsin. Yalnızca iyileşmiş bir kalp yeniden sevebilir."




Bir yorumun daha sonu geldik^^ 
Başka yorumlarda görüşmek üzere^^




26 Ağustos 2016 Cuma

OKK 48.Blog Tur İhtiyaç//Carrie Jones Kitap Yorumu^^


Herkese merhaba^^
Bir turun daha sonuna geldik^^ Güzel ve hoş bir kitaba tur yaptık. Fantastik tarzda fazla ilgi görmeyen perileri konuk ettik bu sefer ama bunlar o bildiğiniz perilerden değildi :D Neden ve niçinlerin cevapları birazdan sizlerle olacak. Yazarın ilk kitabı Ülkemizde çıkıyor ve zamanla nasıl ilgi göreceğini sizlerle göreceğiz. Doğrusu perili konular her insanı kendine çekiyor ;)

Herkesin korkuları vardır...
On altı yaşındaki Zara White, çok sevdiği üvey babasının ani ölümünün ardından annesi tarafından apar topar babannesinin yanına gönderilir. Annesi her ne kadar bunu onun iyiliği için yaptığını söylese de burası Zara için pek de güvenli bir yer değildir çünkü burada çocuk hiçbir iz bırakmadan ortadan kaybolmaktadır. Tuhaf bir adamın gittiği her yerde onu izlediğini düşünen Zara çok geçmeden bu şüphesinden haklı olduğunu anlar. Üstelik bu adam arkasında altın rengi bir toz bırakmaktadır. Bu esrarengiz kasabada neler olup bittiğini anlamak için kolları sıvayan Zara çok geçmeden aslında hiç kimsenin ve hiçbir şeyin göründüğü gibi olmadığını anlayacaktır.


Turumuzu takip edenler kitabımız hakkında detaylı bilgiler edinmiştir. Buna konuda dahil :) Kitabımız klişe bir konuyla başlıyor, kasabaya yeni gelen kız! Çok şaşırmadık değil mi? Hatta okuduğunuz zaman aklınıza çok ama çok tanıdık bir kitap gelecek ;) Bunu burada yazmaya gerek yok bence, okuyup öğrenmenizi tavsiye ederim :)
İlk olarak kitabınızın asıl karakteri Zara'ya odaklanalım. Bize göre Zara ismi pek ilginç değil ama onlara göre öyle. Sara, Sarah oluyormuş ama Zara'yı ilk defa duyuyorlarmış :D Ve  Zara'nın anlamı da kitabımız da yer alıyor. Üvey babasını kaybettikten sonra hayata küsen Zara annesi tarafından üvey babaannesine gönderilir. Soğuk bir kasaba olan Maine'yi sevmez ama okula başladıktan ve arkadaş bulduktan sonra her şey değişir. Tabii gizemli olaylar da peşini bırakmaz.
Zara karakterini sevdim ama yarıdan sonra o kadar tuhafıma giden olayla oldu ki kendisi hakkında ikileme düştüğüm bir gerçek. Nedeni devamın da sizlerle^^


Kitabımız da bir çok karakter var. Zara'ya en yakınında ise Betty(Babaannesi) Nick ve Ian var. Betty çok tatlı bir karakterdi. Babaanne gibi değilde bir arkadaşmış gibi davranıyordu Zara'ya. İşte benim tav olduğum yer ;)
Nick ve Ian okul arkadaşları ve bir aşk tartışması yaşanıyor kitabın başlarında. Tabii biz tarafımızı belli ediyoruz ama ya Zara? İşte bu da bizi şok üstüne şok yaşatıyor lakin bunlar daha başlangıç :P 
Birde Issie ve Devyn vardır. Betty gibi onlarda çok tatlı birer karakterdi. Issie'ye hemen ısınıyor insan aynı Zara gibi. Devyn zaten daha saniyesine ilgi odağı. Uzun lafın kısası yan karakterler çok tatlıydı. Örnek verecek olursam, Nick'in Mini Cooper'ı olması beni kedine çeken bir özellikti :P Benim için sarışınlar + Mini Cooper'ı olanlar beri gelsin :D 


İlk kitap duyurusunda Perili kitap olacağını duyduğum an ayyy çok tatlılar, tam istediğim bir kitap dedim ama gelin görün ki benim beklediğim periler böyle değildi :D Buradaki periler çok kötü ve tehlikeli yaratıklardı. Belki ilerleyen zamanda iyi kalpli peri kitabı okuruz, kim bilir :D
Yazarın bu tarzda kullanması iyi olmuş, bizi ters köşe yaptığı aşikar. Kitabımız da sadece Periler yok bu arada, şekil değiştirenler de vardı. Bunların olacağını doğrusu tahmin etmezdim ama yazar bol bol figüran kullanmış sağ olsun :D

Kitabımız daha ilk dakika da kendini bağlıyor ama yarıya kadar, her şey bir bir ortaya çıktığında ipler kopuyor. Doğrusu yarıdan sonra kitap o kadar değişti ki anlatamam. Tetikte olan ve üzüntüsünü halen daha üstünden atamayan Zara'nın gerçeklerin ortaya çıkması ve şekil değiştirenleri öğrenmesini o kadar sakin karşılaması beni şaşırttı, bu nedir dedim. Sanki bunu bekliyormuş, hayatında hiç olağanüstü olay yokmuş da olsun ben seve seve kabul ederim gibi olmuş. Burayı sevmedim. Saçma hatalar vardı. Bir anda her şeyi unutup aşk böcekleri olunması yine saçmaydı. Bu kısmı araya sıkıştırmak istemiş yazar ama olmamış. Devamında da böyle oldu. Zara'dan beklenen şaşırma nidalarını ne yazık ki yine duyamadım. Sonu devam edecek şekilde bitti malumunuz ama diğer fantastik kitaplar gibi değildi :P Yarıya kadar kendine bağlayan kitap yarıdan sonra birazcık hayal kırıklığı yaşattı bana. Devam kitaplarını alır mıyım bilemiyorum. Belki sırf meraktan alırım, gerçi seri bilgisinde yazdığım gibi yabancı okurlar puanlamayı seri devam ettikçe baya yükseltmiş. Belki bu yüzden alabilirim, bakalım onu da zaman gösterecek :)


Tavsiyeye gelecek olursam ilginizi çekiyor ve ilk defa bir perili kitap okuyacağım diyorsanız tavsiyemdir. Lakin yorumdan sonra gerisi size kalmış. Belki benim gördüğüm bazı eksiklikleri siz görmeyip çok seveceksiniz. Ne de olsa zevk meselesi ;) 


Seri bilgisi için Tık Tık!!


Kitaba Puanım 5/3


Alıntılar^^



Artık fobi yoktu. Gerçek hayat yeterince korkunçtu.

*****



*****







ÇEKİLİŞ^^

Çekilişimiz devam etmektedir. Zaman dolmadan herkesi bekleriz^^


3 kişiye hediye ettiğimiz kitabımızı kazanmak isteyenleri Okuyan Kızlar Kulübü Facebook sayfasına ve Instagram hesabımıza bekliyoruz ;) 




Bir turun daha sonuna geldik. Başka turlarda görüşmek üzere^^
Sevgiyle ve bol kitapla kalın :*



Katkılarından Dolayı Go! Kitap'a Teşekkür ederiz^^








24 Ağustos 2016 Çarşamba

OKK 48.Blog Tur İhtiyaç//Carrie Jones Seri Tanıtımı^^



Herkese merhaba^^

Bugün turumuzun 2.günü^^ Sizlere seri bilgimizden bahsedeceğim. Turumuzu takip edenler bilirler ki konumuz periler üstüne ama periler öyle bildiğimiz Tinker Bell gibi değil, çok ama çok değişik. Okudukça her sayfada şaşırıyorum, ilginç şeyler bunlar :D Bitince daha ne kadar şaşırırız okuyup göreceğiz^^ 

Şimdi gelelim İhtiyaç seri bilgimize^^

İlk olarak İhtiyaç kitabımız^^ 



Goodreads Puanı: 3.72^^

Tanıtım da İhtiyaç kitabımızın konusunu okuduğunuzu umuyorum :D Devam kitapları da aynı doğrultu da ilerliyor. O yüzden çevirisini yapmama gerek yoktur. ^_^

Not: Diğer kitaplarımızın İngilizce isimlerini kendime göre çevirdim. Yayın evinin çevirdiği isim değildir^^




İkinci kitabımız Captivate (Cazibe)^^


Goodreads puanı: 3.94^^



Üçüncü kitap Entice ( Baştan Çıkaran)^^


Goodreads puanı: 4.03^^



Dördüncü ve son kitabımız ise Endure (Sabreden)^^ 


Goodreads puanı: 4.08^^



Kitaplarımız böyle. Puanlamaya bakınca azdan çoğa doğru devam ediyor. Demek ki yabancı okurlar serinin her yeni çıkan kitabını bir tık daha çok beğenmiş^^


Serimiz böyle, İhtiyaç serisi 4 kitaptan oluşuyor. Araştırma sonuçların da ise ek vs. kitaplar bulunmamakta. Ülkemiz de perili kitaplara sık rastlanmadığından sevilen bir seri olacağını düşünüyorum ve Go! Kitap'ın hızına güvendiğimiz için en kısa zaman da seri tamamlanır diye düşünüyorum ;) 



Bir yazının daha sonuna geldik^^
Başta dediğim gibi seri aynı olaylar doğrultusunda ilerlediği için konuları çevirmedim. Sadece genel anlamda serimizden bahsettim^^



Takvimimiz^^

24.08.2016
Pudra Tozu- Efsane Kasaba Maine.
Fighting!!- Seri Bilgisi.

25.08.2016
Kitap Tutkusu-Fantastik Dünyanın Üvey Evlatları: Periler.

26.08.2016
Yorum



ÇEKİLİŞ!!^^

3 kişiye hediye ettiğimiz kitabımızı kazanmak isteyenleri Okuyan Kızlar Kulübü Facebook sayfasına ve Instagram hesabımıza bekliyoruz ;) 











23 Ağustos 2016 Salı

OKK 48.Blog Tur İhtiyaç//Carrie Jones Kitap Tanıtımı^^



Herkese merhaba!
OKK'nın 48. blog turunun konuğu Go Kitap'tan çıkan Carrie Jones'un İhtiyaç romanı!


Kitabımızı Tanıyalım^^


Herkesin korkuları vardır...
On altı yaşındaki Zara White, çok sevdiği üvey babasının ani ölümünün ardından annesi tarafından apar topar babannesinin yanına gönderilir. Annesi her ne kadar bunu onun iyiliği için yaptığını söylese de burası Zara için pek de güvenli bir yer değildir çünkü burada çocuk hiçbir iz bırakmadan ortadan kaybolmaktadır. Tuhaf bir adamın gittiği her yerde onu izlediğini düşünen Zara çok geçmeden bu şüphesinden haklı olduğunu anlar. Üstelik bu adam arkasında altın rengi bir toz bırakmaktadır. Bu esrarengiz kasabada neler olup bittiğini anlamak için kolları sıvayan Zara çok geçmeden aslında hiç kimsenin ve hiçbir şeyin göründüğü gibi olmadığını anlayacaktır.




Tur Takvimimiz^^


23.08.2016
Duyuru – Takvim – Çekiliş

24.08.2016
Pudra Tozu- Efsane Kasaba Maine.
Fighting!!- Seri Bilgisi.

25.08.2016
Kitap Tutkusu-Fantastik Dünyanın Üvey Evlatları: Periler.

26.08.2016
Yorum



ÇEKİLİŞ!!^^

3 kişiye hediye ettiğimiz kitabımızı kazanmak isteyenleri Okuyan Kızlar Kulübü Facebook sayfasına ve Instagram hesabımıza bekliyoruz ;) 







Katkılarından Dolayı Go! Kitap'a Teşekkür Ederiz^^






Turumuza Herkesi Bekleriz^^




10 Ağustos 2016 Çarşamba

Parçalanmış Dünyam//Amie Kaufman & Meagan Spooner Kitap Yorumu^^

Merhabalar^^
Pc başına o kadar az geçiyorum geçtiğim anda da yorumları ardarda sıralıyorum. Bu sefer ki yorumum yine ve yeniden kitap. Benim Uzak Yıldızım serisinin ikinci kitabı çıkmıştı bir ay öncesinden. Kitabı fazla uzatmadan hemen okumak istedim. Zaman sıkıntısı nedeniyle erkenden bitiremedim, o yüzden elimde biraz süründüğünü söyleyebilirim. 

JUBILEE CHASE İLE FLYNN CORMAC’ın hiç tanışmaması gerekiyordu. Gezegenleri yaşanılır hale getirmek için kurulan terrafom şirketleri daha iyi bir gelecek vaadiyle topladıkları kolonicileri yeni gezegenlere yerleştirerek zengin olmuş, ama Avon gezegenine ilişkin vaatlerini hiçbir zaman yerine getirmemiştir. Flynn zorlu yaşam şartlarına isyan eden kolonicilerin başındaki isimdir. Yüzbaşı Lee, isyancı kolonicileri kontrol altına almak için Avon gezegenine gönderilen askeri birliğin bir üyesidir ama isyancılardan nefret etmek için bambaşka nedenleri vardır. Bitmek bilmeyen kanlı bir savaşta üstünlük sağlamaya çalışan Flynn, Yüzbaşı Chase’i kaçırıp rehin alır ama diğer isyancılar onu öldürmek isteyince hayati bir seçim yapar. Tüm gezegeni tehdit eden Cinnet, bataklıkta bir görünüp bir kaybolan gizemli ışıklar, birdenbire ortadan yok olan bir üs, bu iki düşmanı ortak bir savaşın içine çekecek ve ikisi için de artık hiçbir şey eskisi gibi olmayacaktır.

Nefes kesen bilim kurgu üçlemesinin ikinci kitabı Parçalanmış Dünyam, savaşın paramparça ettiği bir dünyada yeşeren bir aşkın hikâyesi…


Konu böyle. Doğrusu konuyu her okuduğum da içerik hakkında zerre bir şey anlamadım. Ta ki kitaba başlayıp bir bölüm okuyana kadar. Jubilee ve Flynn hiç tanışmaması gerekiyor diyor en başka ve kesinlikle katılıyorum. Daha ilk karşılaşmada olaylar, olaylar^^
Jubilee Avon'da bulunan askeriye de Yüzbaşı olarak çalışmaktadır. Amacı Avon'un sakinliğini korumak ve yeni gelen askerlere eğitim vermektir. Avon'da herkes onu tanır ve nasıl biri olduğunu bilir. Bu sebeple isyancıların başı olan Flynn onu kaçırır. Başta hata yaptığı düşünen Jubilee aslında gerçekleri ortaya çıkarmak için bu olayın meydana gelmesinin gerektiğine karar verir. 
Bu dakikadan sonra Jubilee kendini ve birliğini sorgulamaya başlar. Kendisini çok sevdim. Yazarlar öyle bir yazmış ki tam bir asker kişiliği okudum. Duyguları, düşünceleri ve yaptıklarının hiç bir mantıksız yönü yoktu ve kitabın sonuna kadar verdiği kararlara güvendim, öyle bir karakterdi Jubilee^^


Flynn, bazı nedenlerden dolayı isyancıların yanına sığınan Flynn ablasından sonra isyancıların başı olur. Herkes özgülük isterken bazıları savaş istemesi Flynn'yi zor durumlara sokar. Bunlardan biride Yüzbaşı Lee'yi kaçırmaktır. Daha ilk dakika da yaptığı hatayı anlayan Flynn için artık çok geçtir. Sığınaklarda kalan arkadaşlarından olumsuz tepki alınca çok farklı yollara baş vuran Flynn aslında doğruları seçtiğinin farkına varır.
Flynn karakterini de çok sevdim. Arkadaşlarına karşı duyduğu saygı ve onları kendi canından bile çok önemsemesi benden artı puan aldı.
Valla karakterlerimize laf yok, ikisi de birbirinden güzel, akıllı, cesur ve aşık^^ 
Daha ne olsun :*


İlk kitabımız da olan Tarver ve Lilac karakterlerimiz de sonradan kitaba dahil oldular. Doğrusu bu konuda o kadar çok güldüm ki anlatamam. Şahsen benim isim hafızam zayıf, birde yabancı isim olunca hiç aklıma gelmiyor. Tarver'ı Jubilee tanıyor ve kitabın yarısına kadar bazı yerlerde ondan söz ediyor. Bende jeton düşmedi tabii. Sonradan Lilac'in ismi geçiyor ve yine benim jeton düşmüyor. Hatta ve hatta o kadar unutmuşum ki (B12'me bir ara baktırsam iyi olacak)Lilac ve Tarver'ın düştüğü uzay gemisini bile hatırlayamadım, ta kii bazı ipuçlarını bir araya getirene kadar :D İşte bu kadar unutmuşum kitabı :D Gerçi akılıma geldikçe olaylar bir bir önüme geliyor ama ne bileyim, kitap o kadar bağımsız duruyordu ki ilk kitaptan aklımın ucuna dahi gelmedi :D Öyle saçma sapan bir olay yaşadım anlayacağınız canlar :D Bu da bana anı olsun. ;)
Ve evet Tarver'ın geçtiği yerleri birer kez daha okudum ;)


Kitabı Benim Uzak Yıldım kadar sevdim. Tabii başta benim elimde sürünmesi, zamanım olmadığından okuyamam yarıya kadar ilgimi çekmese de sonradan işler değişti ve Benim Uzak Yıldızım kadar çok sevdim. Belki bir tık Benim Uzak Yıldızımı daha çok sevmiş olabilirim :)
Yazarların ortaklaşa bir kitap yazması ve hiçbir karışıklılığın olmaması takdire şayan. Bu sebeple kendilerini tebrik ediyorum ;)
Kalemleri akıcı ve konu seçimi harika, daha ilk dakika da olaylar başlıyor. Başlarda olaya girmede bazı yazarlar sıkıntı yaşıyor ama bu iki yazar harika bir giriş yapmışlar. Her anlamda çok güzel bir kitaptı, hele o son ve sırların ortaya çıkışı beni benden aldı. Bakalım son kitapta neler olacak neler. Merakla bekliyorum ;)

İlk kitabı sevmeyen bir çok okur olmuş, belki distopya yönü kendilerine ağır gelmiştir bilemem ama ben bu seriyi seviyorum^^ Bir kaç yorumda ilk kitabın eksik yönleri var denmiş, bu kitapta o eksiklerin çoğu kapanıyor gençler. O yüzden yazarlar o kitapta fazla detaya girmemiş. Uzun lafın kısası seriyi öneriyorum^^ Çok ama çok farklı bir bilim kurgu kitabı ve serisi. 




Seri hakkında bilgi^^



Kitabımız 3 kitaptan oluşuyor. -En sevdiğim^^- Son kitapta her iki çifte buluşuyor. Zaten bu kitabı okuyanlar sonuncu kitapta neden birleştiği anlıyor. Bence çok ilginç bir seçim olmuş :)
Not: This Night So Dark kitabının çıkmasını çok isterdim. Seri bitiminden sonra Go Kitap umarım çıkarır^^


Kitaba puanım 5/5



Alıntılar^^


Ona cehenneme kadar yolu olduğunu söylemek istiyordum. Kendini yüksek bir yerden atmasını söylemek istiyordum. Yumruklaya yumruklaya, suratındaki o ukala ifadeyi silmek istiyordum.
Ama suyu daha çok istiyordum.


*****


"Kendine zarar vermek cesaret değildir, tatlım. Cesaret başkalarının zarar görmesine engel olmaktır. Beni hayal kırıklığına uğrattın."



******

Yukarıda umut, aşağıda yüreğim bekliyordu.




Bir yorum daha biter^^ Başka yorumlarda görüşmek üzere^^
Sevgiyle ve bol kitapla kalın :)










9 Ağustos 2016 Salı

Dizi Tanıtımı Ve Önerisi^^ W Two Worlds^^

Herkese merhaba^^

Şu zamana kadar ilk defa bir dizi tanıtımı yazısı giriyorum. Normal de tanıtım demeyelim de 4.bölüme kadar olan yorumumdan bahsedeyim^^
Dizi daha ilk tanıtımını yaptığından dikkatimi çekmişti. Kore dostlarıyla hep beraber izleyelim dedik. Şu ana kadar ben ve My Twin izliyor gibi :D Bi ara sorayım bakalım izlemişler mi :D

Gelelim dizimize^^





Dizimizin konusu çok ama çok ilginç. Bence bunu izleyip öğrenin derim. Büyüyü bozmak istemem. Heyecanlı izleyerek öğrenmeniz daha etkili olur bence ;) Çok şaşıracak, vaaay bee diyeceksiniz ;)





Başrol oyuncuları tanıdık. Bir çoğumuz bir kaç filmlerini veya dizilerini  izlemiştir. Tanımayanlar için kendilerinden bahsedeyim :)



Lee Jong Suk^^
Kendisi dizi de ünlü milyonerlerden. Herkse tarafından sevilen biri ama geçmişin de yaşadıkları sebebiyle kendisini sevmeyen de var. Kendisini bir çok dizi de izledim. İlk olarak Secret Garden ama öyle bir çalışma azmi, başarıyla buralara geldi ki şimdi her dizi de aranan bir oyuncu. Yanii neydi ne oldu olayı var bu durumda :) Kendisini çok severim ama bu dizi de sevgim daha çok arttı. Çünkü burada bayaaaaaaa yakışıklı ve karizma :D Tabii oyunculukta yine çok başarılı^^


Han Hyo Joo^^
Dizimizin kadın karakteri ve staryer bir doktor. Jong Suk'la çok değişik bir şekilde karşılaşır,  ne karşılaşmaydı o öyle :O
Hyo Joo'u dizilerden çok filmlerden tanırım :D Mesela Only You^^ So Ji Sub^^ Vs. Vs. :D
Oyunculuğuna hayranım ama burada bir tık değil baya bir tık geliştirmiş kendini. O mimikler, duygular harika ötesi. Başka bir oyuncu bu rolü oynayamazdı belki :D O derece sevdim oyunculuğunu ;)


Soldaki Ajussi Hyo Joo'nun babası rolünde. Sağdaki ise babasının asistanı. Hyo Jon'dan sonra en komik bulduğum bir diğer karakter. Zaten kendisini pek bi severim, hele komik halleri beni benden alıyor :D 


Resimler^^




Bu sahne mükemmel ötesiydi, tekrar tekrar izlenilesi :*







Adama king, başka ne diyebilirim ;)
Sağdaki oppa Jong Suk'un koruması ve arkadaşı^^




Bu sahne ve devamı da efsanedir^^


Pudra rengi bir erkeğe bu kadar mı yakışır yaa :*




Yazının sonuna geldim. Fark ettim ki tanıtım tam bir dizi yorumuna yol almış gidiyor. O yüzden kısa kesip kesinlikle tavsiye ediyorum :) Yeni yeni Kore dizileri izleyen abimize bile önerdik. Abim de ben bekleyemem bitsin dizi öyle izliycem dedi, haklı ben bile bekleyemiyorum yeni bölümü :D 

Şu an 5.bölümü izliyorum. Yeni bölümler Çarşamba ve Perşembe günleri yayınlanıyor. O yüzden ağırdan aldığım doğrudur.
Tercihimiz Yeppudaa.com ama çok heyecanlı bitmişse ve biz bekleyemiyorsak 700 mb'lık bölümü hemen çeviriyi yapan, Korean-Türk'den indiriyoruz^^
 İkisi de favorimiz ;)



Dizi Linkleri için^^

Online
Yeppudaa.com İçin Tık Tık^^
Korean-Türk İçin Tık Tık^^

İndirme
Yeppudaa.com İçin Tık Tık^^
Korean-Türk İçin Tık Tık^^




Tanıtımları da ekleyip bitireyim :*


                                                               

İkinci Tanıtım^^

                                                               




Set arkası da baya eğlenceli belli ki :)

                                                              


Tanıtım yazım böyle^^
İyi ki dizi tanıtımı yapmıyorum. Yorum yapmak en iyisi. Çünkü aynı şeyi tekrarlıyormuşum gibi geldi ve bunun için yorum yazınca öyle olacak :D Farklı bir tarzda yazamadım o yüzden de istemiyor olabilirim, neyse :D

Yine ve yeniden izleyin diyorum, senaristler sonunu abuk subuk bitirmezse harika bir dizi olacak gibi^^ Hatta yılın enlerin de baş köşeyi de kapabilir ;) Bekleyip göreceğiz :D


Başka yazılarda görüşmek üzere^^