30 Mart 2021 Salı

İzlediğim Filmler 43//Tatil, Sihirli Kedi, Aşka Yolculuk^^

 Selamlar^^
Belli bir süre hiç film izlemezken şimdi de film yorumlarım üstü üstte gelmesin mi :D Artık bir yerden başlamak lazım dedim ve iki tamamen bitmiş yazımdan sonra bu yazıma geçiş yaptım. Diğer üç filmlik yazımda orada hazır, çokça film yorumları gelecek anlayacağınız. ;) Okumadan geçmeyinn



Sürekli karşıma çıkan, bir türlü başlamadığım eski filmlerden biri tatil. İlgimi çekmediği için izlemek istemedim ama izlerken de baya keyif aldım. İki kadının hayatında büyük değişiklik yapmak için evlerini bir haftalığına değiştirmesiyle başlıyor her şey. Çok tatlıydı bence ama birazda çılgınca. Düşünsenize hiç tanımadığınız insan gelip bir hafta evinizde kalacak, hem de öyle şehir içinde bile değil, ülke değiştiriyorlar. :D
Eski filmlerden biri olduğundan izlemeyen kalmamıştır bence, izlemeyenler için eski ama tatlı filmler arıyorsanız bakabilirsiniz. ;)
Film Netflix'de mevcut.








Sihirli Kedi^^
Anime, animasyon izlemeyi sevdiğimi bilmeyen kaldıysa darılırım. :D Animelerin hepsini izlemek istiyorum ama dublaj olmayınca zor ya, arada özellikle alt yazılılara zaman ayırsam iyi olacak, daha güzel filmler bulacağıma inanıyorum.
Bir gün okula giden Haru karşıdan karşıya geçen kediyi arabanın altından kurtarır. Kedi bir anda dile gelip bu iyiliğini unutmayacağım der. Yarındası gün garip olaylarla karşılaşan Haru bir anda kendini kedilerin ülkesinde, yeni gelin, yani prenses adayı olarak bulur.
Çook tatlıydı, 1 saat 15 dakikalık film ama dolu dolu. İzlerken hem heyecanlanıyor hem eğleniyorsunuz. Sonunda neler olacak diye baya merak ettim. :D
Anime severlere bakabilir. ;)
Film dublajlı Netflix'de mevcut.











Bu ikili çok iyiydi asdfghjk




Netflix'e yeni gelen filmlerden biriydi Aşka Yolculuk. Eskiden izlemiş hissi verdi bana ama hatırlayamadım, belki de sadece afişinden dolayı öyle hissediyorumdur.
Anna sevgilisinden evlenme teklifi gelemeyince kendisi teklif etmek ister. O sırada yurt dışında olan sevgilisine 29 Şubat'ta evlilik teklifi etmek ister ve yanına gitmeye karar verir ama gelin görün ki kış ortasında başına gelmeyen kalmayacaktır.
Eğlenceli romantik komedi filmlerinden biriydi. Kadının inadı, adamın onu alaya alması hepsi birbirinden çekilmez ama komikti. Seviyorum böyle filmler, sonu da güzeldi. :) Bir yerde Anna'ya kızacaktım ki gerçekleri gördükten sonra aklının başına gelmesi ve öyle bitmesi hoşuma gitti. 
Film Netflix'de mevcut, izlemek isterseniz bakabilirsiniz. ;)








Bir yoruma başladınız mı bitiyor arkadaşlar, mesela şimdi olduğu gibi. İki üç satır yazacağım ama diğer yazılarımdan fırsat bulamıyorum ne yazık ki. :)
Şimdi gidip diğer film yorumunu yazıp, bitirdiğim dizinin fotoğraflarını aramaya çıkayım.
İzlemek isteyenlere şimdiden keyifli seyirler, sevgiyle, sağlıcakla kalın^^



Buralarda da varım^^


9 yorum:

  1. Bu sıralar ben dizi-film izleyemiyorum nedense. Çok zamanımı alacakmış gibi hissediyorum. Sanki film izlemediğim zamanlarda dünyayı kurtarıyormuşum gibi bir tripler... Sorma. Eğlenceli görünüyorlar. Kalemine sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aahhahahah ben örgü falan yapmasam izler miyim sorsana bi bana :D Eskiden ben doğru düzgün hiç film izlemezdim bile. :D Elinde uğraş olunca güzel oluyor, sen de öyle bir şey yap. ;)

      Sil
  2. Tatil filmini izleyip çok sevmiştimm

    YanıtlaSil
  3. Yaa ne güzel, ben de eskiden başlamak isterdim. Seviyorum anime filmlerini. :D

    YanıtlaSil
  4. Tatil ve Sihirli Kedi'yi izledim. Diğer filmi de sayende listeme aldım. :)

    YanıtlaSil
  5. İlk defa paylaştığın üç filmi de izlemişim :-) Tabii filmler eski olduğu için böyle. Son üç yıl hariç bayağı film izlerdim eskiden. İçlerinden favorim Tatil. Bütün oyuncularını çok severim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaa sonunda o zaman :D Yine de bana göre iyi izliyorsun. :D

      Sil

Elinizi korkak alıştırmayın.^^ :D