25 Mart 2021 Perşembe

True Beauty//Kore Dizi Yorumu^^

Selamlaar^^
Bu sıralar dizi konusunda çok iyiyim maşAllah :D Şu an bitmiş bir dizim daha var ve şimdi izlediğimde az kaldı. O yüzden elimi çabuk tutup art arda yorumları yazayım. :D
Dizimizi takip edenler biliyordur, çok fazla ilgi odağı olan bir dizi kendisi. Kızın çirkinlikten güzel olmasını mı ararsınız, ikinci erkek sendromu mu ararsanız, yoksa aşırı düşünceli, minnoş erkek mi ararsınız yok yok dizi de. Dizi gençlik dizisi herkes sevmez, izlemek istemez ama ben aşırı seviyorum. Çok fazla baskıcı aile, yok okul hayatının zorluklarından çok böyle minnoş dizileri seviyorum. Bu dizide onlardan biriydi. Webtoon'dan uyarlanan dizi, çizgi romanla aynı gitmiş ama başrol erkek için çizgi roman daha farklı kararlar almış. Zaten izleyenlerin çoğunu mutlu etmeyen olay bu. Bununla ilgili ilerleyen kısımlarda yazacağım için fazla bir şey yazmıyorum.
Dizi gerçekten güzeldi, kafa dağıtmalık, her bölümü eğlenceli ama biraz hüzünlü olan dizilerden. Benim açımdan güzeldi evet ama ahım şahım gideri yoktu, açar bazı sahnelerini tekrar izlerim ama benim dizim diyecek kadar da değil. Daha güzel diziler izledim doğrusu. :D Haa kafa dağıtmalık isteyenler içinde önereceğim ilk dizilerden biride olabilir bu arada, sadece yılın dizisi değildi deyip kenara çekileyim. :D



Konusu, eski okulunda çirkinliği sebebiyle zorbalığa uğrayan Ju Kyung'un babası sayesinde yeni okula gider, Kozmetik devi olan Kore'de aklına yeni makyaj yapmak gelen kızımız bu okulda en güzel kız olarak çokça ilgi görür. Zorbalığa uğradığı zaman zor zamanlar geçirdiği bir anda intihar etmeye kalkışan Ju Kyung'a engel olan oğlanla yeni okulunda karşılaşınca çıkmaza girer ve bu oğlanı yeni mahallesindeki çizgi roman kitapevinde de görünce ikili hayat yaşamaya başlar.
 Konu böyle, orada özellikle belirttiğim Kozmetik devi Kore demememin sebebi birazdan sizlerle. ;)

Not: Şimdi burada çirkin falan diyorum ama az güzeldi vs. desem kimse anlaşılmayacak, o yüzden çirkin kelimesi kullanıyorum, yoksa çok onayladığım bir kelime değil. 



Mun Ka Young//Im Ju Kyung^^
Yukarıda bahsettiğim çirkin kızımız oluyor kendisi, annesinden gelen genden dolayı silik bir tip olan Ju Kyung okulundan zor zamanlar geçirir, bir grup tarafında çok büyük bir aşağılanmaya maruz kalan Ju Kyung annesine ses kaydı bırakarak intihar etmeye kalkar, o sırada çatıya çıkan Soo Ho tarafından kurtarılan Ju Kyung pişman olarak eve gittiğinde okulunun değişeceğini öğrenir. Babası bütün paralarını dolandırıcıya kaptırmıştır ve yeni evlerinden taşınıp eski evlerine gidecek olmaları onu sevince boğar ve Ju Kyung yeni stili için hazırlıklara başlar. Yeni okulunda makyajın verdiği sihirle bambaşka olan Ju Kyung'u herkes çok sever ve en yakın arkadaşı olmak için sıraya girerler. Diğer tarafta tam bir korku çizgi romanı hastası olan Ju Kyung en sevdiği şey mahallelerinde olan çizgi romancıdır, oraya makyajsız gidince Soo Ho'yu görür, yani okulun en zekisi ve onu makyajlı gören sınıf arkadaşı Soo Ho'yu.
Çizgi Romana baktığımda orada kız ilk bölümden makyaj yapıyor, yani zorbalık yok gibi gözüküyor ama devamını bilmiyorum. Burada kız çok kötü zorbalıklar görüyor ve bu makyaj yapmasına vesile oluyor. Şimdi o kadar makyajla, maskelerle, kremlerle ünlü olan bir ülkede kızın bu kadar cahil kalması gerçekten çok saçma, kızın ablası var ona sorabilir, annesini boş veriyorum onu sonra yazacağım ama teknoloji çağındayız arkadaşlar. Diyelim kız zeki, kafayı derslerle bozmuş bakmıyor kendine yine tamam ama yok, öyle de değil. Bu kısmı sonda da yazabilirdim ama unutmadan yazayım dedim. :D 
Kendisinin çoğu dizisini izledim, oyunculuğunu gerçekten çok beğeniyorum ve sevdiğim aktrislerden birisi. Şimdi Kim Seon Ho ile dizi çekecek diyorlar, bekliyorum. :)


Cha Eun Woo//Lee Soo Ho^^
Okul birincisi, yakışıklı, kızların hepsi peşinde ama o hiç yüz vermeyen esas erkek. Ailesi ile sorunları var ve yıllar önce en yakın arkadaşını kendi yüzünden kaybediyor, ya da biz öyle biliyoruz. Yapmayı en sevdiği şey yıllardır müptelası olduğu çizgi roman kitapevine gitmek ve orada zaman geçirmek. Ju Kyung'u tanıdıktan sonra ise kendini bir an da sırlar içinde, Ju Kyung'a yardım ederken ve ona aşık olurken bulur.
Şimdi normalde diğer dizilerde oğlanın illa ki bir çıkarı oluyordu kıza yardım etmesi için ama burada oğlan sert görünse de aslında aşırı minnoş kalbe sahip. Kıza çıkarı olmadan yardım ediyor ve onu koruyup, kolluyor sırrına sahip çıkıyor. O yüzden ikinci erkek sendromu çekmedim, evet diğerine üzüldüm ama o kadar değil. Çünkü Soo Ho, Ju Kyung'u makyajsız haliyle görüp öyle sevdi. Bir de klişeleşmiş çocukluk zamanında tanışma var. :P Zaten o zamandan kaderiniz bir yazıldı, kaçış yok. :P
Eun Woo'yu her zaman görüp ama hiç dizisini izlemedim. Bu ilk ve aşırı tatlı buldum kendisini. Sert rolleri oynayabilir evet ama o minnoş suratıyla bir anda minik kedi tipine de dönüşebilir. :D Kendisi Astro grubunun bir üyesi, şarkılarına bakmadım ne yalan ama Eun Woo'nun hatırına bir bakayım. :) Biliyorsanız en sevdiğiniz şarkısı hangisi? Bu arada kimya olarak çok uyumlular Mun Ka Young ile, yetişkin dizisi çekmelerini isterim. :D


Hwang In Yeop//Han Seo Joon^^
Ve gelelim o diziyi yükseklere çıkaran, herkeste bir ikinci erkek sendromu yaşatan beyimize. Okulun kötüsü gibi gözükse de aslında aşırı şapşik karakteri. Çok komikti halleri vs. Diğer dizileri sürekli kıyaslıyorum ama nasıl bir şey izleyeceğinizi anlayın diye diyorum. Diğer dizilerde ikinci erkek ya çok kötü ya da  böyle minnoş oluyor genelde. Bu arkadaş her ikisinden birazcık almış ama en çok minnoş halini. :P Kızdan başta hoşlanmıyordu, sonra intikam için yanaştı ve sürekli reddedildi ama o kadar komikti ki oralar, resmen arkadaşlarının yanında rezil oluyordu. :D 
Benim için sıradan bir ikinci erkekti, evet üzüldüğüm kısımlar oldu ama Soo Ho'nun baştan beri Ju Kyung'u sevmesi sürekli ön plandaydı. Burada bu kadar tutulması kendisinin aşırı ilgi çekici bir tipe sahip olmasıydı bence, bir de bakışlar, oyunculuk vs. Kendisi 30 yaşında bu arada, bir çok dizisi de var ama çıkışı bu diziyle oldu. Bakalım yakın gelecekte başrol verecekler mi, hak ediyor ama. Hatta Mun Ha Young'la bile olabilir. :D 


Park Yoo Na//Kang Joo Jin^^
Okulun Soo Ho'dan sonran gelen en zeki öğrencisi. Ailesinden, daha çok babasından sürekli baskı gören Joo Jin birinci olmak ve her şeyi kazanmaya kendini odakladığı için bir anda gözü kararır. Dizinin ikinci kızı ama değil gibi de. Başta böyle cana yakın bir arkadaş gibi gösterdiler sonra değişti her şey. Senaristler gidişata göre değiştirdiler bence, çok sevmiştim, sevgim yarım kaldı :/ Daha fazla bir şey yazmak istemiyorum, aşırı sinir ediyor beni yaptıkları. O yüzden buraları es geçelim. Oyunculuk konusunda soğuk bakışlarıyla bir çok sert roller alabilir, başarılar dilerim. 


Lim Se Mi//Im Hee Kyung^^
Ve geldim dizide en sevdiğim çifte. :D
Ju Hyung ablası olan Hee Kyung'un hareketleri, yaptıkları tam erkeklerin yaptıkları gibi. Savaş oyunlarına hasta, araba tekerleği değiştirmede usta, öyle bir karakter ama neden böyle birazdan sizlerle.
Aşırı sevdim kendisini, dizideki en favori çiftim desem abartmamış olurum. Webtoon'da çoook güzel kendisi, burada da öyle ama hal ve hareketleri orada da böyle mi bilemiyorum. Kendisini ilk When The Weather Is Fine dizisinde izledim, orada çok sevmesem de bu rolü onu kapattı. :D Çok zıpır bir karakterdi, böyle başrollü bir dizide oynasa ya. :D


Oh Eui Şik//Han Joon Woo^^
Ju Kyung'un öğretmeni olan Joon Woo okulun en kibar, öğrencilerine en düşkün olan öğretmeni. Birazcık çıt kırıldım olsa da herkes onu çok seviyor. Tabii Web Toon'da bu sevdg hayranlık gibi geldi bana çünkü öyle bir çizmiş ki yazar. :O Şimdi gelelim en önemli konuya, Hee Kyung için sert, kaba bir rolü var dedim ya, ha Joon Woo'da ise tam tersi. O kadar yumuşak, düşünceli, utangaç bir roldeydi ki anladık ki bu dizide bu çiftin yeri değişmiş. Adam ne kadar düşünceliyse, kadın o kadar boş vermiş biri. :D Örnek verecek olursam Hee Kyung ilk aşık olan kişi, Joon Woo'nun peşine takılan yine Hee Kyung, ona çiçekler gönderen, okulun önünde bekleyen, Joon Woo'nun arabasının tekerleğini değiştiren biri. Ne demek istediğimi anlamış olmalısınız. Bir örnek daha, evleniyorlar ve Hee Kyung gelinliğiyle çok ilgilenmiyor ama Joon Woo çok titiz bu konuda ve Hee Kyung takım elbisesiyle ilgili baştan savma yorumda bulunmasına trip atıyor. :D Umarım anlamışsınızdır, böyle anlatabildim anca. :D İşte öyle sıra dışı, komik çiftlerdi. Evlenmeleri bile olaydı. :D Bu Spoiler değil bu arada, siz asıl çifte odaklanın. :D Dizinin en iyi çiftleri oldukları için daha çok seviyorum diziyi, bence herkeste çok sevdi. :) Bu arada Web Toon'un gidişatını sevmesem de sırf bu çift için okurum. :D


Lee II Jun//Yoo Tae Hoon^^
&
Kang Min Ah//Choi Soo A^^
Bir diğer şapşik çiftimiz.
İkisi de sıradan okul çifti ve ikisi de Ju Kyung ve Soo Ho'ya çok yardım edecekler. Ama benim favorim Tae Hoon. :D Soo Ho'nun sürekli ondan yardım istemesi, onun bir şeyler için çaba gösterip  olmamasına üzülmesi çok komikti. Soo Ho o kadar üzülmemiştir emin olun. :D Çok tatlılardı, Öğretmen ve abladan sonra ki favori çiftim. Son bölümde biraz saçmalamışlar ama ne yapalım artık. :D


Jang Hye Jin//Hong Hyun Sook^^
Park Ho San//Im Jae Pil^^
Ju Kyung'un anne ve babası. Annesi çok sert, aşırı sert ama babası evin hanımı gibi uysal, yemek yapan biri. Çocuklarına daha düşkün ama işte bir türlü bir işte tutunamıyor. Neyse ki annenin yüz, kaş vs. bakımı yapan salonu var, tam anlamadım orayı, kuaför mü başka mı bilemedim.
 Burada babaya sadece dolandırıldığı için kızdım ve üzüldüm ama anne beni çok sinirlendirdi. Sürekli Ju Kyung'un karşısındaydı, yaa bir sor derdin ne de, onu sorsa her şey çözülecek ama o kadar kızgın bir karakterdi ki aşırı sinir oldum umursuzluğuna. Kızı buna sesli mesaj bırakıyor intihar edeceğim diye hiç mi dinlemedin onu, hiç mi demiyorsun bu kızım niye mutsuz. Çok ilgisizlerdi ebeveyn olarak ama anne en kızdığım kişi oldu.


Kim Min Ki//Im Ju Young^^
Arkadaşlar buraya kadar anlamışsınızdır ki dizide normal tek bir insan evladı yok, bu kardeşte onlardan biri. Ju Kyung'un erkek kardeşi. Kardeş mi düşman mı belli değildi ilk bölümlerde. :P
Sonradan şapşik halleri, aşık halleri ve kardeş halleri süperdi. İzlerken aşırı güldüm kendisine. Ağlamasına bile güldüm düşünün. :D Oğlanın aşık olacağı kız sürpriz olsun sizlere. :D


Ve konuk oyuncular. İsim vermeyeceğim tanıyorsunuz zaten. :D Oynadıkları diziye buradan ulaşabilirsiniz!
Dizide sürekli diğer dizilere gönderme yapıldı, şöyle ki o sahnelere benzetilen komik sahneler vardı, arka fonda o dizinin müziği falan, o kadar ki işi büyütüp oyuncuları bile getirmişler. İşte onlar. Kız yine Haruyaaa deyip gidiyor bu arada. :P  Çok güzel bir sürprizdi bence. :)


Kang Chan Hee//Jeong Se Yeon^^
Dizi de en yakın iki arkadaşın en yakın üçüncü arkadaşı. Konuk oyuncu kendisi, rolünü ve yaptıklarını izleyerek öğrenin derim. 


Peki ufacık bir sahnede olsa diziye konuk oyuncu olarak gelen bu yakışıklıya kaç puan? <3
Görünce gözler 😍😍😍 böyleydi. :D



Resimler^^



Kitap okuyan bir erkek :O


Daha çok böyle arkadaş hallerini görmek isterdim. :/


Normal insan yok dedim değil mi? :D




Çok şapşikler. :D


Peki burası, öğretmenin yerine utandım be :D Ama çok komiklerdi. :D


Bence böyle sıra dışı çiftler çeksinler. :D



Mantı yarışı. :P
Bilenlere kahkaha atarak okuyor asdfghjkl



Yok arkadaş yok, normal kimse yok. :D Peki bu sahneden bir gün sonra olanlar. :D







Yazacağım bir şey kaldı mı sizce. :? :D



Bence bu zamana kadar yapılmış en en en iyi düğün sahnesiydi. :D



Kız çirkindi ama aşk dörtgeni içinde de kaldı bir ara. :D







Gifler^^





Web Toon'da giydikleri kıyafete kadar aynı yapmışlardı, sonra senaryoyu kendilerine çevirdiler. :D




Kız gerçekte gerçekten çok güzel ama güzel bir kızı bu kadar çirkin bir hale sokmakta beceri ister. :D


Koreceyi öyle söktüm ki dudak hareketleriyle ne demek istediğini anladım. :D 




3 saniye bakınca HARUYAAA diyorsunuz. :D


Bu arkadaşlar başta kanlı bıçaklıydılar. Sonra gerçekler ortaya çıkınca barıştırlar. Buraya kadar sorun yok ama bazı izleyen seyirciler hiç onaylamadım bu kadar samimi olmalarına demiş. Ben tam aksini düşünüyorum, hatta bu hallerini izlerken çok eğlendim ve sevindim. Zaten çok iyi arkadaşlardı, yanlış anlama sonucu küsmüşler, barışmaları ve sıkı fıkı olmaları çok normal. 




Hastane sahneler asdfghjklş



Aşık olmasına vesile olan hırrr :D
Bu oğlanı saçma sapan entrika, kötü ve dram dizilerinde oynatırlarsa saçmalarla bence. Tamam onları da çok iyi oynar ama en iyi oynadığı rol aşık ve şapşik rolleri.




Burada aslında ezeli düşmanlar ama maçın coşkusuna öyle kapılmışlar ki hallere bak. :D











Açıp şu sahneleri izleyeyim, özlemişim. :D



Centilmen erkek. :D


Vampir erkek asdfghjklş


Ost için aman aman çok iyi diyeceğim ve şu an aklıma gelen olmadığı için es geçiyorum. :D



Ve Son^^

Bir kez daha yorum yapmanın çok zor olduğunu anladım, saatlerdir bu yorumla uğraşıyorum, hem fotoğraf arayıp bulmak, onları düzene sokmak ve yorum yazmak zor arkadaşlar, o yüzden okumadan geçmeyin e mi? :D
Diziyi başta dediğim gibi çok böyle ahım şahım bulamadım, açayım da baştan izleyeyim demem ama öyle komik, eğlenceli, şapşik sahneler vardı ki Netflix'e geldiği an hemen o sahneleri izlerim. :D Hatta çoğu sahne Youtube'da var, aç izle. Şimdi öyle izleyeceğim işte. :D
Çok uzun tutmak istemiyorum son yorumları, genel yorumlarımı yaya yay geldim buraya. :D Kore'de gerçekte bu kadar çok zorbalık varsa aşırı üzüldüm, çirkinsin diye bu kadar zorbalık yapmak sadece kötü kalpli insanların yapacağı bir şey, işte onlarda dizide mevcuttu zaten.
Bir kaç değineceğim konu var, mesela aradan yılların geçmesi yine oldu ama onun sebebi senaristlerin karakterlerin yetişkin olmalarını istemeleriydi bence. İzleyenler ne demek istediğimi anladım, kıs kıs gülüyor. :D Evet Ju Kyung'u başarılı olacak mı diye merak ederdik, hatta düğün sahnesi falan çok iyiydi ama bir kaç kısım vardı eklemeselerdi olurdu bence, zaten saçma sapandı ya neyse. :P Araya girilen yıllara, o sırada yaşananlara ve sonradan buluşmalarını güzeldi en azından sırıtmadı, bu da bir şey. Sadece bir kaç şey hariç :D
Genel olarak gençlik dizilerini seven, kafa dağıtmalık, çok yormayan, entrika bulunmayan dizileri isteyenlere birebir. Bu tarz diziler arıyorsanız bakabilirsiniz. Bu arada ben yine Ben Ölürsem Kitap Biter'den Öznur ile izledim ama o yoğunluktan dolayı bitiremedi, o sıra ikizde izlemeye başladı ve benden önce bitirdi. Yıllar sonra ilk defa bu kadar hızlı dizi bitirdi. :D Yorum yazar mı bilmiyorum. :)
Yorumu toparlarsak dizi hakkında düşüncelerim bu yönde, yılın dizisi değil ama güzeldi, gerçekten güzeldi. Sizde yukarıda saydıklarım gibi bir dizi arıyorsanız bir bakın derim. :)
Son olarak, aklıma yeni geldi, Ju Kyung'un Soo Ho'ya stresini, üzüntüsünü atsın diye ona aldığı eşyalar ve örgü ipleri aşırı tatlıydı. Ve bu önemli yerleri unuttuğum için kesinlikle bunlarla ilgili not defteri tutmalıyım. :)



Henüz son düzenlemeler bitmedi ama sona satırları yazayım. Buraya kadar okuduğunuz için ayrıca teşekkürler, başka yorumlarda görüşmek dileğiyle. Sevgiyle, sağlıcakla kalın^^




Buralarda da varım^^







9 yorum:

  1. Esas erkek karakterin başka bir dizisini izlemiş ve onu orada çok sevmiştim. Bu diziyi izlersem de ikinci erkek sendromu yaşayacağıma emin ama ;(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bilmediğim çok dizisi vardı ama izler miyim bilmiyorum. :D Ben de öyle düşündüm ama esas erkek için öyle bir rol yazmışlar ki e yazık ki ikinci erkek sendromu pek yaşamadım. :D

      Sil
  2. Hepsini okudum ❤ öyle büyük bir aşkla yazmışın ki okumamak mümkün değil. Düşün ben Kore fanı hiiiç değilim :)) yarım bıraktığım bir dolu dizim olduğunu sayende hatırladım. Bir ara onları bitirsem iyi olur. Üstelik sevdiğim diziler. Ellerine sağlık yine cıvıl cıvıl bir yazı olmuş ❤❤

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaa çok teşekkür ederim <3 Sevdiğim dizinin yarım kalması beni üzer, o yüzden başka diziye başlamadan bekletsem de bitiriyorum. :D Sende bitirir, yenilerine başlarsın umarım. <3

      Sil
  3. Eun Woo nun oyunculuğunu çok fazla eleştiren var. Oynadığı dizileri izlemedim. Ama Master in The House programına daimi olarak katılmıştı. Karizmasını bozmamak için kendisini fazla kasıyor gibi hissettim. Ya da fazla narin büyütmüşler. 😂 Webtoon u okumaya başlamıştım yarım kaldı. Bir ara bitireyim ben onu. Ya da yorumundan sonra diziye hızlıca bir göz atarım. Kalemine sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kasma mevzusu için ben de anlamdım am yapı bakımından öyle bence, rollerini öyle seçiyor gibime geliyor. Webtoon'a devam etmedim, en son neler olduğunu bildiğimden devam etmem belki de. Sen okur, yorum yazarsan onu beklerim ama .D

      Sil
    2. Eunwoo'nun oyunculuğu gerçekten çok iyi. Sadece çocuğun üstüne belli bir rol oturtmuşlar, sorun bu. Çocuğa hep bu tarz roller geliyor. Aynı zamanda bir sahne birden fazla kez çekiliyor ve yönetmen hangisini seçerse o gösteriliyor. O sahnedeki oyunculuğu beğenip seçmişler sonuçta. Bence bu çocuğa farklı tarzda bir rol gerekiyor acilen. Aynısını Lee Minki'ye de yapıyorlar bir süredir. Hep soğuk adam rolleri alıyor oysa çok iyi bir oyuncu. Sadece iki bölüm oynadığı bir dizide öyle iyi oyunculuk yapmıştı ki onu başrol zannetmiştim. O öldü diye diziyi bırakmıştım.

      Sil
    3. Onuda başka bir rol alarak atmalı üstünden, yetenekli, böyle rollerle harcarlarsa üzülürüm. :/

      Sil
  4. Evet, baştan aşağı klişe ama bir abla ve enişte var ki hiç klişe değil, sırf onun için izleyebilirsin. Bekliyorum yorumunu o zaman^^

    YanıtlaSil

Elinizi korkak alıştırmayın.^^ :D