8 Haziran 2020 Pazartesi

Film Meydan Okuması #1^^

Selam^^
Hayata Dair Her şey Film meydan okuması başlattı, normalde her gün bir soruyu yanıtlamak gerekiyordu ama ben yapamam diye böyle toplu cevap vermek istedim. 30 soru var, 10 soruya cevap vererek üç yazıyla bitirmeyi düşünüyorum.
Gelelim sorulara^^




1. En az sevdiğiniz film hangisi?
Şimdi ben ne yazayım :D
Son zamanda popüler olan filmi yazayım bari, Yedi Numaraları Koğuş. Güzeldi ama çokta değil, az sevdim.

2. En son izlediğiniz film hangisi?
Biraz önce Beyaz TV'de Ölümcül Tuzak'ı izledim ama bitmedi. .D

3. En sevdiğiniz aksiyon/macera filmi oyuncusu?
Çok aksiyon/macera filmi izlemiyorum ama illa biri diyecekseniz Jackie Chan, olur mu? :D

4. En sevdiğiniz korku filmi hangisi?
Çığlık. :P

5. En sevdiğiniz drama filmi hangisi?
Miracle In Cell No 7 ve Sanam Teri Kasam.

6. En sevdiğiniz komedi filmi hangisi?
Çok fazla var, aklıma gelmiyor şu an. :D

7. Sizi mutlu eden bir film seçin.
Kocan Kadar Konuş. :D

8. Sizi mutsuz eden bir film seçin.
Kötü filmler. :D

9. Repliklerini ezberlediğiniz bir film seçin.
Kocan Kadar Konuş. :D

10. En sevdiğiniz yönetmen kim?
Arka planla pek ilgilenmiyorum, şu an sorsanız bir tane yönetmen ismi söyleyin diye söyleyemem. :D




Ne kadar bilgi verici bir yazı oldu değil mi, çoğu boş. :D
Neyse bir kere söz verdik sözümüzü tutalım. Umarım diğer 20 soruya daha iyi cevaplar veririm. :)
Sağlıcakla kalın^^




Buralarda da varım^^



14 yorum:

  1. Allah'ım mimler havalarda uçuşuyor bu araa *-* Bu güzelmiş ama aklımda bulundurayım. Kocan Kadar Konuş gerçekten eğlenceliydi :)

    YanıtlaSil
  2. Ayy çok güzel olmuusss 😍 bayıldım filmlereeee 🌸 ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  3. Kocan Kadar Konuş beni de çok güldürüyor 😂 Eline sağlık!

    YanıtlaSil
  4. Yaa diğerlerini daha uzun yaz hemen bitti :) ben bir kaçına bakayım mesela Kocan Kadar Konuşa :)

    YanıtlaSil
  5. Çok güzel bir yazı olmuş canım. Bayıldım filmlere. 🥰 🥰 🥰

    YanıtlaSil
  6. yaa esraaa senin bu kadar kısa yazmana alışık değilim ben diğerlerini daha uzun yorumla lütfen hemen bitiverdi..^^ çok güzel olmuş ellerine sağlık kocan kadar konuşu izlemedim bir bakayım:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaaa :D Teşekkür ederim, bu böyle ikinci yorum. :) Tavsiye ederim. :)

      Sil
  7. Çığlık serisini izlemedim ama korku türünde baya beğeniliyor😄

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tavsiye ederim, eskilerin en iyi korku-gerilim filmi. :)

      Sil

Elinizi korkak alıştırmayın.^^ :D