18 Haziran 2020 Perşembe

Mirasçılar 2//Kim Eun-Sook Kitap Yorumu^^

Merhabalar^^
Tehlikeli Yalanlar kitabı bittikten sonra daha rahat kitap okumak istedim. Kitaplığa göz gezdirirken seneler önce birinci kitabını okuduğum Mirasçılar'a takıldım. Hem rahat okunur hem de seri olarak bitirmek istedim. Birinci kitabın yorumunu buradan! okuyabilirsiniz.
İlk kitabı sevdiğimi hatırlıyorum ama bunu okurken sıkıldım. Dizisine Lee Min Ho için katlanabiliriz, gerçi ben sevmiştim ama şimdi bakınca Park Shin Hye'nin donuk halleri insanı çileden çıkarıyor.
İyi ki o zaman izlemişim, şimdi olsa yarıda bırakırdım. :D


Kim Tan ve Cha Eun Sang’ın hikâyesi kaldığı yerden devam ediyor. Duygularından emin Kim Tan, Cha Eun Sang’ı bu aşka ikna etmek için elindeki tüm fırsatları kullanıyor. Ancak Choi Yeong Do’nun da itirafıyla Cha Eun Sang, tam bir aşk üçgeninin içinde sıkışıp kalıyor. Acaba Cha Eun Sang’ın doğru seçimi yapabilecek cesareti var mıdır?
İmparatorluk Lisesi’nde ise Kim Tan ve Cha Eun Sang’ın haberi bir bomba etkisi yaratırken, okulun zengin öğrencileri arasında da bir savaş başlıyor. Hayatları daha doğmadan önce kararlaştırılmış ve gencecik yaşlarını değil, ailelerinin isteklerini yaşayan İmparatorluk Lisesi öğrencileri bu savaşta ne yapacaklar? Ailelerinin köleleri olmaya devam mı edecekler yoksa isteklerinin ve tutkularının peşinden mi gidecekler?


En son çatıda yaşanan olayda kalmış kitap, oradan devam ediyoruz. Okurken esas erkeğin Yeong Do olmasını istedim, burada çok üzüldüm kendisini oysa ki dizide pek üzülmemiştim. İkinci kitapta Yeong Do daha güzel sevdi. İlk kitabı sevip bundan sıkılmam da ayrıca değişik bir durum. Nedense çok fazla tekrarlandı, dizi de çok dikkatimizi çekmiyor ama kitapta sıkılıyoruz.
Okumaya başladığım zaman açıp diziye biraz daha baktım da, cidden Lee Min Ho almış götürmüş.
Kitapta okurken olaylar gözümde canlandı, sadece bir kısmı çok bekledim o da olmadı. Açıp diziden izleyeyim bari. :)


Başka yazacak bir şey bulamıyorum, diziyi izleyip sevdiyseniz kitabını da okuyun. Burada düşünceleriniz farklılaşıyor. Burada, dediğim gibi Yeong Do'yu daha çok sevdim, onun esas erkek olmasını aşırı derecede çok istedim. :D Okuyanlar yoruma gelsin bakalım sizde öyle mi düşünüyorsunuz.


 Diziyi merak edenler için yorumu BURAYA bırakıyorum.^^



Kitaba Puanım 5/3^^



Alıntılar^^


"Öyle olsa bile elini bırakmayacağım. Bı şekilde devam edeceğim. Bu şekilde gidersem yolun sonunda sen olacaksın değil mi?"


*****


"Ama böyle el ele tutuşursak yakınımda olduğunu sanmaya başlayacağım. Dün sormuştun ya mutsuzluğundan biri de ben miyim diye. Hayır, sen mutsuzluklarımın içindeki şansımsın."


*****


"Cha Eun Sang için pislik biri olmaktan korkmam."






Başka yazılarımda görüşmek üzere^^





Buralarda da varım^^




1 yorum:

  1. Seversin belki, belli olmaz. Alı koymak istemem. ;) Ben de Legend Of The Blue Sea'yi izliyorum, Lee Min Ho olsa da 16 bölümde bıraksalardı diyorum. :/

    YanıtlaSil

Elinizi korkak alıştırmayın.^^ :D