31 Aralık 2020 Perşembe

2020 yılının En'leri, Kitaplar^^


 

Selam^^
Yılın klasikleşen yazımızı yazıyorum çok şükür, çok şükür diyorum çünkü hayattayız ve hamdolsun virüse yakalanmadık. :) Geçen sene2019'a veda ettiğimiz zaman iyi dileklerle başlamıştık ama daha Ocak ayından başladı afetler, virüsler. Tabii bunu yıla atmak çok saçma ama 2020 unutulmayacak yıllardan, nasıl unutur ki insan. Hem ne kadar zorlu geçmiş olsa da bizim açımızdan güzel yıldı da. 7 senedir beklediğimiz hayırlı bir işimiz oldu, sonra yine uzun zamandır düşündüğümüz ama yapamadığımız araba değiştirme mevzusu oldu, bir de hasret kaldığımız kişilerle seneler sonra buluştuk. Bunlar güzel olaylar bence, şimdide kuşumuz Bulut yumurtladı, olursa yavrucakları olacak inşAllah.
Bu kadar olaydan sonra tabii kitap okuduk, dizi-film izledik.
Kitapta hedefim 50'ydi ama yapamadım. :'(
2021 hedefim için yine 50 yapacağım, ne zaman başarırsam o zaman yükseltirim sayıyı. :D Gerçi kötü de değil, şu an 45.kitabımı okuyorum. 5 tane daha okumam gerekiyordu ama ne yapalım. :/
Sizlerin hedefler ne alemde?
Yapabildiniz mi?
Cevaplarınızı bekliyorum, gelelim 2020'nin En'lerine^^




Yılın EN Beğendiğim İlginç ve Duygusal Kitapları^^


Aşk ve Diğer İhtimaller//Betül Güçlü^^



Vatan Yahut Silistre//Namık Kemal^^


Tanyer- Zifir ve Fecir^^



Genç Kız Kalbi//Mehmet Rauf^^



Çingene//Ahmet Mithat Efendi^^



Korku//Stefan Zweig^^



Bilinmeyen Bir Kadının Mektubu//Stefan Zweig^^





Yılın EN Beğendiğim Fantastik, Distopya Kitapları^^


Harry Potter ve Azkaban Tutsağı//J.K. Rowling^^



Karanlık Zihinler//Alexandra Bracken^^



Duman ve Kemiğim Kızı//Laini Taylor^^



Dikenler ve Güller Sarayı//Sarah J. Maas^^



Yansıma Lande ve Yansıma Luda Kuka^^



Hava Uyanıyor//Elise Kova^^





Yılın EN Duygusal Kitapları^^


Aşk ve Diğer İhtimaller//Betül Güçlü^^



Bilinmeyen Bir Kadının Mektubu//Stefan Zweig^^






Yılın EN Beğendiğim Komik, Eğlenceli Kitapları^^

Aşk ve Diğer İhtimaller//Betül Güçlü^^



Yaklaşma//Elif Yıkılmaz^^



Bir Deli Bahar Rüyası//Damlanur Büyükşen^^



Sarı Puantiyeli Şemsiye//Betül Güçlü^^



Sevgili Limon Çiçeği//Betül Güçlü^^



Son Şans//Damlanur Büyükşen^^



Avukat Sindirella//Laviniapiaf^^





Yılın EN Hayal Kırıklığına Uğrattığı Kitaplar^^


Sisli Hatıralar Rıhtımı//Hazel Gaynor^^



Gül Limanı oteli//Debbie Macomber^^




Geçen sene ki yazıma bakınca az kitap okumuş olsam da güzel kitaplar okumuşum. Bu sene de öyle ama geçen sene ki gibi değil nedense. :D 2021'de daha güzel ve çok kitap okumak dileğiyle.
Şu an Jane Austen Hayatımı Mahvetti kitabını okuyorum, zaman olsaydı bitirebilirdim ama 50'ye daha çok var. :D
Beğendiklerimi öneriyorum, seversiniz belki. :)
Yorumları blogumda bulabilirsiniz. :)
Gelelim Dizi ve Film En'lerime. :D


Ondan önce geçen senelerde ki yazılarımı linklerini vereyim. :)


2012 yılının En'leri, Kitaplar^^ Tık Tık!!
2012 yılının En'leri, Kore, Film, Dizi^^ Tık Tık!!

2013 yılının En'leri, Kitaplar^^ Tık Tık!!
2013 yılının En'leri, Kore, Film, Dizi^^ Tık Tık!!

2014 yılının En'leri, Kitaplar^^ Tık Tık!!
2014 yılının En'leri, Kore, Film, Dizi^^ Tık Tık!!

2015 yılının En'leri, Kitaplar^^ Tık Tık!!
2015 yılının En'leri, Kore, Film, Dizi^^ Tık Tık!!

2016 yılının En'leri, Kitaplar^^Tık Tık!!
2016 yılının En'leri, Kore, Film, Dizi^^Tık Tık!!

2017 yılının En'leri, Kitaplar^^Tık Tık!!
2017 yılının En'leri, Kore, Film, Dizi^^Tık Tık!!

2018 yılının En'leri, Kitaplar^^Tık Tık!!
2018 yılının En'leri, Kore, Film, Dizi^^Tık Tık!!

2019 yılının En'leri, Kitaplar^^Tık Tık!!
2019 yılının En'leri, Kore, Film, Dizi^^Tık Tık!!





Buralarda da varım^^







6 yorum:

  1. Off maşallah baya gelenek olmuş sizinki gerçekten :) ben 21 okudum benim için iyi hep 14 te kalırdım 😄

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet bloga başladığımdan beri yapıyorum, daha nice senelere inşAllah^^ İyiymiş, seneye daha çok olması dileğiyle...

      Sil
  2. Avukat Sindirella keyifli bir kitaba benziyor, 2021 hedefim gerçekleştirmem zor olsa bile haftada 1 kitap :) 2020 yılına bakarsak çok zor olacak ama bakalım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayy hadi bakalım, belli olmaz belki olur. :)

      Sil
  3. Ben kitap konusunda hedefimi tutturdum. Tabii bunda hile yapıp ince kitaplar okumamın etkisi olmuş olabilir :-) Hedefi tutturunca hemen hedef kitap sayımı da artırdım. İlk ay için güzel okuyorum. Umarım 2021 çok kitap okuduğumuz ve okuduğumuz kitapları beğendiğimiz bir yıl olur. Mutlu yıllar :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaaa adına çok sevindim, inşAllah ben de bu sene tuttururum. Ben de şimdilik iyi gidiyorum, umarım ikimizde hedefimizden fazla kitap okuruz. :)

      Sil

Elinizi korkak alıştırmayın.^^ :D