31 Aralık 2020 Perşembe

2020 yılının En'leri Film, Dizi^^


 
Tekrardan Selam^^
Yılın son yazısı. :D Bu Yıl geçen yıla göre daha fazla yazı yazdım, bu beni mutlu etti. İlginç yazılar olmadı ama seviyorum böyle devam etmeyi.
Dizi konusundan geçen sene gibiyim, güzel diziler izledim ama çok fazla izleyemedim bir de çokta muhteşem diziler olmadı ne yazık ki. :/  Ya da ben kendimi veremedim dizilere.
Bu sene ikizle yabancı, Netflix dizileri de izledik. Onları paylaşmayacağım ama isimlerini söyleyeyim.
Emily Paris'te yorumu blogda. Sonra Anne With An E. Şimdide gençlik sitcom dizisi  Ashley Garcia: Dâhi ve Âşık izliyoruz, henüz bitmedi.
Youtube'dan Çin dizisi de izliyorum, biterse yorumlar gelecek inşAllah. :)



Yılın EN Beğendiğimiz, Sevdiğimiz Dizileri^^

The Secret Life Of My Secretary^^



School 2017^^



Heart To Heart^^



Find Me In Your Memory^^





Yılın En İlginç ve Dikkat Çeken Dizisi^^

Extraordinary You^^



Heart To Heart^^



Find Me In Yoru Memory^^





Yılın EN Hayal Kırıklığı Yaratan Dizileri^^
Yarım Kalanlar^^


The Legend Of The Blue Sea^^



Touch Your Heart^^



Abyss^^



Forste^^




Yılın En İyi Çiftleri^^

The Secret Life Of My Secretary^^
Kim Young Kwang&Jin Ki Joo^^



Find Me In Your Memory^^
Kim Dong-Wook&Mun Ka-Young^^




Yılın Filmleri^^

Your Name^^



Bak Şu Leyleğe^^



Aman Reis Duymasın^^



Bir Şans Daha^^




İzlemek İstediklerim^^


The Best Hit^^



Waikiki 2^^



Good Costing^^



It's Okay To Not Be Okay^^



Tale Of The Nine Tailed^^



Hotel Del Luna^^



Old School Intern^^



Search WWW^^



The King: Eternal Monarch^^




Şu An İzlediklerim^^

When The Weather Is Fine^^





Start Up^^






Ve son yazınında sonuna geldik^^
Dizi konusunda da kitaplar gibi çok iyi değildi, en sevdiğim diziler bir kaç tane ama hakiki diziler. :D
Geçen sene ki izlemek istediklerimin çoğunu izlemişim, bu güzel. Bakalım 2021'de izleyecek miyim. :)
Eskisi kadar güzel Kdramalar çıkmasa da umarım 2021'de şöyle Goblin ve Moon Lovers gibi diziler çıkar.
Son izlediğim iki dizide biterse ne izleyeceğim hakkında bir fikrim yok, bakalım hangi dizi ilgimi çekecek. :) Önerilerinizi alırım, belki gözden kaçan diziler vardır. 
Dizilerin yorumları blogda mevcut, beklerim^^
2021, 2020'den daha güzel daha sağlıklı, virüssüz geçer.
Yine aynı dileklerimizi, dualarımızı edip yeni yıla geçelim.
Mutlu, Sağlıklı, Huzurlu, Afetsiz ve daha güzel şeylerle geçer inşAllah^^
Sağlıcakla kalın^^




Merak edenler için eski yazılar;

2012 yılının En'leri, Kitaplar^^ Tık Tık!!
2012 yılının En'leri, Kore, Film, Dizi^^ Tık Tık!!

2013 yılının En'leri, Kitaplar^^ Tık Tık!!
2013 yılının En'leri, Kore, Film, Dizi^^ Tık Tık!!

2014 yılının En'leri, Kitaplar^^ Tık Tık!!
2014 yılının En'leri, Kore, Film, Dizi^^ Tık Tık!!

2015 yılının En'leri, Kitaplar^^ Tık Tık!!
2015 yılının En'leri, Kore, Film, Dizi^^ Tık Tık!!

2016 yılının En'leri, Kitaplar^^Tık Tık!!
2016 yılının En'leri, Kore, Film, Dizi^^Tık Tık!!

2017 yılının En'leri, Kitaplar^^Tık Tık!!
2017 yılının En'leri, Kore, Film, Dizi^^Tık Tık!!

2018 yılının En'leri, Kitaplar^^Tık Tık!!
2018 yılının En'leri, Kore, Film, Dizi^^Tık Tık!!

2019 yılının En'leri, Kitaplar^^Tık Tık!!
2019 yılının En'leri, Kore, Film, Dizi^^Tık Tık!!



Buralarda da varım^^







16 yorum:

  1. Listen çok güzel. :) Aynı dizileri izlemişiz. :)

    YanıtlaSil
  2. İzlemek istediklerinde güzel diziler var. Özellikle Hotel Del Luna ve Its okay to not be okay öneririm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İkisini de çok merak ediyorum, bakalım ne zamana denk gelecek. :)

      Sil
  3. Your Name çok iyidi. Hotel Del Luna nın oyuncularını çok sevsem de, Nine Tailed ondan çok daha iyi bana göre ( henüz bitirmedim?

    YanıtlaSil
  4. Eskisi kadar Kore dizisi izleyemiyorum ama bir kaç tane not aldım içinden :)

    YanıtlaSil
  5. Listeye bayıldım içinden bir çok dizi seçtim kendime 😊

    YanıtlaSil
  6. Kore dizilerinin eski tadları yok gibim sanki :/ 🤭

    YanıtlaSil
  7. ağlamak istiyorum netflix im yok en güzel diziler de orda :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında çeviri sayfaları var, Netflix'de olan oralarda da oluyor. Bak derim. :)

      Sil
  8. Ne kadar çok Kore yapımı :-) 2020'yi de hiçbir Kore dizisi izlemeden bitirdim ama 2021'den umutluyum. En azından bir dizi izleyeceğim. Belki sen de daha çok Amerikan dizisi izlersin. İngilizler de çok güzel diziler yapıyor. Espri anlayışları bizden çok farklı ama bir şans verebilirsin. Yeni yılda yeni şeyler deneyelim bakalım :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Not alayım bunu, Netflix sağ olsun önüme sunuyor güzel diziler. Senden yardım alırım belki diziler konusunda. :)

      Sil

Elinizi korkak alıştırmayın.^^ :D