19 Aralık 2020 Cumartesi

Find Me In Your Memory//Kore Dizi Yorumu^^

Merhabalar^^
Nasılsınız? Nasıl gidiyor karantina günleri. Bu süre zarfından kitap, dizi&film ile gidiyordur herhalde. Bitip gidecek inşAllah bu hastalık, sağlıkla atlatırız bu zamanları inşAllah.
Siz neler izliyor, neler okuyorsunuz? 
Ben When The Weather Is Fine dizisini izliyorum, başka dizilere geçmek istediğim için hızlandırmaya aldım ama bakalım ne zaman bitecek.
Şimdi yorumunu yapacağım diziye ise bayıldımm, çiftler, konu hepsi birbirinden güzeldi. Zaten başlamam vesile olanlarda bunlardı.
Dizimiz 32 bölümden oluşuyor, uzun versiyonu 16 bölüm. Netflix'de ne yazık ki yok, ben Firarice Paylaşımlardan indirip izledim. Onlara da ayrıca teşekkür ediyorum. 
Konu drama yakın, ama izlerken çokta eğleniyorsunuz. Ayy çok kısa oldu ama şu an aklıma hiçbir şey gelmiyor. Ben en iyisi konuya ve karakterlere geçeyim. :)


Dizi, Hipertimezi nedeni ile anormal bir şekilde yaşadığı her anı canlı bir şekilde hatırlayan bir adam (Kim Dong-Wook) ile psikolojik savunma mekanizması nedeni ile hayatındaki en önemli anları unutan bir kadının (Mun Ka-Young) arasındaki aşk hikâyesini anlatmaktadır.

Güney Kore Sineması sitesinden alıntıdır. 


Kim Dong-Wook//Lee Jung-Hoon^^
Ünlü bir spiker olan Jung Hoon'un sıra dışı bir hastalığı vardır, küçük yaştan her anını hatırlayan Jung Hoon yaşadığı trajediden sonra hayata tutunmaya çalışır, başarır da, ta ki canlı yayına katılan Ha Jin'e kadar.
Dong Wook'cuğumu ilk bu dizide izledim, bir çok dizisi var ama benim bu dizide tanışmam çok iyi oldu. Diğerleri de iyi ama burada çok çok daha iyi. Zaten ses, oyunculuk vs. bayıldımm. Açar sırf kendisi için izlerim. :) Yeni ve aynı bunun gibi bir dizi çeksin, bekliyorummm <3
Oynadığı ve orada görünce şok olduğum dizisi Coffee Prince'di. Çok değişmiş o diziden sonra. :O



Mun Ka-Young//Yeo Ha-Jin^^
Oyuncu olan Han Jin yıllar önce yaşadığı olaydan sonra bazı anıları unutur, hatırlamaması gereken anılar olduğundan çevresi çok dikkat etmektedir. Yeni film tanıtımını yapmak için haberlere katılan Ha Jin spiker Jung Hoon'a vurulur.
Bu kızı Tempted dizisinde hiç sevmemiştim ama oradaki oyunculuğu çok iyiydi. Burada da çok iyi ama orada kötü ve sert rolü vardı. Bu dizide iyi, minnoş, tatlı bir karakteri canlandırdı. Minnoş rolleri oynamak daha kolay, zor olan sert ve kötü rolleri oynamak. O yüzden kızın geleceği çok parlak. Kim Dong Wook ile arasında 10 yaş var ama hiç öyle yaş farkını belli etmedi, sırıtmadılar. :)




Lee Jin-Hyuk//Jo Il-Kwon^^
&
Kim Seul-Gi//Yeo Ha-Kyung^^

Dong Wook'un asistanı olan Il Kwon tam çatlak asistanlardan biriydi. İlk defa burada izledim ama çok yabancıma gelmiyor.
Ha Jin'in hem ablası hem menajeri olan Ha Kyung ablası için elinden geleni yapar, eğitimini, geleceğini bile yarım bırakır. Kendisini tanımayan yoktur diye düşünüyorum, kızın çok nadir başrol dizileri var, oysa ki o kadar çok hak ediyor ki daha iyi rolleri. Burada da iyiydi ama nerede başrol nerede bu rol.




Jang Young-Nam//Choi Hee-Sang^^
&
Lee Seung-Joon//Kim Chul-Woong^^

Dong Wook'un patronu ve yönetmeni olan çiftimiz.
Dizide karı koca ve patron çalışan olarak karşımıza çıkıyorlar, kadının evin ağası gibi davranması çok tatlıydı. :D Ama arada tatlı oluşları da çok güzeldi. :)

Resimler^^


Ama çok iyi değiller mi arkadaşlaaaaaar <3




Bu sahne çok kötüydü :'(





Uzun zamandır bu klişeyi görmüyorduk. :D


Burada kızın yerinden olmak istemezdim. :/ Kötü bir şey yok ama Dong Wook'un davranışından sonra tirip atmasını beklerdim asdfghjklşi



Kurtarıcımızzzz


Bunun editlenmiş fotoğrafını bir süre duvar kağıdı olarak kullandım, çünkü çoooook güzel <3 Bulabilirsem yine yapayımm



Bazen dizinin yan çiftleri diziyi alır götürür, bazende asıl çiftler kadar ilgi görürler. İşte bunlar ikinci kategoriye giriyor. :D



Şu yorumu yazıyorum ama gelin görün ki telefonuma atıp izleme isteğim tavan :D Bu fotoğrafı da alıp duvar kağıdı yapayım bari. :D


İyi kalpli biriydi ama çok patavatsızdı asdfghjklş






Güzel sevdi şapşik asdfghj


Az üzülmedin beee


Arkadaş ilk bölümde konuktu ama ben dizide oynuyor sandım, çokta sevinmiştim hani :D



Güzeeeeeeel asdfghjklş



En soldaki ve sağdaki oyuncular dizinin çoğu yerinde vardı ama çok fazla karakter olmasın diye eklemedim, siz izleyip öğrenin derim. :)



Gifler^^




Tatlı yaaa <3


kalpkalpkalp



Devamını dizide izleyin asdfghjkl


Gülünce de çok tatlı yaaa 😎







Ama nasıl güzel gif <3




kalpkalpkalp



Hayran kaldım şu stüdyoya, haberlere başlama olayı falan da çok iyiydi.







Diziyi yeni izleyecek olanları şu an çok kıskanıyorummm







Ostlar^^

Jooyoung (주영) - Here We Are

Yang Pa (양파) - A Memory In My Heart


Dizideki favori iki ost'um. Here We Are o kadar iyi ki sürekli dinlemeyi, o nakaratın sürekli devam etmesini istiyorum...



Ve Son^^

Yukarıda yazdıklarımdan az çok anlamışsınızdır sonda ne yazacaklarımı. :) Tahmin edip ters köşe olduğum yerler oldu, çook sevdiğim ama nefret ettiğim yerlerde. Mesela Dong Wook'un eski doktoru beni sinir etti, bencil şey. Sonra gerçekleri öğrenen Dong Wook'un verdiği tepkiye şaşırdım ama aşırı mutlu etti beni, Ha Jin'de gerçekleri öğrendiğinde verdiği tepki şaşırttı ama o sonda illa ki senaristlerin saçma son yazmaları yüzünden verdiği karar gerçekten saçmaydı. Tamam sonunu beğendim, -spoiler değil bu arada, zaten devam ettikçe neler olacağı ortada- ama ne gerek var mı böyle güzelim dizinin sonunu bu hale getirmeye, normal şekilde devam etseydi bir yerinize bir şey mi olacaktı? Çok merak ediyorum Koreliler bu sonları çok mu seviyor ki hep aynı şey dönüp duruyor. Yani oyuncular, farklı konular olmasa Kdrama yerlerdeydi bence, zor izlenirdi yurt dışlarında. NEYSE.
Diziyi gerçekten çok sevdim, böyle bir anda yumuş yumuş olurken bir yandan üzülüp, ağlayacak kıvama gelebiliyorsunuz. Çiftlerin uyumu, yan karakterler, konunun belli bir yere kadar gidişi ve merak edilesi olaylar. Tahminlerim hiç tutmadı bu dizide, belki de o yüzden daha çok sevdim. 
İzleyip izlememek size kalmış, benim yorumum böyle^^
Başka dizi yorumlarımda görüşmek dileğiyle^^






Buralarda da varım^^





 

18 yorum:

  1. Benim de izleme listemde bu dizi ama kim bilir ne zaman izleyeceğim :) Eline sağlık..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ön sıralara al diziyi bence :) Teşekkür ederim^^

      Sil
  2. Bol bol resimli olmuş valla ellerine sağlık. Bende yeni bir dizi bitirdim sırada bu var bakalım nasılmış 😍

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim^^ Hadi bakalım, bekliyorum yorumunu. :)

      Sil
  3. İzlenecek o kadar çok dizi var ki! Ne yapacağımı şaşırdım. 😂

    YanıtlaSil
  4. Senin sayende Kore dizileriyle tanisacagim bu gidişle 🤩

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hiç hayır demem :D Hemen önereyim bir kaç tane. ;)

      Sil
  5. Ben bakayım buna en iyisi emeğine sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim, izlersen alırım yorumunu. :)

      Sil
  6. Kısa ama eğlenceli bir dize önerirmisin Kore olsun😊 hep vakitsizlikten şikayet ettim ama artık izlemek istiyorum😭 özlemişimö

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Instagram'da önerdim ama merak edenler için buraya da yazayım. :)
      Queen Of The Ring
      Splash Splash Love
      Something About %1
      en sevdiklerim. :)

      Sil
  7. Ben daha önce hiç kore dizisi izlemedim ama buna başlayacağım en kısa zamanda ☺️

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Başlangıç için biraz dram olabilir, daha eğlenceli diziler var. :)

      Sil
  8. Yorumunu okuyunca merak ettim diziyi😍

    YanıtlaSil
  9. Bu dizi listemde yoktu, çok tatlı görünüyor. :)

    YanıtlaSil

Elinizi korkak alıştırmayın.^^ :D