31 Aralık 2018 Pazartesi

2018 yılının En'leri, Kitaplar^^


Herkese merhaba^^
Yılın son bir önceki yazısından sizlere sesleniyorum. :D Yılın son günlerinin gelenekselleşmiş En'lerine başladım. Bu sene baya geç kaldım, salı 31 Aralık zannettiğim için kaldı böyle. Umarım yetiştirebilirim.^^
İlk olarak kitapları paylaşacağım. Bu yıl hedeflediğim 70 kitabı bitiremedim, anca 32 kitap okudum, şu anda 33.kitabımı okuyorum. Önümüzdeki sene hedefimi fazla yükseklerde tutmayacağım, hedefimi geçersem ne mutlu bana. :D Bu sene amigurumi bebeklerimiz nedeniyle kitaplara pek vakit ayıramadım ama güzel kitaplarda okudum. İşte bunlar birazdan sizlerle olarak.^^
İlk olarak geçen yılların yazılarının linklerini paylaşayım. ;)


2012 yılının En'leri, Kitaplar^^ Tık Tık!!
2012 yılının En'leri, Kore, Film, Dizi^^ Tık Tık!!

2013 yılının En'leri, Kitaplar^^ Tık Tık!!
2013 yılının En'leri, Kore, Film, Dizi^^ Tık Tık!!

2014 yılının En'leri, Kitaplar^^ Tık Tık!!
2014 yılının En'leri, Kore, Film, Dizi^^ Tık Tık!!

2015 yılının En'leri, Kitaplar^^ Tık Tık!!
2015 yılının En'leri, Kore, Film, Dizi^^ Tık Tık!!

2016 yılının En'leri, Kitaplar^^Tık Tık!!
2016 yılının En'leri, Kore, Film, Dizi^^Tık Tık!!

2017 yılının En'leri, Kitaplar^^Tık Tık!!
2017 yılının En'leri, Kore, Film, Dizi^^Tık Tık!!






Yılın EN Beğendiğim İlginç ve Duygusal Kitapları^^


Bir Anda Aşk//Robin Constantine^^





Anna ve Fransız Öpücüğü//Stephanie Perkins^^





Kül ve Diken//Sarah Prineas^^





Görücü Usulü//Büşra Köprü^^





Yıldızların Altında//İrem Yöndem^^





Harry Potter ve Felsefe Taşı//J.K. Rowling^^





Kusursuz Evcil//Kate Jarvik Birch^^









Yılın EN Beğendiğim Fantastik, Distopya Kitapları^^


Kül ve Diken//Sarah Prineas^^





Yıldızların Altında//İrem Yöndem^^





Harry Potter ve Felsefe Taşı//J.K. Rowling^^





Kusursuz Evcil//Kate Jarvik Birch^^





CamlarŞehri//Cassandra Clare^^









Yılın EN Duygusal Kitapları^^



Yıldızların Altında//İrem Yöndem^^




Kusursuz Evcil//Kate Jarvik Birch^^










Yılın EN Beğendiğim Komik, Eğlenceli Kitapları^^



Anna ve Fransız Öpücüğü//Stephanie Perkins^^





Başka Türlü Bi'Şey//Sandy Hall^^





Leyla ile Mecnun//Burak Aksak^^









Yılın EN Hayal Kırıklığına Uğrattığı Kitaplar^^



Bülbül//Kristin Hannah^^





Bizim Sonsuz Anımız//Lauren Myracle^^





Uğultulu Tepeler//Emly Bronte^^









Yarım Bıraktığım Kitaplar^^


Ev Kızı Evren//Filiz Şakar^^





Bir Sonraki Hayatımız//Lauren James^^









Şu an Okuduğum Kitap^^



Harry Potter ve Sırlar Odası//J.K. Rowling^^






2018'in kitapları böyleydi. Dediğim gibi az kitap okudum ama sevdiğim kitaplar oldu. 
Umarım 2019'da hedefimi gerçekleştiririm, bunun içinde gayret etmeye çalışacağım.^^
Şimdi Dizi-Film En'lerine geçeyim.






Geçen seneler ki dileğim bu sene içinden geçerli.^^

2019 yılı herkese mutlu, huzurlu, sağlıklı ve hayırlı yıllar olur inşAllah^^
2019 yılında çocukların hep gülmesi ve ülkemizin rahata kavuşması dileğiyle^^


MUTLU YILAR^^







Buralarda da varım^^




3 yorum:

Elinizi korkak alıştırmayın.^^ :D