6 Aralık 2014 Cumartesi

Son Adım Aşk//Kimberly Fisk Kitap Yorumu^^

Selam^^

Yine bir kitap yorumu ile sizlerleyim ;) Kapağına ve konusuna hayran kaldığımız Son Adım Aşk kitabını sonun da okudum. Kitabın daha içeriğini bilmeden oturup kapağına aptal aptal bakmışlığım var çünkü şu ana kadar gördüğüm mükemmel kapaklar arasında ve konusuna uyan harika bir kapak olmuş. Neyse kapağı kadar konusu da çok güzeldi kitabın, kitabı çok sevdiğimi belirtmek isterim. Yazarın anlatımı, konunun gidişatı ve o son^^


Jenny nişanlısı ile harika bir iş yürütmektedirler lakin bir gün aldığı acı haber ile her şey tepetaklak olur ve Jerry hayatına eskisi gibi devam edemez. Jared işinden uzaklaştırıldıktan sonra hayatına devam etmek için Jerry ve onun iş yerine mecbur kalmıştır ama işler pekte umduğu gibi gitmez.
Geçmişi unutamayan Jerry yine de yeni hayata şans verip devam edecek midir? Peki Jared planlarından vazgeçecek midir? 
Cevaplar için okuyun derim ;)




Konu için daha fazla söylemek isterdim ama spoilere denk gelmeyin :)

Yazar her bir karakteri ince eleyip sık dokuyarak bize sunmuş. Her bir karakterin hayat hikayesi farklı ve insanı derinden etkileyen yerleri vardı. Bir de Jenny'nin yemek yapma girişimleri beni bitirdi. Sevdim mi sevdim, farklı bir konuydu ama konunun bazı yerlerin de kopukluk vardı yine de bu az rahatsız eden nokta. Yazarın dili akıcıydı, eğer işlerim falan olmasaydı kesin bir iki güne biterdi ama biraz elimde fazla kaldı sanki :P Ayrıca kitabın üzerinde yazan Bir Adım Sen, Bir Adım Ben sözünü çok beğendim ve kitaba cuk diye oturuyor.


Karakterlerimize bakacak olursak, Jared'in yardım sever tavırları ve geçmişte yaşadığı sıkıntıları okurken hem üzüldüm hemde Jerry ne şanslısın kız dedim :P
Jerry ise Jared gibi acılar çekmiş ama artık ayağa kalkmalıydı. Yardım eden birileri oldu tabii Jerry'ye, acaba kim? :P Şaka bir yana güçlü bir karakter kendisi ama bir o kadar da iş ve yemek konusun da vurdum duymaz :P



Kitabımız da bir kaç karakterden daha bahsediyor, Jerry'nin kız kardeşi. Ay nasıl sinir oldum ona anlatamam. Okuyanlar anlamıştır ama okumayanlar için o kadına dikkat please :D

Günümüz aşk kitaplarını okumayı severim, bazı kitaplar hariç. Bunu da sevdim ama yazar biraz daha düzenlemeler yapsın bence ;) Yukarı da dediğim gibi bazı yerler de kopukluk vardı.
Tavsiye kısmına gelecek olursam bu tarz kitapları sevenlere tavsiye ediyorum. Hem aşk hem dostluk hemde acıyı bir arada harmanlayıp sunan Son Adım Aşk tam sizlik ;)


Orijinal kapağa bakacak olursak şahsen bizim ki gerçekten çoook güzel :D


İşte orijinal kapak^^
Benim seçimim belli, peki sizinkiler?? :))


Kitaba Puanım 5/4

Alıntılar^^

Jared Worth her şeyi bildiğini sanıyordu ama kesinlikle yanılıyordu. Direksiyonda Jerry oturuyordu ve koltuğunu bırakmaya hiç niyeti yoktu.

*****

Kalp bir kerede değil zamanla, biraz biraz ve her seferinde acı vererek kırılıyordu, ta ki tamamen un ufak olup geriye hiçbir şey kalmayıncaya kadar.

*****

Barda çalan ağlak şarkıyı duymamaya çalışarak oturdu. Yine biri bir diğerine yanlış bir şey yapmıştı, diğeri de çok üzülmüştü vesaire...Ama kendini ne kadar zorlarsa zorlasın zihni hep aynı yere kayıyordu. Tek bir yere.


Alıntılarımız da böyle^^

Kitabımızı yine önerir, yorumumu sonlandırırım.
Başka bir yorumda görüşmek üzere^^


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Elinizi korkak alıştırmayın.^^ :D