14 Aralık 2014 Pazar

Dileğim sensin// Barbara Freethy Kitap Yorumu^^

Herkese Merhaba^^
Normalde okuduğum kitapları önceden belirlerim ama bu kitabı aniden aldım ve okumaya başladım. Ama o sıraları N.ablamda bu kitabı okuyordu ona özenmiş de olabilirim :P Ama iyi ki okumuşum yazarın kalemine hayran kaldım. Hem aşk hemde polisiye^^ Daha ne olsun. :)


Adrianna zorluklarla geçirdiği çocukluğundan sonra harika bir işe ve nişanlıya sahiptir. Bir gece iş çıkışında hayatı ummadığı şekilde değişir. Wyatt da zor yıllar geçirmiştir ve halen daha zorlu zamanlar devam etmektedir.Wyatt bir gün az da olsa ümitli bir haber alır ve araştırma yapacağı yere yakın dilek çeşmesi görür, inanmasa da şansını denemek ister. O sırada Adrianna da kendine şans getirsin diye dilek çeşmesinin yanına gider. Paralar atıldığı an kader ağlarını örecektir.
Konumuz böyle.



Kitabımız su gibi akıyor. O kadar yalın ve akıcı yazmış ki yazar başlama ile bitme arasında zaman nasıl geçti diyorsunuz. Zaten konu başlı başına ilgi çekici. İki yaralı yürek, iki çaresiz insan, dermanı birbirlerinde bulacaklarını hiç bilmezken bir anda kendilerini hep yan yana ve iz peşinde koşarken bulacaklar.


En başta kitabımız polisiye dedim ama öyle ahım şahım polisiye yok, kitabın gidişatına uygun bir ekşın vardı ;)) Wyatt ve Adrianna'yı  çok sevdiğimi belirtmek isterim. İkisi de kendi halinde harika karakterlerdi. Yaşadıkları sıkıntılar anlatılmaz yaşanır. Bir kere buradan bir sempati duyuyoruz, sonrada ise birbirlerine olan yaklaşımları, daha yeni tanışmış olsalar da verdikleri güven vs. Adrianna bir kere o kadar acılar çekmesine rağmen yine de ayağı kalkıp, yardım etmesine hayran kaldım ve çok sevdim. Bir alkış istiyorum karakterimize :D


Wyatt ise çok acı çekmese de sonrada yaşadıkları gerçekten çok zor. Yaşadıklarına değinmek istemiyorum çünkü spoiler olur, okudukça siz anlıyorsunuz, öğreniyorsunuz zaten ;)
Kitabımız sona doğru daha da heyecanlanıyor, neler olacak, kim nereden çıkacak diye merak ediyorsunuz veee... gerisi kitapta :D
Kitap da tek olumsuz yorumum ise sonu oldu, bundan da bahsetmek istemiyorum yine spoiler olur :D Ama yazar daha iyi yapabilirdi ;) Okuyanlar anlamıştır, okuyacaklar da okudukları zaman anlarlar ;)


Yazarın bir çok kitabı çıktı ülkemiz de o kadar güzel yazmış ki kesinlikle diğer kitaplarını da okuyacağım. Harika bir kalemi olduğunu baştan söylemiştim ama polisiye ve aşkın olduğu kitapları hep sevmişimdir sadece fazla okumuyorum o ayrı :D

Çıkmış kitaplarımıza ve kapaklara bakacak olursak;


Çıkmış kitaplar böyle^^
Daha hepsini okumadım en kısa zaman da inşallah :D


Bu da kitabımızın orijinal kapağı. Doğrusu hem bizim ki hemde bu orijinal kapak çok güzel. Her ikisini de beğendim ;))

Kapak araştırması yapınca bir çok kitabının olduğunu fark ettim, inşallah en kısa sürede çıkar diyeceğim bu yazarı severler için çünkü benim daha 3 tane daha okuyacağım var :D
Kitabımızı okuyun derim, Aşk ve heyecan bir arada olan kitapları severler beğenir hatta bu tarzı daha yeni okuyanlar da sever ;) Kesinlikle okuyun derim^^


Kitabımıza puanım 5/5


Alıntılar^^

"Ama aşk risktir. Ne olacağını kimse bilemez. Kalbini ortaya koyarsın ve kimsenin onu kırmamasını umarsın....."

Not: O kadar kitaptan bir tane alıntı bulmuşum, düşünün o kadar hızlı ve heyecanlı okumuş ki fazla alıntı yok :D

Yorumum buraya kadar, başka yorumlar da görüşmek üzere :*


4 yorum:

  1. Ben de serinin ilk iki kitabını okudum ve iki kitap da çok güzeldi. Dileğim Sensin'i de en kısa zamanda okumak istiyorum. Bu arada kitapların kapakları da çok hoş...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yazarın kalemi gerçekten güzel, diğer kitaplarından da şüphe etmiyorum :) Evet kapakları bende çok beğendim^^

      Sil
  2. Merhaba blogunuzu yeni keşfettim ve takibe aldım ben de bloguma beklerim sevgiler :)
    makyajtavsiyem.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler, bende takibe alırım şimdi :)

      Sil

Elinizi korkak alıştırmayın.^^ :D