9 Aralık 2014 Salı

Dikkat!! Aşk Çıkabilir//Asude Kitap Yorumu^^

Herkese Selam^^
Kitabımızı okuyup bitireli çok oldu ama şimdi zaman bulabildim yayınlamak için. Kesin ben bunu yayınlayana kadar bir çok kişi daha okumuştur :D Neyse geç olsun güç olmasın demişler ;) Yoruma gelecek olursam, Asudenin okuduğum ikinci kitabı ve ilk kitabı kadar sevdim. Daha ilk sayfada başlıyor çiftimizin entrikalı yaşamları. Bazı yerler de kızacağınız bazı yerde ise ayyyy ne güzel deyip iç çekeceğiniz bir kitap^^


İlkim küçük yaşta kendini okumaya adamış bir genç kızdır. Ünlü bir Üniversite hocasına dahi asistan olan İlkim başını derslerden ve yeni öğrendiği bilgilerden kaldırıp hayatın akışını göremez. Ta ki bir gün oyuna getirilme amacı ile gece dışarıya çağrılana kadar. O gün hayatında en önemli şeyin notları olduğu inanan İlkim yakın zaman da aslında notlar olmadığı öğrenecektir. Martin Amerikanın en ünlü iş adamlarından biridir. Bir gece uçağını kaçırdığını anladıktan sonra zaman geçirmek için gittiği barda hayatı tek düzenlikten çıkıp bambaşka bir hal alacaktır.
Konumuz böyle.


Çok eğlenceli, komik, yer yer sinir eden bir kitaptı. Neden sinir eden bir kitaptı derseniz bilirsiniz bu tür kitaplarda kızlar okuru sinir etmeden bırakmaz, ne yapar eder zeki dahi olsa kadın aklı der her şeye bir şey bulur. Burada da İlkimciğimiz sağ olsun ;P Martin'ı çok sevdiğimi belirtmek isterim mafya da olsa, Amerikalı da olsa favori karakterim oldu çıktı tabi Tuna'dan sonra ;D Neyse şimdi Tuna'yı araya sokmayalım :D


Konu bakımında sevdim ama çiftimizin bir araya gelmesi, neden evlendiği pek birbirine bağlı değildi, kopukluk vardı ama devamı çok eğlenceli geçti ve bitti. Kitabımız da sadece İklim ve Martin geçmiyor Martin'in kız kardeşi ve yıllar önce boşandığı eşi de geçiyor.
Onlarda ayrılık acısı çeken aşık çift, hallerine üzülsem mi, sevinsem mi yada gülsem mi bilemedim, değişik :P



Hele bi İklim'in annesi var her eve şenlik :)) Ayy o ne güzel seslenmeler sevmeler öyle. Her türlü yiyecek, içeceğe benzetme özelliğine sahip bu karakteri de çok sevdim. Bazen öyle bir hale soktu ki İklim'i kahkaha atasım geldi :D
Burada İklim'e bir dokundurma daha yapacağım :P İklim'cim çok güzelsin zekisin ama zekiliğine leke sürmeseydin iyiydi. Her denilen şeylere inanan kızlardan olmayacağını sanmıştım ama hayal kırıklığına uğrattın beni bee yaa :/

Kitabımız sona doğru bi heyecan bir heyecan anlatamam. O sıralarda yine sinir olmakla meşgul olurken okumaya devam ettikçe şok üstüne şok yaşadım. Yazar bizi nereden vuracağını iyi biliyor ;)



Kitabımız da bir çift daha geçiyor. Bu konuyu sona sakladım :D 
Okuyanlar, Asude hayranları bilir. İsim vermeyeceğim çünkü unuttum :P Neyse o çifti en kısa zaman da kitap halinde okumak istiyorum. Kitapta o kadar sıra dışı bir biçimde anlatıldı ki insanın  Martin ve İklim'i boş verip diğerlerini okuyası geliyor. Aynı benim yaşadığım gibi :D
Not: Buradan mutlu haberi bekliyor olacağım sevgili yazar Asude, duy sesimi :D 

Tavsiye kısmına gelecek olursam su gibi akan, gününüze neşe katacak bir kitap istiyorsanız doğru adrestesiniz. Bu kitapta dahil kesinlikle bir Asude kitabı okuyun derim, eğleneceğiniz zamanlar başlamış olacaktır ;)

Kitabımıza puanım 5/4


Alıntılar^^

"...Biliyor musun, onun doğada bir tanımı bile var. O bir lithops gibi. Türkçesi, yaşayan taş! Kocam da bir taş gibi, bir kaya gibi sert ama yaşayan bir kalbi de var. Çok göstermese de biliyorum anne!"

*****

Martin, Ilkim,i arabadan çıkarıp kapıyı kapatmıştı ki, onun elini kendi elinde hissetti. Başını eğip kızın, avucuna koyduğu şeye baktı. Bu bir kağıt paraydı, üstelik Türk lirasıydı.
Kızın yeşil gözlerini kısık bakışlarıyla incelerken "Bu da ne?" diye sordu.
Ilkim sırıttı. "Bahşişin delikanlı," dedikten sonra gözlüğünü itti ve Martin'ı ayaküstü iki saniyede delirttiğini fark edip keyifle kıkırdadı.

*****

"Sen benim geçmişimi silen bir silgisin. Ve sen benim geleceğimi yazan bir kalemsin!"



Yorumumuz böyleydi, başka bir yorumda görüşmek üzere sevgiler^^



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Elinizi korkak alıştırmayın.^^ :D