16 Şubat 2013 Cumartesi

Cheongdamdong Alice^^ Dizi yorumu :)


Okul zamanın da en çok merak edip izlemek için sabırsızlandığımız dizi Cheongdamdong Alice. Daha tanıtımları ve resimleri yayınlandığında ilgiyi üzerinde tutan dizi ilgiyi hakkedecek kadar da güzeldi :)
Tabii oppam(ız) Park shi ho'nun da katkısı oldu :) Tatlı şey öyle hasdıki dizide, bir 16 bölüm olsaydı izlerdim :)))

Konusuna gelince,
Modacı olan Ha se Kyung işsizlikten parasızlıktan bıkmış usanmıştır. En sonunda bulduğu iş ona büyük bir fırsat yaratır. Eski arkadaşı So yoon Joo'yu seneler sonra görür ve bulunduğu konuma nasıl geldiğini merak eder. Seneler önce babası tarafından mirastan reddedilen Cha seung jo Paris de kalır ve yaptığı sanat eserleriyle köşeyi  dönüp Moda akımına yeni yaklaşım kazandıran Artemis şirketinin Kore başkanı olur. Tabii birde bazı kişilerden intikam almalı demi zengin olmuşkene :D  Ha se Kyung'un yolu artemis başkanımız Cha seung jo'yla karşılaşır ve dizi böylelikle başlar ;)


Artemis başkanımız!!! Cha Seung Jo! :D
Oyy böyle bir başkan istiyorumm kendime :)) Bir tane kendisi yaa, dizide o kadar komikti ki sürekli oppamızın sahnesi olsa da izlesek dedik :) Kendisini Savcı prensesden tanıdık, daha orada kendisine aşık olduk burada da bir kat daha aşık olduk iyi mi :D


Iyk değişik bir tip :P Başlarda kendisini çok sevmedim ortalarda az buçuk sevdim sonlarda yine sevmedim :D Benim içinde değişik durum :D 
Unniyi ilk izleyişimiz yani şimdi oppamıza yakışmamış ama sırf oppa ve konu için izlenir dedik katlandık bu mıymıya :D Oyunculuk iyi ama unni azıcık gül olur mu öyle daha iyi oluyorsun ;)
Modacı olan ama Fransaya gitmediği için iş bulamayıp isyan çıkaran ve bilmediği yollara giden Alice ayy pardon Ha Se kyung


ehehheh Zevk meselesinden tanıdığımız kötü karakter burada da o huyunu yürütmek istedi ama demek yüreği el vermedi ve yarıdan sonra evrim değiştirdi :D
Zenginlerin çöpçatanlık işlerini yapan arada da modaya el atan oppa :D


Dizinin bir kaç bölümlük konuğu olan ve diğer dizilerindeki ağlak olan oppa ortalığı karıştırdı kaçtı :P
Ama yeter artık bir yerde de ağlama oppa :D
Ha se kyung'un eski sevgilisi olan, ama parasızlıktan aşkını unutup ve Ha se kyung'u artemis başkanıyla tanışmasına vesile olan oppa :P


Bir diğer hem kötü hemde iyi olan bacı :D başlarda ne sinir gacıydı bu yaa bir kaşık suda boğulacak kıyamdaydı :P ama sonra kafasına vazo, düştü kendine geldi :P
Geldiği konuma zorlukla ve oyunla gelen So yoon jo konumu tehlikeye girmemesi için elinden gelen yaptı.


Her diziye böyle doktor lazımm :)))
Bunu Kübra'ya itham ediyorum :) Başkan oppamızın en yakın arkadaşı, bizim arkimiz de olsana :D


Başkanımızın babası, ahhahah komedi ajussi yaa nasılda oğluyla inatlaştı, izlemeye değer :D


Oppam şanslısın vesselam :))
Bunlardan bende istiyorum :)


İşte layığını buldun unni :))) ama yakışmıştı da :D


Gözlüklerini yesinler :)) 
Camsız gözlüklerde çok moda yaa ben taksam kafayı yemişsin sen derler :D


Unutulmaz kayınbabasıyla sarhoş olup coşma sahnesi :D


Hep ağlıyor hep ağlıyor :D
Gına geldi oppaa!
Duy sesimi :P

GİFLER^^


Ottikaji ottikaji deme şeklini yesinler :D






Ne sahneydi ama oppa bu hallare düştün yaa ne diyeyim sana :D 
Gülmekten karnımıza ağrı girmişti :P




oynaman da kendin gibi garip bee :D
Ama oppamada yakışmıyor değil :)))



Koşmaya bakın yaa tam senlik bir koşma oppa :D





Her komedi Kore dizisinin sonu da olduğu gibi dram :P
Valla başta güldürüp sonra ağlatıyorlar :/
Ne yazık ki biz ağlayan taraf değildik :P 


SPOİLER VAR! ;)))




Vee geldik mi dizinin sonuna :)) Komedi dizinin sonu dram bitmez değil mi? Tabii kide bitmez bitse de saçmalığın daniskası olur :P
Sonu çook güzel bitti, beğendim en azından yıllar geçmedi ve saçma sapan bir buluşma olmadı :)

Dizi yorumum bayaa geç geldi Biana :(
Şimdi sırada School 2013 var:)) Örtmenim aklıma geldi yaaa :'( :D


12 yorum:

  1. Ahahahhah =D

    Çok eğlenceli ve güzel bir yorum olmuştu kızlar. ellerinize sağlık valla =)

    Hepsini okudum gayet güzel, hoş derken anaaa!!! Giflere bir geldim nasıl yarıldım ama.... hele o oppa'nın koşma sahnesi XD

    Dizinin sonu için teşekkürler. Bazen spoiler seviyorum ^.^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağ ol canımmm:))

      Ahh o gifler yok mu :) daha çok gif vardı ama bloğun hepsini kaplar diye yayınlamadım :)) ehheheh ama ne yapayımm komedi dizilerin sonu hep aynı :P O yüzden verdim gitti ve neden okuyorsun ki spoileri? :D

      Sil
    2. Çünkü diziyi izlemeyeceğim ve o kadar okudum yazıyı bare spoilerı da okuyayım di mi ama!!!

      Hıh..... =D XD

      Öpüyorum ;)

      Sil
    3. İzlemeyecek misin? Büyük konuşuyon :D Bu diziler insanı kendine bağlar daha da bırakmaz bir başlasan zaten :D Hımm dğoru diyon zaten az biraz verdim spoiler :D

      Bende öptüm :*

      Sil
  2. Beni de kore fanı yaptınız ya helal olsun size :) Ay kitap mı okuyayım kore dizisimi izleyeyim şaşırdım valla :) Ama başladın mı bunlara bırakamıyorsun bir kere. Kanına giriyorlar resmen :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir zaman sonra ikisini de yapabiliyorsun, uzman konuşuyor burada :D ehheheh iyi ki yaptık ama değil mi? hemde nasıl giriyor söküp atmak imkansız ;))))

      Sil
    2. Aynı durumdayım sizinle.3 ay ônce tanıştım kore dizileriyle ve o gün bugündür kitap okuyamıyorum. Ayy şunuda izle bunu da izle mutlaka deyip kanıma giriyorlar benimde :)

      Sil
  3. ÇOK MERAK ETTİĞİM AMA BAŞROLDEKİ KIZ YÜZÜNDEN İZLEMEMK İÇİN DİRENDİĞİM 2 DİZİ VAR BİRİ BU BİRİDE RAMYEN SHOP AMA SİZİN YORUMLARINIZI OKUDUKÇA İZLEYESİM GELİYOR.ALLAH ÇİRKİN SANSI VERSİN DEDİKLERİ ŞANS SANIRIM BU KIZLARDAKİ SANS:))UNNILER DUYMASIN:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet baş roldeki kız boğulası ama oppa için kesinlikle izlenmeli ;)) Yine de izleyin derim cidden güzel bir diziydi ve baya komikti de ;) Aynen unnide çirkin şansı var ki taş gibi oppayı kaptı :O

      Sil
  4. çoğu kişi kıza takılıp izlemek istemiyor bende öyleydim ama park si hoo nun oyunculuğu o kadar tatlıydı ki...bence ertelemeyin kız çokta rahatsız edici değildi hata çok iyi ağlıyor :)bu dizi sayesinde psh yu tanımış oldum o yüzden dizinin bendeki yeri ayrıdır 3.bölümü izleyen bir daha bırakamıyor zaten :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ASLINDA BAŞROLDEKI OYUNCUNUN HAREKETLERİNE BAYILDIM AMA KIZDAN DOLAYI PEK YANAŞMIYORDUM AMA İZLİCEM

      Sil
    2. Kızı sallayın oppa için izleyin ;) şahsen ben öyle yaptımm ;))

      Sil

Elinizi korkak alıştırmayın.^^ :D