31 Aralık 2014 Çarşamba

2014 yılının En'leri, Kitaplar^^

Herkese merhaba^^
Her yılın sonunda gelenekselleşmiş En'ler yazıma başlamış bulunmaktayım :) Bu sefer de ilk olarak kitaplardan başlıyorum. Bu sene baya bir kitap okumuşum, hepsinin yeri bende ayrı ama bazıları var ki bende daha çok etki bırakmış. 


Diğer Kore Dizi-Film En'lerinden fazla ilgi görmese de artık yazmazsam olmaz kıvamına geldim. Bu yazımı çok erkenden yazıyorum çünkü Finaller başladı sağ olsun şimdiden yazayım da 2015'de yayınlamak zorunda kalmayayım :D

İlk olarak geçen sene ki En'ler yazılarımı merak edenlere gelsin ;)
2012 yılının En'leri, Kitaplar^^ Tık Tık!!
2012 yılının En'leri, Kore, Film, Dizi^^ Tık Tık!!

2013 yılının En'leri, Kitaplar^^ Tık Tık!!
2013 yılının En'leri, Kore, Film, Dizi^^ Tık Tık!!

Başlayalım bakalım^^

Yılın EN Beğendiğim İlginç ve Duygusal Kitaplar^^

Sevgi Uğruna Yaptıklarımız//Kristin Hannah^^


Cennetin Rengi//E.V. Mitchell^^


Yılın EN Beğendiğim Fantastik Kitaplar^^

Uyumsuz//Veronica Roth^^


Zehir Ustası//Maria V. Snyder^^


Evernight-Sonsuz Gece//Claudia Gary^^


Yılın EN Duygusal Kitap^^

Senden Önce Ben//Jojo Moyes^^
Yorum en kısa zamanda gelecek ;)


Yılın EN Beğendiğim Aşk Kitapları^^

Fırsatçı//Tarryn Fisher^^


Kalbim Sende Kaldı//Judith McNaught^^


Yılın EN Beğendiğim Komik, Eğlenceli Kitapları^^


Sır Tutabilir misin?//Sophie Kinsella^^


Numaran Bende Var//Sophie Kinsella^^


Pabucumun Ajanı//Asude^^


Yılın En Çıkmasına Çok Sevindiğim Kitabı, Serisi^^


Çirkin Ve Güzel//Aslıhan Akagöz^^


Çirkin Ve Güzel-Aşka Uyanış//Aslıhan Akagöz^^


Yılın EN İyi Polisiye-Aşk Kitabı^^

Karanlığın Ayak İzleri//Tess Gerritsen^^


Yılın EN Beğendiğim Kapağı^^

Şahmelek//Merve Akıncı^^


Çirkin Ve Güzel-Aşka Uyanış//Aslıhan Akagöz^^


Son Adım Aşk//Kimberly Fisk^^


Yılın EN İlginç Kitabı^^

Serafina//Mine Duran^^


Yılın EN Saçma Kitapları^^

Cuma Kızı//Jane Green^^


Aşkımız Şansa Kaldı//Katie Wall^^


Yılın EN Sevipte Sinir Olduğum Kitabı^^

Günahkar Doğan//Jessica Spotswood^^


Yılın EN Değil de Az da Olsa Beğenmediğim Kitabı^^ :P

Sağdan Birinci Mezar//Darynda Jones^^


Yılın EN Hayal Kırıklığına Uğrattığı Kitabı^^

Bir Tutam Gece Bir Tutam Gündüz//Kristin Hannah^^
Not: Hayret edebilirsiniz, o yüzden yorumuma bakın derim ;)



Bela//Sally Green^^



Bu yıl ki EN'li kitaplarım böyle^^
Okuduğum kitaplar arasında bazılarında çok zorlandım, hangisi hangisi diye diye sonunda bunları yazdım. Bu yıl okuyup da beğenmediğim çok az kitap oldu. Yarım bıraktığım kitap olmadı. Az çok beni rahatsız eden konular olsa da ne yapıp ettim bitirdim :D Bu sene az kitap okumuşum. Gerçi bu kadar okuğuma bile iyi diyorum o kadar yoğun bir yıl geçti ki :D



Eveeet^^
Kitap En'lerime burada noktayı koyarken, bir daha ki yılın da En'lerini yazmak dileğiyle^^

Bol kitaplı ve mutlu yıllara^^
Sevgiler, saygılar^^


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Elinizi korkak alıştırmayın.^^ :D