19 Mart 2014 Çarşamba

OKK 24.Blog Turu Bir Aşk Çarpıntısı//Marie Force Alıntılar^^


Selam canlar^^

Turumuzun üçüncü gününde sizlere alıntıları paylaşacağım :) Kitabımıza çok güzel alıntılar var, şahsen çok beğendim bakalım sizler de beğenecek misiniz??

Ve alıntılarımız gelsin!!! :D
Keyfili okumalar^^


Doğru sözler asla yüksek sesle söylenmezler. Koca Mac her yaz, ailesini feda etmeden, bütün dikkatini isteyen başarılı bir iş tutturmayı başarmıştı. Beş çocuğu da onun kalbindeki yerlerinde biliyordu. Mac için onların sağlığından ve mutluluğundan daha önemli bir şey yoktu.



"Seni görmek güzel,"
"Seni de," Ned, Mac'in elini gereğinden fazla tuttu. "Bilirisin, bazen hayat ait olduğun yeri göstermek için yoluna bazı şeyler çıkarır." Ned'in bakışları marinaya kilitlendi. "Önünde duranı kaçırma."


"Gözlerini diktin," dedi Maddie, uzun ve soluksuz bir andan sonra.
"Güzelsin Çok, çok güzelsin"
"Keşke böyle şeyler söylemeyi bıraksan."
"Neden?"
"Beni tedirgin ediyor."
"İnanmadığın için mi?"
"İnanmaya korktuğum için."


En gizli sırlarını paylaşacak kadar ona güvenmiş olması, alabileceği en güzel armağanlardan biriydi. Uzanıp elini tuttu ve parmaklarını parmaklarına doladı.


Joe kahkahalarla gülerek gömleğinin cebinden sigara çıkardı.
"Bebeğin önünde içemezsin," dedi Mac.
"Vay be, şu haline bak. Resmen baba havasına girmişsin. Bugünleri göreceğim aklıma gelmezdi.
"İşin bittiyse, Thomas ve ben kahve almaya gideceğiz. Bize katılmak ister misin?"
"Kahve için biraz genç gibi. Ne dersin?"
Mac ona buz gibi bir bakış attı.



Geri geldiğinde Mac giyinmişti. "Bana beş dakika ver."
Maddie ona bakmaya devem ediyordu.
"Ne?"
"Gerçekten geliyor musun?"
"Ya geleceğim yada bir saat siz olmadan yaşayacağım. Evet, geliyorum."
Maddie başını iki yana salladı. "Bu kadar çok fazla."
Yanından geçerken, Mac kolunu ona dolayıp kendine çekti. "Seni ne kadar sevdiğimi merak edecek olursan, bugünü hatırla."
"Saat henüz sekiz buçuk ve bugünü asla unutmayacağım."



Alıntılarımız bu kadar, daha çok güzel alıntılar vardı ama spoilere girer diye paylaşmadım ;)

Bugünün özel yazıları için takvimimiz^^

19.03.2014
Pudra Tozu-Novella Yayınları Bir Kuruluş Hikayesi
Kütüphanemden Kitap Manzaraları-Marie Force Röportajı
Fighting!!-Alıntılar.

20.03.2014
Kitap Yorumu

Ve Alıntıları okudum, öncesinden ön okumayı da okudum çok merak ettim diyorsanız çekilişimize katılın derim^^

Çekiliş için TIK TIK!!

Kitabımızın yorumdan görüşmek üzere^^







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Elinizi korkak alıştırmayın.^^ :D