27 Ekim 2013 Pazar

OKK 19.Blog tur Aşk&Çikolata&Harlequin #2 Tanıtım-Çekiliş^^


Selam :)

Kısa ve eğlenceli bir tur ile yine karşınızdayız :)
19.Blog turumuzda AŞK&ÇİKOLATA&HARLEQUIN yapmıştık çok eğlendik :)
Şimdi de AŞK&ÇİKOLATA&HARLEQUIN #2 yapıyoruz :)

Bir kitapta iki tane hikaye olduğu için hepimiz 12.turda birer tane aldık şimdi kalan 3 hikayeyi aramız da paylaştık diğer 2 kişi ise 12.turda olup okunan hikayelerden aldı :)
Ben de Lynne Graham//Büyük Fedakarlık hikayesini aldım :)

Kitabımızı tanırsak;


BÜYÜK FEDAKÂRLIK 

Ella, kardeşi ve kocasının ölümünün ardından, yeğeninin velayetinin Aristandros'a verildiğini öğrenince, tam bir şok yaşamıştı. Yeğeninin bakımını üstlenmek ve onunla yakından ilgilenmek için, her türlü fedakârlığı yapmaya hazırdı. 
Ve bu fedakârlıklara, yedi yıl önce evlenme teklifini geri çevirdiği Aristandros'un acımasız isteklerini kabul etmek de dahildi... 

Takvimimiz^^

27.10.2013

Saat: 13:00
Tanıtım ve Duyuru
Çekiliş : Fighting

20.00
Yorum
The Reading Lady – Maya Banks/Geçmişin Ayak İzleri
Pudra Tozu – Sarah Morgan/Arzunun Kıyısında
Kitap Tutkusu – Kim Lawrence/Tehlikeli Oyun
Kütüphanemden Kitap Manzaraları – Julia James/Sahte İhanet
Fighting!! –  Lynne Graham/Büyük Fedakarlık


Çekiliş!!
İki kişiye Harlequin Ekim ayı kitapları hediye^^

a Rafflecopter giveaway


Harlequin Yayınlarına katkılarından dolayı teşekkürler^^


4 yorum:

  1. Bu yarışmanın sonucu açıklandı mı? Ben mi kaçırdım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Okk faceook sayfamızda açıklandı :) Bundan sonra çekiliş sonuçları blogum da açıklanacak :)

      Sil
  2. Ben bu kadar takip ediyorum görmedim yarışma sonucunu.Kimler kazandı acaba?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir yanlışlık oldu ben başka bir yarışmayla karıştırdığım için sonuçlar açıklandı dedim :( Şu an değil yarın sonuçlar açıklanacak, kusura bakmayın :)

      Sil

Elinizi korkak alıştırmayın.^^ :D