3 Ekim 2013 Perşembe

Kitabımın satırlarından tariflerin keşfi^^


Yine ve yeniden merhaba :)

Bu gün bizim için özel bir gün :)
Keyifle düşünüp yaptığımız projemizin yayın günü^^
Saat 12.00'da proje tanıtımı, saat 15.00'da ise bu süre boyunca neler yaptığımızın hikayesini yazdık şimdi de sıra kitabımızda^^



Evet kitabım karşınızda!! :)
Herkesin yazarı, herkes onu çok seviyor, beni daha ilk kitabıyla kendine bağlayan Judith Mcnaught^^
Kitabı Düşler Krallığı :)
Kitap seçiminde çok düşündüm acaba ne olabilir diye ve sonunda beni az da olsa Tarihi romanlara sevdiren Judith'de karar kıldım :)
Kitapta çekişmeli aşkı anlatan, aşk, ihanet, kıskançlık tatlı mı tatlı tartların olduğu bu kitapta yemek için tatlı çekişmeler en favorimdir.
Belki sizinde öyledir hıı ne dersiniz?? :))
Neyse efenim Kitabımızda Yemekler sevilerek yeniliyor, arada tatlılarda oluyor ama bazı yeni tatlılar ve pastalar lazım değil mi?
Kitapta da vurgulanmış Bademli ve hoş kokulu tartlar. :)
Anlattıklarında canım nasıl çekti nasıl çekti anlatamam, bademi az seven ben yine de olsa yerim dedim :)
Ve şans yüzüme güldü yapıp yedim :)

Kitabımızdan da bahsedelim biraz :)
İskoç kralının kızı olan Jennifer bir gün başına felaket denilecek bir şey gelir.
Başta neler oluyor demeden kendisini kaçıran ülkelerin en azılı düşmanıyla yan yana, aynı ortamda bulur :O
Başta çok ama çok çektirir, çok fenadır kızımız, sohbetlere ve tatlılara hayır demez ama yine de aklında bin türlü tilki gezer kaçmak için, sonuçta tutsaktır ve ülkesinden, ailesinin den uzaklaştırılır.
Yanında kardeşi olmasa daha kötü neyse ki o var :)


Çok çektirir yakışıklı Royce'muza ama aşk bu ne zaman geleceği belli olmaz^^
Jennifer Royce aşık olmuştur tabii Royce da kendine engel olamaz.
Uzun yolculuktan sonra pek bir güzel olan saraya adımlarını atarlar.
Tabii Jennifer inat eder başta ama daha fazla dayanamaz :)
Royce'un özellikle yemeğe çağırması, eğer gelmezse odasına gidip zorla getirmesi kısımları çok okuduk :)
Her bir karakter tatlıydı ve komikti :)

Akşam yemek sahneleri yok mu? :)


Ahh o tatlı tatlı didişmeler, sert sözler, bazen alınganlıklar ama yine de tatlı yendi mi hemen sinirler yatışır :)



Badem ve çeşitli çerezler ile süslenmiş tartım, çayım ve kitabım^^
Beş çayına hazırımm!! :D


Tartlar en sevilenlerden, birde her türlü çerez üstünde olunca yemede yanında yat misali :)
Bu arada Tartım bu tanımdan yola çıkarak hazırlandı ve yaptım :)

İlerleyen saatlerde tarifim ile sizinle olacağım ama şimdilik resimle yetinelim bence :)


Saat 19.00'da Tarif yapım aşamasında görüşmek üzere^^





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Elinizi korkak alıştırmayın.^^ :D