6 Ağustos 2024 Salı

Yaz Aylarında Okunacak Kitaplar//Blogları Canlandırma Projesi Temmuz Ayı^^

 Selamlar^^
Instagram’ın kapalı olduğu bu günlerde BCP’nde arkadaşlarla mesajlaşmadığımız için Temmuz ayı temasını unuttum, ee haliyle orayada bakamıyordum o yüzden bu ay es geçeyim dedim ama aklıma diğer blog arkadaşlarının yazıları gelince hemen onların yazılarına baktım öğrendim, anında aklıma birkaç fikir geldi. Mesela okuduğum kitaplar tam bir yaz kitabı olduğundan onları yazayım derken neden yazın okuyacağımız kitaplar yazısı yazmayayım dedim. Reels olarak çok attım ama böyle hiç yazmamıştım. :/
Bu kadar yazdım Temmuz ayı temamızdan hiç bahsetmedim. :D Yaz, Psikoloji ve Yolculuk. Ben anlayacağınız üzere Yaz konusunu yazacağım inşallah^^
Gelelim yazın okunacak kitaplara bakalımm^^  



Geçen hafta sırf yaz ayında yeni kitap çıkarmadığı için eski kitaplardan birini okuduğum yazardır Kübra Nur. Kalemini çok severim, romantik-komedide, aksiyonda çok iyidir. Kitaplarında yetişkin içerik olmadığı için tavsiyemdir^^



Bu serinin ikinci kitabı ama benim en sevdiğim kitaplardan biri. Aslında kitap Paris’te ve kışın geçiyor ama hikaye çok tatlı olduğu için hem bu kitabı hem de seriyi önereyim dedim. :)



Betül Güçlü en sevdiğim Türk yazarlar arasında ilk beşe giren yazarlardan biri. Her kitabını öneririm, sevmemek gibi bir lüksünüz tabii ki yok sdfghjk Şaka bir yana eğlenceli, romantik kitaplar istiyorsanız doğru adrestesiniz. :) Ama bu İçimdeki Güneş kitabı değilde diğer kitaplarını daha çok öneriyorum. Toplu tek fotoğraf bu olunca bunu ekledim, Yalancı Aşklar Sokağı’ndan başlayıp seriyi okuyabilirsiniz. :) Kübra Nur’un kitapları gibi yetişkin içerik yoktur. :)



Küçük Detaylar serinin son kitabı, ilk iki kitabınıda öneririm ama ben tam yaz kitabı olarak bu kitabı öneriyorum. Tek okuyabilirsiniz bence. :) Yetişkin içerikli bir kitaptır.



Tabii ki mangasız asla!!
Bu seriyi seviyorum, okulda geçen, eğlenceli mangalardan. Kafa dağıtmalık öneri isteyenlere tavsiyemdir^^



Historicalsiz de asla!!!
Julia Quinn kitaplarının hepsini seviyorum diyemem, sanki her kitabı farklı yazar yazmış gibi ama akıcı, eğlenceli tarihi roman isteyenlere öneridir. :) Tabii ki historicallerde smut var.



Adı üstünden tatil :D Ama ben yazarın Kitap Kurtları kitabı daha çok sevdiğimden ikisini birden öneriyorum. :)



Hem fantastik olsun, hem de temiz içerikli(smutsuz) olsun istiyorsanız işte size o kitap^^
Henüz ikinci kitabı okumadım ama birinci kitap harikaydı, geçen sene yazın okumuştum ve başından kalkamamıştım. :)



Mahalle kurgularını sevenlere(benim gibi) önerimdir!!
Şimdi ikinci kitabı elimde, en kısa zamanda okumak istiyorum inşallah^^
En çok sorulan soru, smut var mı?
Bu seride yok, hatta yazar benim şu ana kadar çıkmış hiçbir kitabımda yetişkin içeri bulamazsınız demişti. 



Bir fantastik kitap öneriside buradan gelsin^^
Aşk Tüm Zamanların İçinden Geçer serisi zamanın en iyi serilerinden biriydi, halen daha adından sıkça söz edilen bir seri.
Orta okuldaki yeğeniniz(Benim ki okudu çünkü) bile okuyabilir, o kadar temiz içerikli. :D



Gerilim romanlarını severler toplaşın bakalım!!
Bu türü okumayalı uzun zaman oldu ama bu kitap başkaydı. Konu, anlatım ve son on numaraydı!!
Bu türü sevenler kaçırmasın. :)



Ben eğlencenin de eğlencesini istiyorum, mantık değil bana eğlence lazım diyorsanız işte o seri. :D
Okuyunca gerçekten mantık aramayın ama kahkaha attığınız için gözlerinizden gelecek yaşlar için peçete ayarlayın. :)



Fotoğraf galerimden önüme gelen, önermeliyim dediğim kitaplar şimdilik bunlar^^ Eğer devamı istenirse size yine bir sürü kitap öneririm^^
Ağustos ayı teması belli değil(Instagram’ın kapanması yüzünden), açılıpta, konuşursak bilgileri güncellerim^^
Buraya kadar okuduysanız teşekkürler ve BCP için diğer yazılarımı okumak isterseniz burayı tıklayınız^^
Son olarak buraya eklenen bütün kitapların yorumları blogumda mevcut, buradan bulup okuyabilirsiniz. :)






Başka yazılarımda görüşmek üzere, sevgiyle kalın^^


Buralarda da varım^^











12 yorum:

  1. Kitapların hepsi başka güzelmiş maşallah , keyifli okumaların olsun

    YanıtlaSil
  2. instagram kapanınca en çok senin hikayelerini aradım esra :) alışmışım günlük uzun hikayelerini takip etmeye... boşluk oluştu ve geçen çay içerken aklıma bu geldi biliyor musun, neyse buralara ben ara vermiştim, şimdi yeni yeni dönüyorum, burada oldugunu bilmek güzel, buradan devam edebilirim. bir grubunuz mu var bu arada? biraz bahsedersen <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahh beeee, kapanmasını haklı buluyor olsam da(kendimizi savunmak açısından) yine de açılmalı. Tamam baya bir zamanımı alıyor ama cidden sosyalleşiyormuşum yaa asdfghjk Şu an işini kaybetmiş bir çalışan gibi hissediyorum. Tiktok'dan devam ama instanın yerini hiç tutmuyor. :/ Ama bu mesaj beni çok motive etti, eskisi gibi bloglara dönsek ne güzel olur. <3
      Instada mesajlaşma grubu vardı, şimdi nasıl konuşuruz hiç bilmiyorum. :D

      Sil
  3. Kitaplar çok hoş tam benlik😌❤️

    YanıtlaSil
  4. Hepsi güzelmiş gerilim kitabını alabilirim
    Sağol

    YanıtlaSil
  5. Ellerine sağlık. Çok güzel fotoğraflar çekmişsin bayıldım postuna

    YanıtlaSil
  6. Gerçekten takdir edilesi bir yazı olmuş, sizleri çok sıkı takip ediyorum..
    Keşke daha sık paylaşım yapsanız...

    YanıtlaSil
  7. Hepside birbirinden güzel tasarımları bile cıvıl cıvıl :)

    YanıtlaSil
  8. anna ve fransız öpücüğü bana büyük bir nostalji yaşattı

    YanıtlaSil
  9. Genç blog arkadaşlarımın böylesine yoğun çalışmalarını takdirle karşılıyor, enerji ve çabanızın daim olmasını diliyorum.
    BCP kapsamında daha önce birkaç kez sayfanıza yorum bırakmayı denemiş ama başaramamıştım. Her defasında uyarı işareti veriyordu. Hatta Derin'e bir yorumda söylemiştim sanırım. Esra Ercan adına girilince aynı uyarıyı vermedi. Sonunda yazabildim.
    Sağlıklı, mutlu günler diliyorum Esra.

    YanıtlaSil
  10. Fotoğraflar çok hoş görünüyor. Horimiya benim favorilerimden biri. Çok sevindim onu görünce.

    YanıtlaSil

Elinizi korkak alıştırmayın.^^ :D