26 Ağustos 2024 Pazartesi

Lovely Runner//Kore Dizi Yorumu^^

Merhabalaaar^^
Yine ben ve yine herkesin gazına gelip izlediğim ama beğenmediğim bir yapım. Diziyi izleyende biliyor izlemeyende. Editleri o kadar çok dolandı ki sosyal medyalardı izlemeyeni dövüyorlardı(Şaka). Ama öyle bir durumdu ki sanki sen sadece izlememişsin de her şeyden geri kalmışsın gibi. :D
Neyse ben de editlerden, aşırı övgüden sonran hadi izleyeyim dedim. Baştan çoook sevdim, oğlanın şapşikliği, konunun güzel oluşu, acaba ne olacak merakı derken dizi izletiyor kendini ama arkadaşlar eğri oturup doğu konuşmak gerekirse diziyi sevmiş olsamda baştan beri ben bi yükselemedim diziye. Yani ne bileyim bir şey eksikti. Çiftin uyumu mu dersiniz, yoksa konunun güzel olması ama hızlı akmaması bilemiyorum ama ben dizinin sonuna kadar böyle açayımda izleyeyim moduna giremedim ne yazık ki.
Bunlara rağmen dizi ister istemez izletiyor kendini, ta kii konunun sürekli tekrar etmesine kadar.
Olum W Two Worlds tekrar ediyor diye ağzını burnunu eğenleri gördükten sonra bu diziyi öpüp başlarına koymaları sinirimi bozuyor jfjfklkldfd
Ama cidden bunu izlerken nasıl izlediniz acaba??? :D
Kızın sürekli geri gitmesi ve kimseden yardım almadan bunları yapması beni aşırı sinirlendirdi. Yani kızım olayı anladın, aşırı mantıklı çözümler varken dur ben azıcık kaçayım moduna girdin sürekli sdfghjklş
Neyseee, sakiniz arkadaşlar.
Bunların yanında eğlendiğimde doğrudur, oğlan sert ama o kadar saçma yerlerde minnoş hareketler yaptı ki hayran kalmamak elde değildi. :D Yani bir şey diyeyim mi yemişim senaryosunu, oğlan olmasaydı bence dizi biraz zor tutardı. Farkındaysanız şu an oğlan daha popüler. ;)


Konusu;
Dizi, hayatını trajik bir şekilde sonlandıran top star Ryu Sun Jae'yi kurtarmak için 2008 yılına dönen tutuku dolu bir hayran Lim Sol'un yolculuğunu anlatmaktadır.

Güney Kore Sineması sitesinden alıntıdır^^



Kim Hye Yoon//Lim Sol^^
Geçmişte yaşadığı tradeji sonucundan sakat kalan Lim Sol her şeyden vazgeçtiği bir gün hayatını bir telefon değiştirir, telefonun diğer tarafında ise Seon Jae vardır.
İdol olan Seon Jae’nin en büyük fanı olan Lim Sol hiç beklemediği bir gün idolünün vefat ettiğini öğrenir ama kabullenemez.
İşte o sıralarda kolundaki saate bir şeyler olur ve kendini bir anda 2008 yılında liseye giderken bulur.
Ve aslından Seon Jae ile aynı okula gitmişlerdir.
Onu bildiği için vefatını engellemek ister ve olaylar böylece başlar.
Şimdi Lim Sol sakat zamanında Seon Jae’yi sadece idol olarak sever ve geçmişe gittiğinde de bu yüzden kurtarmak ister. İşte burada ilk hata yapılıyor. Kız oğlanı idol olarak görürken ne ara aşık oldu?
Kızı severdim, bu diziden sonra her şey değişti. Artık görsem yolumu, ay pardon parmaklarımı kaydırıyorum asdfghjklş
O kadar çok mantıksız hatalar yaptı ki ne yazık ki fatura senaryoya değil kendisine yazdı.
Kendisinin ilk izlediğim Extraordinary You dizisini çok sevmemiştim, o da çok tekrar etmişti ama orada kızın mantıksız hareketlerini görmedim. Sadece çok tekrar vardı dedim. Ama burada bırakın ben yaparım, ederim kafalarında olması, en son da sürekli trip atıp ben senin çevrende olmak istemiyorum deyip sürekli oğlanı geri çevirmesi benim üç harflileri tepeme çıkardı sdfghjklş
Yani siz izlerken cidden keyif aldınız mı? :D
Başka dizisini izlemem için aradan zaman geçmesi lazım, sorry Hye Yon…



Byeon Woo Seok//Ryu Seon Jae^^
Ülkenin en ünlü idollerinden olan Seon Jae bir gün hayranlarını üzen başına gelir. O yüzden geçmişe giden Lim Sol sayesinden tekrardan hayat gözlerini açar ama bu sefer lise zamanıdır.
Böyle yazdım ama aslından Seon Jae’nin hiçbir şeyden haberi yok, o sadece yan rol gibi düşünün. Tabii bi zaman sonra işler değişiyor ama ilk zamanlarda konunun habersiz başrolü olduğu için çok üstünden durmayacağım.
Oyunculuk konusundan zaten kendisini tanıyordum, tamam dizisini izlemedim ama biliyordum. Şu güçlü kızın ikinci sezonununda kötü rolü oynadı ama orada çok tatlıydı. Zaten dizide bu yüzden tuttu ya. Oğlan diziyi tanışan kişiydi. Evet konu ilginç, güzel ama devamı kötü olmasına rağmen aşkına hayran kaldık.
Zaten şu an popülerlik olarak bakarsak Kim Hye Yon çok ortalıkta yok ama Wok Seok o kadar doluydu ki dizi ekibi tatile gitmesine rağmen kendisi gidemedi. Öyle düşünün. O yüzden diyorum ya oğlanın oyunculuğu, tatlılığı ve rolü güzel olmasaydı dizi eh işte kategorisinde kalırdı kimse kusura bakmasın. :D
Yani hak ediyor bu kadar popüler olmalı ama bazısında baya bir abartıyorlar. Kadın kılığına girmek nedir ya? Biri şey demiş ergenleri mutlu edeceksin diye bu kılık ne. O kadar haklı bir yorumdu ki.
Şimdi yine böyle romantik biri dizi bekliyorum kendisinden, doyamadık dfghjklş



Song Geon Hee//Kim Tae Sung^^
Dizimizin ikinci erkeği yapmaya çalışmışlar ama ne bileyim ellerinde mi patlamış anlamadım. Yani bakın dizideki amacını bile yazmıyorum, öyle geldi geçti gibi olmuş. Sırf ayıp olmasın diye de son bölüme kadar gösterip, son bölümde bir şeylere eklemişler derken bitiyor zaten dizi.
Oğlana yazık olmuş kısacası, ya ikinci erkek yapmasalardı ya da ikinci erkek rolünün hakkını verseydi.
Başka dizilerde, hak ettiği rolde oynarak izlemek dileğiyle… :D



Seo Hye Won//Lee Hyun Joo^ ^
Lim Sol’ün en yakın arkadaşı olan Hyun Joo diğer dizilerdeki gibi kızımızın hayatıyla ilgili pek bir şey bilmiyorum, yani karışmıyor. Normalde ne olurdu kız başından geçenleri hemen arkadaşını anlatırdı vs. ama burada bu kızımızın rolü çok farklı.
Spoi olmasın diye bir şey demiyorum ama ikinci erkekten daha çok rolü vardı. :D
Kendisini tanıdınız mı? :D Business Proposal’da çatlak arkadaştı. Burada da çok aklı başından diyemem sdfghjk Kız bu rolleri oynamak için oyuncu olmuş. :D
 


Song Ji Ho//Lim Geum^^
Lim Sol’ün abisi olan Lim Geum aklı havada, oyuncu olmak için uğraşan biridir. Her işte çalışıp, üniversitede okusa da aklı fikri oyunculuktur.
Çook komikti, tam bir abi kılıklıydı dfghjkl
O yüzden izlerken eğlendirenlerden biriydi. Bazı oyunculara benziyor, siz de benzettiniz mi?



Lee Seung Hyub//Baek In Hyuk^^
Seon Jae’nin hem en yakın arkadaşı hem de grubunda üyedir. Seon Jae bir nevi In Hyuk sayesinde ünlü olmuştur. Liseden beri seçmeleri katılması ama olmamasıyla beraber son şans Seon Jae’nin yanına gider ve onun sesiyle grup ülkenin en çok dinlenen grubu olur.
Çok şapşikti ve önceden nereden izlediğimi öğrendiğimde şok oldum. :D Shooting Stars dizisinde iç çamaşırı yıldızı diyeyim siz hatırlayın. :D Ya da parkta üstünü başını çıkaran kişi desem? :D
Ama orada böyle sessiz sakin, tatlış olurken burada daha komikti. :D O yüzden çok şaşırdım. :)
Umarım yakın zamanda başrolü kapmış bir dizisini izleriz. ;)
-Şu an kardeş rolünde Love Next Door’da-



Jung Young Joo//Park Bok Soon^^
Lim Sol’ün yalnız başına çocuklarını büyüten annesi. Her dizide böyle sert :D Hatta sert olduğu için kadın için önceden erkek mi diye soruyorlarmış. Hayır kendisi kadın gibi kadın. :D Ve aldığı rollere rağmen gerçekte cidden giyimi, kuşamıyla çok güzel bir kadın.
Bundan öncede A Good Day To Be A Dog dizisinde anneydi, tabii herkes Business Proposal’dan biliyor. :D Diyorum yaa kadın sert, sinirli anne rolünü çekmek için oyuncu olmuş. :D



Kim Won Hae//Ryu Geun Deok^^
Bu da Kdramalarının milli babası :D Seon Jae’nin babası olur, oğlunun geleceğini çok düşünen bir babayı oynadı. İlk Strong Woman Do Bong Song’a izlemiştik, aşırı komikti orada, sonraki rolleride onlardan geri kalmıyordu. :D


Resimler^^


Kız ne yaptı etti oğlanı kendine bağladı yaa asdfghjk



Bu sahne çok komikti :D İzleyenler anladı ;)
Ama çokta tatlıydı…



Her şey böyle başladı…




İşte böyle şapşik halleri vardı <3




Of of offffff 😰😏





Çiftimizin lise halleride güzeldi ama ben yetişkin hallerini daha çok beğendim. Tabii sonradan saçmalamasaydı sdfghjkl




Gifler^^





Hele yaaa, editini görmeseydim önceden izlerken çok gülerdim dfghjkl









Öncesi olanları izleyenler gözlerinden yaş gelene kadar gülenler anladı :D



Ya sen kör kütük aşık mısın… :,(






Bence bu sahne her kısımda çok güzeldi. İlk 13 bölüm çok iyiydi, neden son üç bölümü öyle saçmaladı ki. Bitir işte 13 bölümde. Ne oldu yani, kızın saçmalamasını izledik resmen. :/




Son^^
Bence yukarıda yazdığım yorumlarda dizi hakkından ne düşündüğü anladınız. :D Evet güzel başladı, güzel devam etti ama sürekli tekrarlaması cidden izleme zevkini aldı götürdü. Yani sadece ben düşünsem diyeceğim ki tamam hata bende, izledim ama hoşuma gitmedi ama dizi hakkında birkaç şey söyledikten sonra takipçilerim tarafından aynı yorumlar o kadar çok geldi ki ben şok. :D
Yani sadece benim böyle düşünmediğime çook sevindim. :D
Oyuncu kadrosu güzel, senaryo başta çok güzel, tam aranan kan bulundu derken hopp son kısımlar kötü.
Spoiler yazmak istedim ama genel olarak zaten bahsettim, eğer kız tek değilde birilerinden yardım alsaydı, son kısımda sürekli oğlanı uzaklaştırmasaydı (mıymıy şekilde) on numara, hatta yılın dizisi bile olabilirdi. :) Ama benden geçmedi. Diziyi sevenler beni tehdit ediyor(Engelleyecekmiş instada-o kendini biliyor- :D) hiç üstüme alınmıyorum.
Ama napayım, gerçekler acıtır. :D




Bu fotoğraf spoiler falan değil, o yüzden koydum. :D





Başka yorumlarımda görüşem üzere, sevgiyle kalın^^



Buralarda da varım^^









 

2 yorum:

  1. Dizideki hatalara gözlerimi kapattım ve izledim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaa kapatılacak gibi değildi, ben hızlandırdım sdfghjklşi

      Sil

Elinizi korkak alıştırmayın.^^ :D