22 Ağustos 2024 Perşembe

Aşık Erkekler Gizli Görevde//Lyssa Kay Adams Kitap Yorumu^^

 Selamlar^^
Yazarın bu serisinin birinci kitabını okuyup çok sevememiştim. Tamam konu farklı ve erkeklerin kitap okuması çok tatlı ama birincide olan kadın karaktere aşırı sinir olmuştum, hatta devam etmeyi bile düşünmüyordum ama üçüncü kitabın çıkmasıyla ben bu seriyi tamamlarım dedim. Nedeninin üçüncü kitabın kapağına bakarak anlayabilirsiniz. :D
Hazır çıkan kitapla seriyi tamamladım okuyayım dedim. İlk olarak söyleyebilirim ki bu kitabı birinciden daha çok sevdim. Kadın karakter yine sinir ediyor bizi ama birinci kadar değil. :D



Nashville’in en popüler restoranında pasta şefi olarak çalışan Liv Papandreas rüyalarının işine sahiptir. Ancak bu meşhur restoran sadece bir paravandır: Liv, görmemesi gereken bir olaya şahit olduktan sonra işinden kovulur. Genç kadın intikam almaya yemin eder. Ancak eski patronunu alt etmek için yardıma ihtiyacı vardır.
Bazen gerçek hayat kurgulardan daha iyidir.
Ne yazık ki bu yardım, Liv’in bir türlü anlaşamadığı Braden Mack’ten gelir. Karizmatik gece kulübü girişimcisi, Liv’in eski patronunu ifşa etme planına ortak olur. Fakat genç adamın bu yardım için takviye çağırması gerekir: Kitap kulübünün üyeleri gizli göreve hazırdır.
Okudukları romantik polisiyeden esinlenen kitap kulübü, patronunu devirmesi için Liv’e destek olur. Fakat Mack’ten gizledikleri başka bir görevleri daha vardır: Liv’in kalbine giden yolu bulması için ona yardım edeceklerdir.

Liv çalıştığı restoranda çok iyi işler çıkarır ama şefi ve patronu olan iş vereni ne yazık ki iyi bir insan değildir ve o gün de hiç şanslı gününde değildir. Tanıdık biri yüzünden işinden kovulunca görmemesi gereken şeyleri görür ve adama kin besleyip, intikam almak ister.
Bu sırada aklından dahi geçmeyen biri ona yardım edecektir.
Liv Aşık Erkekler kitap kulübü üyesi olan Gavin'in baldızıdır. Ablasının evliliğini kurtardığını gördükten sonran şehirden az uzak olan bir çiftlikte kendine ait ufak bir evi kiralar ve orada hem yaşar hem de çiftlikle ilgilenir.
Çiftlik mevzusu çok tatlıydı,Liv'in büyükanne sevgisini bir şekilde tatmasını çok anlamlı buldum. İlk kitapta kendisine acayip kıl olmuştum ama burada son kısım hariç genelinde haklı olduğundan sevdim de diyebiliriz.
Kızma sebebini yorumumum devamından yazacağım. :)


Mack kitap kulübünde kitapları en çok ciddiye alan kişidir. Bir gün gittiği restoranda tanıdık bir simayı görünce ona yardım etmek ister ama gelin görün ki işler sarpa sarar.
Bar gibi mekanları işleten Mack yakında restoran açmak ister ve Liv'in orada çalışmasını ister ama işler hiçte umduğu gibi gitmez.
Mack bu aşkta en çok çabalayan olmasına şaşırmıyorum, çünkü yazarın erkek karakterlerle bir alıp veremediği var asdfghjkl
Mack'in bir sırrı var ama yaşadıklarını okuduğunuzda bu sırrı söylememesi ya da tam olarak söylememesine o kadar hak verdim ki.
Yazar erkek karakterlerden çok hoşlanmasa da(bana göre) çok iyi aşık erkek yazıyor. O son kısımda kurtarma operasyonu çok iyiydi. <3

Aşık Erkekler kitap kulübüne hayran kalmayan var mı? Düşünsenize erkekler tolnmış, romantik kitaplar alıp okuyor ve hayatlarına yansıtıyorlar. Bence çok iyi. O kitaplar sayesinde hayatlarını ve aşk hayatlarını değiştiriyor. Böyle kitapları eşinize, sevgilinize önerin okusunlar. :D
Kitap çerezlik, öyle edebi değerden çok eğleneceğiniz kitaplardan biri, o yüzden çok beklenti içinde başlamayın.
Bunun dışında beklediğim intikam güzel alındı ama ben başka bir şekilde olur demiştim, biraz yavan kalmıştı ne yazık ki. Yine de yapılan yapıldı ve intikam alındı. :D


Sonuna kadar karakterleri, olayları sevdim, yani okurken eğlendim ama son kısımda o sır mevzusunda Liv bence abarttı. Yazar biraz kaos olsun demiş ama bu olmamış bence. Mack zaten söylemek istese senelerdir tanıştığı insanlara söylerdi ama Liv'le olanlardan sonra diyor ki neden yalan söyledin. Mack'in yaşadıkları çok zor ve bunu kendine bile anlatamıyor.
Nasıl daha oratada belli bir şey olmayan kişiye anlatsın ki?
Tamam sonradan aklı başına geliyor ama o kısımdaki tripleri hak etmedi.
Bu kısım haricinde kitabı genel olarak sevdim, devamını daha çok seveceğimi düşünüyorum.

Nefretten aşka kitaplarını okumayı seviyorsanız şans verebilirsiniz. Bir takipçim seriden bağımsız okuyabilir miyiz demişti. Evet okunabilir, tamam birinci kitaptan çok az bahsetsede spoiler olacak bir şey yok.
O yüzden hangisini alırsanız ondan başlayın. :)
Bu arada seri beş kitaptan oluşuyor, bizde şu an ilk üç çıktı. Yayınevi hızlı çıkarıyor, o yüzden kısa sürede seri tamamlanacak gibi.
Kitapta sevdiğim şeylerden biri abuk subuk şeylerin olmaması gibi, hatırladığım kadarıyla imada bile bulunulmamış. Çoğu kitapta olduğu için bulamayınca seviniyoruz.
Ve son uyarımızı yapalım, kitapta yetişkin içerik bulunmaktadır. Diğer kitaplara göre abartacak kadar değil ama var. Bunu bilerek okuyunuz. :)


Kitaba Puanım 5/4^^


Alıntılar^^

"...İyi adamlar başka yöne baktığı için kötü adamların paçayı sıyırdığı olduğuna inanıyorum."


*****

Kadın omuz silkti. Bu evet demekti. Aptal herif. Erkekler, kadın denen lütfu hak etmiyordu.


*****

"Hadi,"dedi Mack tezgahtan uzaklaşarak.
"Sana kitap koleksiyonumu göstereyim."

Alıntıya not: İşte bir erkekten beklediğimiz cümleler asdfgh


*****

"Ben sadece aklbi olan bir adamım," dedi Mack, tekrar ona dönerek.
"Adım ister Braden Mack olsun isterse Braden McRae. Ben sadece kalbi olan bir adamım ve sen kalbimi kırıyorsun."




Başka yorumlarımda görüşmek üzere, sevgiyle kalın^^


















Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Elinizi korkak alıştırmayın.^^ :D