22 Mart 2023 Çarşamba

Kitap Alışverişi #1//Tamamlanan Seriler^^

Selamlar^^
Yılın sonunda aldığımız kitapları yeni paylaşma sırası geldi. Unuttuğumdan değil ama bir türlü bu yazıya fırsat gelmedi. Şimdi de bir sürü alışveriş yazısı olunca artık bunları yazsam iyi olacak dedim.
O zaman gelelim yeni kitaplara^^


Buradaki bütün kitapları Hepsi Burada'dan aldık. Amazondan sonra bence indirim ve kargo konusunda HB en iyiler arasında ikinci sırada geliyor. Premium aldığınız zaman kargo bedava oluyor, tabii yanında bazı avantajları da var. Ürün aldığınız zaman belli bir miktar Hepsipapel kazanıyorsunuz ve sonradan onları yeni alışverişlerinizde kullanıyorsunuz. İndirimler için instagram hesabımı takibe alabilirsiniz. ;)





Bu iki kitap serinin ikinci ve üçüncü kitapları.
Serinin birinci kitabı elimizdeydi, HB'da da indirim olunca tamamlayalım dedik. Zaten hepsi incecik kitaplar, okunsa kısa zamanda biter. Kitapların tanesi 29,90₺.


Bütün seri, kapakları çok güzel değil mi? 



Hepsi Burada'da yine indirim vardı, hem de çok iyi indirim.
13-20₺ arasıydı fiyatlar. Bundan önce de almıştık, HB'de Pegasus Yayınları indirimi çok oluyor, belki yine olur takipte kalın derim^^
Yazarın bir çok kitabı elimizdeydi, indirim listesinde görünce yavaştan toplayayım dedim ama kitap gelince şok oldum.
Cep boydan bir tık daha büyük bir kitaptı, serinin yanında komik durdu ama yapacak bir şey yok, geri gitmeyeceğine göre okuruz böyle artık. :D
Kitaba 16,76₺ verdik.



Serinin son kitabıydı, bu da ucuzdu ekledik sepete. Zaten ikinci kitap vardı bizde, sonradan birinci kitabı da aldık ve seri tamamlanmış oldu.
Bu da diğer kitap gibi 16,76₺'ye geldi, neyse ki bu cep boy değildi. :D



Artemis Yayınlarının da bir kaç kitabı vardı indirimde, bu kitapta onlardan biri. Bu tarz kitapları seviyoruz ama özellikle İkiz istedi bu kitabı.
Umarım güzeldir^^
14₺ gibi bir fiyata aldık.





Bu seriyi de İkiz istedi, hiç aklımda yoktu, görsem de ekler miydim sepete bilmiyorum ama kapakları falan baya beğendim, zaten filmleri de güzel.
Sadece biz yanlış almışız, serinin sadece ikinci ve üçüncüyü almışız. :D Sonradan birinci kitabı indirimle Amazon'dan aldık.
İkisi de 16,76₺'ye geldi.



Serinin diğer kitaplarını parça parça başka alışverişlerden aldık, bu da son kitap. Hazır indirimdeyken tamamlayalım dedik, iyi de olmuş çünkü şu an ki fiyatlar beni şok etti.
Bu kitaba 20₺ vermişiz. Bu fiyata aldık diye alkışlıyorum kendimizi. :D



Son kitabımız Netflix'de dizisi olan Bize Çıkan Yolların'ın kitabı.
Diziyi ilk izlediğimiz zaman kitabın fiyatına bakıp yuh be, bu fiyat bu kitaba verilmez demiştim. İyi ki almamışız o zaman, şimdi bu kitaba 20₺ verdik. :D Çok iyi değil mi? :)


Bu kitapları sonradan aldığım için diğerlerinden ayrı ekliyorum buraya^^


Ben kitap alınca İkiz'de bende bunu istiyorum dedi, hayhay dedim. :D Konusunu okuyunca beğendim, daha yeni son kitabı çıkıyormuş, kesin çok pahalı olacak şu an bu kitap. O yüzden ikinci kitabı almak lazım^^
Biz alırken 59,19₺'miş, Amazon'da şu an 199₺ olunca bence çok iyi fiyata almışız. :D Ama yuh yani yuuuh! Diyorum ya, bazen yayınevleri gerçekten çok abartıyor -_-



Yazarın diğer iki serisini çok severim, bu da çok iyi indirime girince hemen aldık. İndirim kovalıyoruz resmen. :D Ama biz aldıktan sonra ki fiyatını gördüğümüzde şok olduk :D 
Konusu biraz ilginç, umarım güzeldir^^
43,10t'ye aldık, şu an 110₺, iyi fiyata almışız değil mi? :D



Amazon'da indirim olunca ve tek bu kitap kalınca alalım dedik. Hatta okudum tekrardan, ilk okuduğumdan bir tık daha çok sevdiğimi söyleyebilirim^^
35₺'ye aldık^^






Yukarıda okuduğunuz gibi iki ve üçü aldık, ilk kitabı bilmediğimizden almamışız, daha doğrusu İkiz ne aldığının farkına varmamış, biraz araştırınca birinci kitabın bu olduğunu görmüş. :D
Amazon'da 30₺'ydi. Cidden iyi.. :'( Yıllar önce bu fiyatlara iyi diyeceksin deselerdi gülerdim... :'(((



Ama çok iyi durmuyorlar mı? :D



Bir sipariş yazısı da böylece biter, aslında kısa sürdü, neden bu kadar uzattım anlamış değilim. :P
Şu zamlardan sonra bence bu kitaplara çok çok iyi paralar vermişiz, yine olursa link paylaşırım ama instagram hesabımı takip etmenizi öneririm. ;)
Gerçekten HB'de çok iyi indirimler var, son zamanlarda yine güzel indirimler vardı ve bir kaç kitap almış olabiliriz. :D
Onlarda üç-dört aya yazılır herhalde. :P


Başka yazılarımda görüşmek üzere, sevgiyle kalın^^
Ve Hayırlı Ramazanlar^^



Buralarda da varım^^



 

 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Elinizi korkak alıştırmayın.^^ :D