22 Aralık 2019 Pazar

Hakkımda Bilmediğiniz 11 Şey Mimi^^

Merhabalar^^
Yine bir mimle karşınızdayım. Bu sefer beni tanımak isteyenler için bir mim, kaynaşma mimi. 
Beni etiketliyen The Stories From The Stars'a teşekkürler^^
Bakalım nasıl biriymişim. :D





1) Kendinde sevmediğin özelliğin nedir?
Çok düşünüyor olmam, hatta öyle iyide değil hep kötü şey düşünürüm. Bu da benim en sevmediğim özelliğim.



2) En büyük takıntın nedir?
Takıntım yok ama pek yenilikçi de değilim. Eski düzenle gitmek isterim, ya da isterdim. Bunu atlattığımı düşünüyorum. Ve eğik eşya gördüğüm zaman onu düzeltme ihtiyacı duyuyorum, yapmayınca sinirleniyorum. :D 



3) Kimsenin bilmediği bir sırrın var mı?
Çoooook, şaka şaka ne sırrım olacak. :D



4) Hayattaki en büyük başarın ne?
Üniversite de bölüm değişikliği yaptım ve bir dönemde bütün kredilerimi dolduran dersler aldım. Çok fazla zorlandım, hatta ondan sonra ki seneye dersler kaldı ama pişman değilim ve başarılı olduğumu düşünüyorum, düşünüyoruz ikizimle. Çünkü okulun en iyi hocalarından biri benim gözümde okul birincisi sizsiniz demişti, bu gurur bana, bize yeter. Yine olsa yine yapardım bu arada. :D


5) Seni mutlu eden şey ya da şeyler nelerdir?
Uyku, güzel kitap, dizi, film, ve çikolata <3



6) En sevdiğin ünlü kim?
Ünlüler; BTS :D



7) Şansa inanır mısın? Şans getirdiğini düşündüğün bir eşyan var mı?
İnanırım ama eşyam yok.



8) Hayalindeki meslek ve nedeni?
Kitapçıda çalışmak ya da sahibi olmak. <3



9) Kafan bozukken yaptığın şeyler nelerdir?
Telefonla uğraşıyorum.



10) En sevdiğin dizi ya da film?
Bu soruyu geçiyorum çünkü liste uzaaaaaar gider. :D



11) Kendine hangi sorunun sorulmasını isterdin ve cevabın ne olurdu?
Çok ani soruldu, aklıma gelmiyor şu an. :D







Bir mim daha biter, yapmak isteyen herkesi davet ediyorum^^
Sevgiyle kalın. :)






Buralarda da varım^^






5 yorum:

  1. Kitapçı sahibi olmak gerçekten güzel olurdu. Eğer mim cevaplandırmayı seviyorsan blogumda bir tane var ve seni mimledim. Bir bak istersen :-)

    YanıtlaSil
  2. Ne kadar da bana benzeyen bir arkadaş :)))

    YanıtlaSil
  3. Kitapçı sahibi olmak eminim harika bir duygudur ve inşallah gerçek olur :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşAllah^^ Kitaplarla içi içe olmak güzel olurdu. :)

      Sil

Elinizi korkak alıştırmayın.^^ :D