22 Mayıs 2022 Pazar

Never I Have Ever//Yabancı Dizi Yorumu^^

 Merhabalar^^
Kore ve Türk dizilerinden sonra Amerika yapım bir diziye yorum yapıyorum sonunda. :D Amerikan dizisi çok izlediğim söylenemez, böyle nadir izliyorum işte sararsa. Bir de sezonları çok oluyor ya, artık Kore dizilerinin bile 16 bölümüne dayanamıyorum asdfghjö Yaşlanıyoruz :P
Bu diziyi ilk ikiz izlemeye başladı, güzeldi dedi ben de başladım o sıra, o sıra dediğim de taa güzün, Eylül-Ekim. :D Yani iki sezonluk bir diziyi altı ayda anca bitirebildim. :D İşte o yüzden dizi bloggerı zor oluyorum sdfghjkl
İlk izlenip olarak diziyi sevdim, eğlenceliydi. Kız aşırı sayko ve komikti :D



Konusu:
Ergenlikten yetişkinliğe geçen genç bir kızın hikayesini konu ediyor. Hindistan göçmeni Amerikalı genç bir kız olan Devi, başarılı bir lise ikinci sınıf öğrencisidir. Öfkesine bir türlü hakim olamayan Devi, bu yüzden kendisini sıkıntılı durumlar içinde bulur.



Maitreyi Ramakrishnan//Devi^^
Devi yukarıda da yazdığım gibi aşırı sayko bir karakterdi :D İşin içine biraz bencillik girse de sonunda hatasını anlaması bence dizinin en güzel kısımlarıydı, tabii bazı abartmaları çok hoş değildi, zeki olmasının yanında azıcık saf olması da komikti ne yalan. :D Annesi ile olan ilişkilerinde ikici sezonda biraz düzelme oldu ama üçüncü sezonda daha iyi olmasını beklerim. :)



Darren Barnet//Paxton^^
Okulun en popüler çocuğu olan Paxton'dan iyilik isteyen Devi bir anda cesaretini yitirince sadece arkadaşı olarak devam eder ama sonradan işler karışır. Dizi anlatılarak devam ediyor, anlatan kişide Andy Samberg. Ama Paxton'ın bölümü Andy anlatmadı, Gigi Hadid anlattı ama nasıl anlatma :D O bölüm belki de en komik bölümdü. :D Gigi Hadid arada böyle şeyler yapsın, komik ve düşündürücü. :)
Üçüncü sezonda neler olacak meraktayız, bakalım Paxton yaptıklarının arkasında duracak mı?



Jaren Lewison//Ben^^
Devi'nin ezeli düşmanı olan Ben. İkisi de okulun en çalışkan ve zekisi olduğu için sürekli didişirler ve en büyük aşklar nefretle doğar diyeceğim ama işler aşırı karışıyor.
İzleyenler ikiye ayrılmış, Ben mi, Paxton mı?
Ben Paxton diyorum, Ben'de iyi ama yok yok Paxton. :D
Hem sen aradığını buldun bence Ben?



Lee Rodriguez
&
Ramona Young
Devi'nin en yakın arkadaşları. Bu kadar. :P
Aslında şu kıvırcık kızı hiç paylaşmayacaktım ama arkadaş işte. :P




Megan Suri//Aneesa^^
Diziye sonradan dahil olan karakter, dizide normalde Müslüman ama tiksindim resmen. Off be aslında gerçek ama neden yani NEDEN????
Üçüncü sezonda olmazsa sevinirim -_-



Richa Moorjani//Kamala^^
Dizi de aşırı kıl olduğum karakter. Aslında tatlı kız, biraz saf ama saflıkta bir yere kadar. Kız iki sezon boyunca sevgili değiştirmede master yaptı resmen. Kesin üçüncü sezonda ortalık karışacak :/
Hoşuma gitmedi. :P



Devi'nin annesi^^
Kendisi eşini kaybettikten sonra yalnız hisseder ve Devi'ye istediği gibi davranamaz. Bu yüzden aralarında sürekli sıkıntı çıkar ve ne yapacağını şaşırır. 
Dik başlı bir anne ve sıkmasına rağmen arkasından sürekli iş çeviren bir kız. Klasik aile problemleri yani.



Resimler^^


Amerika'da yaşasalar da geleneklerine devam etmeleri Hindistan halkını sevindirmiştir bence. :)



İlk tanışma.




Öğretme yöntemi cidden güzeldi. :D





Burada Paxton haklıydı ama yaptıklarını onaylamıyorum. -_-



Gif^^


Yaralanmasına sebep olan şey aşırı komikti asdfghjk




Paxton diyorum arkadaşlar PAXTON :D
Peki kendisinin gerçekte 31 yaşında olması :D


İki sezondaki belki de en saçma bölümdü, bir sal artık dedim SAL :P









İkinci sezonun yayınlanması bir sene bile olmamış, o yüzden kızmayacağım. Zaten alınan haberlere göre üçüncü sezon yazın yayınlanacakmış ve dördüncü sezonda son sezon olacakmış. Umarım dedikleri gibi olurda diğer diziler gibi beklemeyiz. :P
Gençlik ve Amerika dizilerini seviyorsanız Netflix'de bulabilirsiniz.
Genel olarak eğlendiğim, arada açıp sevdiğim sahneleri izlediğim dizilerdendi.
O zaman gelirse ve izlersek eğer üçüncü sezon yorumumda görüşürüz. :D


Başka yorumlarda görüşmek dileğiyle^^




Buralarda da varım^^




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Elinizi korkak alıştırmayın.^^ :D