10 Mayıs 2022 Salı

BCP Nisan Ayı Raporu ve Mayıs Ayı Teması^^

 Herkese merhaba^^
Bcp'de Nisan ayını da geride bıraktık, BCP'nin ne olduğunu bildiğinizi umuyorum :D Ama yeni gelenler için Buradan okuyabilirsiniz. :)
Nisan ayında 1900'lü Yıllarda geçen Eserler, Nostalji ve Siyah Beyaz temasını konuk ettik. Şimdiden katılan herkesin emeğine sağlık^^




Nisan ayında paylaşım yapana blog dostlarımızın yazıları;







Kavanozdaki Betin - Leyle ve Mecnun (Dizi)

Film Yabancı Dizi Anime ve Kitap - The Bletchley Circle: San Francisco (Dizi)

Mor Düşler Kitaplığı - Kırmızı ve Siyah (Kitap)

Saklı Cennetim - 12 Angry Men (Film)

Duygu'nun Mekanı - Derman(Film)




Katılan herkese teşekkürler^^



Mayıs ayında Rus Edebiyatı ya da Spor temasına ev sahipliği yapacağız. İki konu birden, ya da bir konuyla bize katılabilirsiniz. ;) Katılmak isterseniz bize ulaşabilir ya da yazınızı yazdıktan sonra linkini bizimle paylaşabilirsiniz. :)


Katılmak isteyen herkesi bekleriz, keyifli okumalar^^




Buralarda da varım^^


3 yorum:

  1. Bu ayın teması çok keyifliydi, benim için hem kendi yazılarımla hem de okuduklarımla verimli geçti :) Okumadığım yazılara da şimdi bakacağım, çok teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  2. Bloğuma nostalji konulu bir yazı yazmıştım. Baktım bu ayın temasına uyuyor, BCP başlığını ekleyiverdim. Beni de listeye yazabilirsin :-)

    YanıtlaSil

Elinizi korkak alıştırmayın.^^ :D