3 Kasım 2013 Pazar

OKK Gölge Varlıkları//J.K. Beck seri incelemesi Tutsak yorumu^^



Herkeslere serimizin bizde çıkan son kitabı Tutsak yorumundan selammm!!

Evet seride en en en sevdiğim ve merak ettiğim kitabı sonunda okudum :)
Karakterlerimiz tanıdık, ikinci kitapta yer aldılar. Her ikisini de az da olsa tanıyoruz ama burada daha çok kendilerinden bilgimiz oluyor, gerek geçmiş hayatlarından yaşadıkları, şimdi çektikleri acılar vs. vs. :)



Kitabımızda ki bayan karakter yani Petra'nın akıllara zarar bir gücü daha doğrusu laneti var, bir kişiye dokunduğu an canavara dönüştürmek. İşte öyle bir bayan karakter olunca anaa acep nasıl bir şey diyoruz, çünkü ilk defa böyle bir şey okuyacağım :)
Yazarımızın acaba bu tür değişik fantastik olayları nasıl buluyor anlamış değilim :))
Yine de severek ve beğenerek okudum :)



Diğer kitaplara göre sayfa sayısı azdı, şahsen diğerleriyle aynı olmasını isterdim ama iyiki de uzatmamış yazar yoksa ben meraktan çatlardım :D

(Vazgeçilmez gif'im)

Diğer karakterimizi hepimiz daha doğrusu ilk iki kitabı okuyan canlar bilir bütün karakterlerin avukatı Nicholas, ikinci kitapta daha çok geçiyor ve biraz da geçmiş yaşamında geçen bir kaç olaydan da bahsediyor :)
Biraz umutsuz vak'a ama neyse okuyunca siz öğrenin daha iyi :D

Neyse efenim konusuna bakalım biraz :)
Petra sırf arkadaşlarını korumak amacıyla Serge'ye dokunur ve onu canavara çevirir, hayatları kurtulur ama Petra o kadar şanslı değildir, İttifak birliği bütün ittifakı tehdit ettiği için idam kararı almıştır ve Petra ölmek zorundadır.
Hayatı boyunca sadece Mavi Ay'da dokunma şansı olan Petra hayatının daha laneti kaldırma şansını öğrenmeden ölmesine hazmedemez.
Nigholas, Serge'nin canavara dönmesi ve ölmemesinin önemli olduğunu bilir ve arkadaşını kurtarmak için elinden geleni yapmak zorundadır buna idam edilmesine karar verilen suçluyu kaçırmada dahildir.
Köşe bucak herkes den kaçan Petra ve Nicholas amaçlarına ulaşabilecek mi??
Öğrenmek için seriyi okuyun derim cicimm :D


Konu böyle, çook değişik değil mi? Aynen okurken acaba lanet kalkacak mı, becerebilecekler mi diye çok düşündüm ki kitap bitti ama nasıl? ;))
Sonlara doğru acayip sinir oldum yaaa Petra'nın bir de Kiril adında kardeşi var, onda o lanet yok ama rüzgar çıkarma özelliği vardır. 
Yıllar boyunca kardeşine sahip çıkmıştır ama çiftimizin peşine takılmasına verem oldum, yani o rüzgarı çıkar ve kendini uzaklara at diyesim, ağzını burnunu dağıtasım geldi :D


Bazı olayları tahmin ettim ve ne hikmetse oldu :) 
Karakterimiz bilimle falan uğraşıyor ama cıks çok çabuk her şeye inanıyorlar :P
Kitabımızda Luke Ve Sara'da var onlarında başında belalar eksik olmuyor ve ne yapıp edip bu beladan kurtulmalılar :)

Serimizin devamı var ve ne zaman çıkar bilemeyeceğim :)
Merak ettiğim karakterlerin de hikayeleri oluyor, en kısa sürede çıkar ne diyeyim :D
Ve Seriyi okumamızı vesile olan Arunas Yayınlarına çok teşekkürler^^

Tavsiye kısmına gelince üç yorumumda da belirttiğim gibi Gece Yarısı kitabını severler bunu da okuyun derimm:)

Not: Seride en sevdiğim karakterler Nicholas ve Petra^^

Dipnot: kitaba Puanım^^


Yorumuma buradan noktalıyorum. :D
Başka bir yazımda görüşmek üzere, güle güle^^



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Elinizi korkak alıştırmayın.^^ :D