1 Kasım 2013 Cuma

OKK Gölge Varlıkları//J.K. Beck seri incelemesi Davet yorumu^^



 Davet kitabı yorumundan herkese merhabalar^^

Geçen gün serimizin tanıtımını yaptığımızda seriyi okuduğumuzu ve her gün bir kitabın yorumunu yapacağımızdan bahsetmiştik, detaylı olmasa da :D 
İlk olarak seri ilk çıktığında kapaktan ve fantastik olmasından hemen almak istemiştim ama yine ve yeniden kısmet olup alamadım :/
Sonra da sağ olsun Arunas Yayınları Okk'ye set olarak gönderdi :)




Seriyi sevdim mi evet sevdim :)
Gece yarısı serine az biraz benziyor (laf aramızda Gece Yarısı serisinin sadece ilk kitabını okudum ama :D) yine de gençlik tarzı olmadığından ona çok benziyor :)
Sürekli gençlik tarzı fantastik okuduğum için bu ikinci yetişkinlere yönelik fantastik serim :)




Seriyi cidden sevdim, diğer vampirlere, kurt adamlara falan benzemiyorlar, bu karakterlerin içinde şeytan var ve serbest kalmasınlar diye acı çekiyorlar :(


Kitabımız da sadece vampir ve kurt adam yok, değişik güçlere sahip karakterler de var.
Onları tanımak için diğer kitapları okumak lazım, şimdi Luke Ve Sara :)

Konusuna biraz değinecek olursam;
Gerçek insanların ve olağan üstü varlıkların yaşadığı yerde her şey kanunlara göre ayarlanmıştır. Herkes eşit şekilde yargılanacak ve herkesin kanunları, yasaları vardır.
Sara başarılı bir savcıdır ve bu başarılılığı sayesinde terfi eder. Başta çok ama çok sevinir, daha ilk dakikalarında hemen yeni işini tanıması için amirlerinin yanına gidince birimin değişik bir şey olduğunu anlar ve o zaman neye bulaştığı ve gerçeklerle yüzleşir. Birde ilk sanığının daha bir kaç gün önce barda rastladığı ve o andan sonra aklından çıkaramadığı adam olunca işler çıkmaza girer
Luke sırf koruması altında kızı korumak için büyük tehlikeler yapar ve planı tutmayınca kendini 
dedektifler tarafından yakalanıp, yargılanmaya hazır olarak bulur ama şimdilik bunu düşünemez çünkü tehlike halen daha geçmemiştir.
Bu sırada etrafta vampirlerin yaptığı cinayetler olmaktadır ama suçlu bir türlü yakalanamaz.
Yakalandığı zaman ise herkes şok olacaktır.


Evet konuyu okuyunca böyle olacaksınız biliyorum ama bu sadece çok az bir kısmı :D

Kitabımız böyle :) 
Bölüm atlama kısımları çok iyi olmuş en azından anlıyoruz başka bir bölüme geçtiğimizi :)
Diğer fansastik kitaplara benzemiyor demiştim, cidden benzemiyor burada çok ağır kurallar var 
okuduğum da çok üzüldüm ama onlarda ayaklarını denk alsınlar tabii :D 
Kitapta çok kişi olduğundan sona doğru ortaya çıkın kişiyi unutup başa döndüğüm doğrudur :D 
Yazarın akıcı dilini sevdim, kadın hayal gücü iyi çünkü başta dediğim gibi değişik güçlere sahip kişiler mevcut :)
İkinci kitabı da okudum, şu an üçüncü kitaptayım ve o kadar hızlı okuyup bitirdim ki ben bile şaşırdımm :D 
Tavsiye kısmına gelecek olursak fazla kıyaslama yapmadan eğer Gece Yarısı serisinin beğendiyseniz bence bunu da beğenirsiniz, tavsiyemdir ;)

Puanım ise;



İnceleme Takvimimiz 

31.10.2013 
Gölge Varlıkları Bir Adım Daha Yakın - The Reading Lady

01.11.2013 - Davet Yorum

02.11.2013 - Nefes Yorum

03.11.2013 - Tutsak Yorum 

Yorumum bu kadar, yarın nefes yorumda görüşmek üzere, güle güle^^


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Elinizi korkak alıştırmayın.^^ :D