8 Aralık 2022 Perşembe

Virtues Of The Villainess//Webtoon Yorumu^^

Merhabalar^^
Yine bir webtoon yorumumla geldim ama bu sefer ki harikaydı, HARİKAAAA^^
Kitap okumayı seven var, yakışıklı, karizmatik ve zihin okuyan prens var, eğlence var, bol bol aşk var. Var da var diyorum yani. Ben okurken aşırı eğlendim, o kadar güzeldi ki sadece konu değil çizimlerde çok güzeldi.
Yani bir daha okusam sıkılmam ki sırf çizimlere bakmak için okurum yani. <3



İki asil Markiz’in kızları Ginger Torte ve Lerajie Atlanta ömürler boyunca düşman ve rakiplerdir. Ginger’ın nişanlısı Kishon Mickelson, Lerajie tarafından çalındığında, Ginger artık canına yettiğine karar verir!
Ama bir gün, Ginger tuhaf bir romanla karşılaşır – Lerajie’nin baş kahramanı olduğu ve kendinin de kötü kadın karakter olduğu bir romandır bu! Bunu görmezden gelmek için elinden gelenin en iyisini yapmaya çalışır ancak işler romanda yazıldığı gibi ilerlemeye başladığında, kötü karakter olarak kötülük dolu geleceğini değiştirmek için romana güvenmekten başka seçeneği yoktur.
“Bu kaderi hak etmek için tam olarak ne yapmış olabilirim?! Neden kötü kadın olmak zorundayım? “
Romanın erkek ana karakteri olan gizemli Prens Izana’ya gelelim. Yıllarca Tapınak Kulesi’nin derinliklerine babası Kral Astor tarafından hapsedilen Kral Izana, sonunda babasının vefat ettiği gün, gün ışığını görür. Ancak romana göre, Lerajie’ye aşık olacak ve Ginger’ı kendi sefaleti içinde yüzmeye bırakacaktır!

Konu Hayalistic sitesinden alıntıdır.



Prens Izana, gerçek insanlardan sonra webtoon karakterine düşmediğimiz kalmıştı o da oldu iyi mi?
Giyinmesi, yürüyüşü, Ginger'a davranışı ve zihin okuması. O kadar tatlıydı ki, bir de zihin okuduğunda bozuntuya vermemesi en sevdiğim kısımlardı.
Ve en en sevdiğim şöyle bağrı açık dolanması :D O kadar asil duruyordu ki, bir de yakışıklı <3




Ginger'da Izana kadar çok iyiydi. Diyorum ya çizimler çok iyiydi ki giydiği kıyafetler, bakışları, eğlenceli halleri de çok iyiydi.
Sırf bu yüzden bile okunulur yani, bir de Izana için yaptıkları çok komik ve romantikti asdfghjk




Bu arkadaş Izana'nın yardımcısı ama altında çok fazla sır var. Bir şey demeyeceğim, dersem spoiler olur. :D




Şu hareketlere bakar mısınız, o ceket omuza öyle mi atılır vicdansızın prensi asdfghjkl






Bir de kedi sever kendisi, kitap okumayı da seviyor. Şimdi sevilmesinde ne yapılsınn. <3



Ginger webtoon boyunca çok güzel kıyafetler giydi ama bu başkaydı yaa <3








Hayallerdeki sahne^^



Bu tarz webtoonlar okumak isteseniz de istemeseniz de ben her şeyiyle öneriyorum. Cidden çok sevdim. 71 artı ek bölümler var, yurtdışında ek bölümler tamamlanmış ama Türkçe çevirisini hiçbir yerde bulamadım, ben de yabancı bir yerde bulup okudum. İnşallah kısa zamanda bizde de çeviri gelirde tamamlarım hikayeyi.
Onun dışında bir ara hikaye aşk üçgenine mi dönecek dedim ama çok şükür öyle bir şey olmadı. Bunu gönül rahatlığıyla söylüyorum. ;)
Ben yine Hayalistic sitesinde okudum, çeviri, editörlük yine üst düzeydeydi. Tercih edebilirsiniz. ;)
Diğer Webtoon yorumlarımı okumak isterseniz burayı tıklayabilirsiniz. ;)




Başka yorumlarım da görüşmek dileğiyle, sevgiyle kalın^^




Buralarda da varım^^


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Elinizi korkak alıştırmayın.^^ :D