5 Temmuz 2022 Salı

Özel Baskı Harry Potter Kitapları//Blogları Canlandırma Projesi Haziran Ayı^^

 Selamlar^^
Şu yazı o kadar geç kaldı ki acaba silsem mi diye çok düşündüm. Kitapları aldığımız zaman video çektim ki Youtube'da yayınlıyayım diye ama bir türlü olmadı, belki bu yazının gazına gelir yayınlarım ama editlemek şu an bana o kadar zor geliyor ki, bir edit perileri gelse ne hoş olur ama :) Bakacağız artık. :D
Ben yayımlayana kadar BCP geldi çattı, yoğunluktan ne yazık ki temaya uygun ne kitap okudum ne de izledim. O yüzden hazır bekleyen yazım vardı onu düzenleyip yayımlayayım dedim. :)
Haziran ayında Harry Potter ya da Yüzüklerin Efendisi, fantastikti. :) Katılmak isteyenler varsa geç kalmadınız. ;)

Harry Potter serisini seviyorum, özel baskılarına da denk geldiğimde o kadar beğeniyor, hayran kalıyordum ki alamam gibi geliyordu. İlk zamanlarda fiyat araştırması yaptığımda çok pahalıydı, sonrasında BKM Kitap'da 50 ₺'ye inmesin mi? Üçüncüye hem paramız yetmedi hem de 70 ₺'di. Pahalıydı ama şimdi daha kötü oldu. :D Kısmet, belki bir indirim daha falan buluruz inşallah o zaman alırız ama şu zamanda ciltli normal kitaplar bile 100₺ olmuş, bunun indirime girmesi hayal. Mesela Azkaban Tutsağı resimli özel baskısı şu an en ucuzu 116₺ 😭😭😭😭
Allah bize yardım etsinnnnnn

Yine de incelediğim zaman parasını sonuna kadar hak eden özel baskılardı, hala öyle. Alalı aylar oldu ama hala okumadım, ya seriyi bitirir öyle okurum ya da araya alır çizimleri için okurum, zaman gösterecek. :)




İlk olarak Felsefe Taşı^^
Ya şu kapağa bakar mısınız????
İç çizimlerde Harry çok değişik ama yine de çok güzeeel 😍😍




Hedwig'e bakar mısınız? <3
Şu an bunu yazıyorum ama kalkıp içerden kitapları getirip biraz daha inceleyip, hayran kalmak istiyorum. :D (Engellere çıktı, unuttu gitti -_-)




Bu tarzda okumak kim istemez ki <3







Sırlar Odası'da Felsafe Taşı kadar güzeldi ama iç tasarımın fotoğraflarını çok çekmemişim. Çektiğimde güncelleme yaparım, ya da videoayı editlersem sizlerle olur. :D



Şu sahne favorim 😍💓




Güzelliğinden bahsettik ama garip çizimleri de yok değildi. Yine de güzellerinin yanında nazarlık olsun onlarda. :D
Şu anlık ülkemizde ilk dört çıktı gerisi yok, araştırmalarıma göre yabancı ülkede de en son Ateş Kadehi çıkmış. Bu zamana kadar biraz geç kalınmış değil mi?
Eğer bildiklerim yanlışsa beni aydınlatın olur mu? :D


Bir ayı daha geride bıraktık, Temmuz ayında İspanyol Kültürü ya da Romantik- Drama temasını ele alacağız. Katılmak isterseniz bekleriz^^
Geçen aylardaki yazılarımı merak edenler varsa Buraya alabilirim. :)


Başka yazılarımda görüşmek dileğiyle, kendinize iyi bakın^^
Sevgiler... 😍


Buralarda da varım^^







11 yorum:

  1. oyyyyy alayım ben de yaaa maşallah sanaa :)

    YanıtlaSil
  2. Ben de geçen seneilk kitabı 50 tl ye bulunca sevinmiştim ama sipariş verdiğimde tükenmişti. O an ki gazla yetmiş küsura almıştım Felsefe Taşını. Çizimleri çok güzel ama şuanki fiyatlarıyla resimli baskılara devam etmeyi düşünmüyorum. :) Kalemine sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayy inşallah uygun indirim olurda devam edersin. :) Ama kötü olmuş yaa, gerçi şu anki fiyatlara baktığında yetmiş bile iyi. :D

      Sil
  3. Evet ilk dört kitap çıktı sadece, bende oğlumun geleceğine bir yatırım olarak düşünüp hepsini aldım. :D Çünkü Potterhead olmak bunu gerektirir.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaa ne güzel^^ Yatırım gibi yatırım maşallah <3

      Sil
  4. Bu seriyi ben de almak istiyorum. Ben Harry Potter serisini okudum ama arkadaşlardan ödünç alarak, korsan kitaplardan vb. okumuştum. Normal basım seriyi ve bu resimli baskılarını alıp kitaplığıma koymak istiyorum. İleride kızım da okur inşallah. %50 indirim denk gelirse ancak alırım yoksa yanına yaklaşılmaz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah güzel bir indirim olurda alırsın, çok güzeldi çünkü <3

      Sil
  5. Kitaplar çok iyi ya. Ama dediğin gibi Allah bize yardım etsinnnnnn :( Yalnız yorum yazarken Shin Se Gi ile karşılaşmak çok güzelll

    YanıtlaSil
  6. Aminnn :D Kalbimizde yara Shin Se Gi <3 :'(

    YanıtlaSil
  7. Hp ve Yüzüklerin Efendisi benim için de efsaneler ^^ çizimler sahiden çok iyiymiş <3

    YanıtlaSil

Elinizi korkak alıştırmayın.^^ :D